Leppävaara
Kävin tänään Sellossa, ja edustin kantaväestön vähemmistöä. Olen aika järkyttynyt. Mitä täällä tapahtuu...
Kommentit (10)
Oletko siis joku lappalainen vai romani
Kantaväestön vähemmistöä? Siis joku muunsukupuolinen vai mitä tarkoitat?
Sanoisin kuitenkin, että Sellossa on vielä 2/3-kantisenemmistö. Itiksessa kantikset on sevä vähemmistö.
Minullekin tuli vähemmistöajatus, kun enemmistö junaa odottelevista oli eksoottisia suomalaisia.
Nro 6 lisää, siis juuri Leppävaarassa.
Ap on jäljillä, sillä meno Sellossa on tosiaan melko värikästä nykyään. Ollut jo muutaman vuoden. Eikä ne värikkäämmät viitsi tietenkään maskeja käyttää.
Sama tullut pistettyä merkille. Odotellessani bussia Leppävaarasta Elielille viime viikolla, olin ainut kantis bussipysäkillä, ja olihan se meno myös sitten bussiin noustessakin hyvin etnisesti rikasta. Olen ollut Leppävaarassa nyt useamman vuoden töissä, mutta sanoisin että viime vuoden aikana tilanne on kyllä aiempaa paremmin nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Sama tullut pistettyä merkille. Odotellessani bussia Leppävaarasta Elielille viime viikolla, olin ainut kantis bussipysäkillä, ja olihan se meno myös sitten bussiin noustessakin hyvin etnisesti rikasta. Olen ollut Leppävaarassa nyt useamman vuoden töissä, mutta sanoisin että viime vuoden aikana tilanne on kyllä aiempaa paremmin nähtävissä.
Ja kaiketi olit ainoa joka käytti maskia ja piti turvaväliä...?
Tapahtuu että olet väsynyt trolli.