Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako seurustelukumppania sinulla on ollut

Vierailija
13.03.2014 |

Ja montako kertaa olet tullut jätetyksi/jättänyt itse? Oliko joku tietty ero toista pahempi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen suhde kesti muutaman kuukauden ja minut jätettiin. Toinen suhde kestänyt jo 11 vuotta.

Vierailija
2/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi seurustelukumppani on ollut ja se on nykyinen mieheni. Mutta panokavereita oli ennen tuota ukkoa enemmän ja vähemmän. Mutta ne oli siis pelkkää seksiä, ei mitään syvällisempää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi seurustelu- ja seksikumppani, yhdessä ollaan saman miehen kanssa vieläkin :-)

Vierailija
4/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta...

Vierailija
5/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yksi. Olen hänen kanssaan naimisissa. Yhdessä on oltu kohta 20 vuotta. Häntä ennen oli kyllä kaikenlaisia teini-iän "poikaystäviä", joiden kanssa tuli säädettyä yksi ilta tai maksimissaan yksi viikko, sellasta pussailua ja kädestäpitelyä, mutta ei muuta.

Vierailija
6/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinaisia seurustelukumppaneita taitaa olla 7. Ikääkin jo 45v. Viimeisimmän kanssa naimisissa nyt 8 vuotta.

Vierailija
7/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä. Ensirakkaus, joka jätti minut. Oli valtava kolaus.

Toisen kanssa seurustelin / asuin yhdessä ikävuodet 15-18. Minä jätin ja tapasin lasteni isän. Suuri rakkauteni jätti minut kuopuksen ollessa juuri syntynyt. Elämäni suurin kolaus.

Nykyisen kanssa aloin seurustella nuorimman ollessa 1v. Tosin olimme tunteneet toisemme jo vuosia. Nyt 8 vuotta suhdetta takana ja edelleen onnellista yhteiseloa vietämme yhteisessä talossa. Lisää lapsia ei ole siunaantunut, eikä varmaan tulekaan. Ehkä alamme nauttia itse suhteesta ja toisistamme, kun lapset ovat jo melko isoja :) Olemme kuitenkin eläneet täysin lasten ehdoilla, sillä mitään isätapaamisia lapsilla ei ole, ikävä kyllä.

Vierailija
8/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Ensimmäinen kesti kuukauden toinen 7 Vuotta ja viimeinen kesti 5 vuotta.

Vierailija
9/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 seurustellut,

Ekan jätin (syiden lista loputon, mm. runsas alkoholinkäyttö ja huumeetkin tuli kuviohin. Ja hän oli silloin alaikäinen), mutta otin eron todella raskaasti.

Toinen jätti minut, kun löysin hänelle työ dj/karaokejuontajana ja muutin itse toiselle paikkakunnalle opiskelemaan. Ihan erilaiset vuorokausirytmit ja välimatka lopulta koitui kohtaloksi.. suhde oli myös muuttunut vähitellen kaverilliseksi, joten yli pääseminen vei viikon pari jos sitäkään.

Vierailija
10/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kunnon suhde oli lukion alussa kun ihastuin yhteen helsinkiläiseen poikaan. Seurustelimme vuoden katkosuhteessa mutta meillä meni aika huonosti. Hän oli hyvin romanttinen mutta liian pleijeri tälläselle tytölle. Mä kiinnostuin muista ja poika yritti kihlata minua kun huomasi että olin lähdössä. Kieltäydyin ja kerroin että minulla on toinen ja jätin hänet.

Seuraava kunnon suhde alkoi tästä muutamaa kuukautta myöhemmin kun pyysin vanhojen tanssi pariksi poikaa johon olin kuviksen tunnilla ihastunut. Poika suostui parikseni melko tympeästi mutta suostui kuitenkin ja romanssi alkoi. Seurustelimme tämän pojan kanssa kaksi vuotta ja olin hyvin onnellinen. Kadun vähän sitä että koskaan erosimme koska hän oli rehellinen, rauhallinen ja kunnollinen ja nyt hyvissä töissä Elisalla. Elämä nyt vaan meni näin. Erosimmee lukion loppumisen jälkeen kun poika muutti eri paikkakunnalle opiskelemaan ja mä tiesin jo etukäteen että katkosuhteet ei ollu mun juttu. Yritettiin siinä vielä puoli vuotta sen jälkeen kun homma alkoi kuivua. Riideltiin paljon ja poika sanoi kerran ettei enää koe rakastavansa minua. Minä taas ihastuin epätoivossani pojan kaveriin ja katastrofi oli valmis.

Nyt seurustelen yhä tän kaverin kanssa ja mietin että mikä meni vikaan. Ollaan ihan onnellisia kyllä.

Vierailija
11/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjaamme "montako pottua olet elämäsi aikana syönyt" taas yksi lisä. Mitähän joku noillakin tiedoilla nyt tekee, kysyn vaan..huoh:(

Vierailija
12/12 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme 

1: kesti vähän vaille 2v, minä jätin kun mies lapsellistui yhtäkkiä, halusi olla vain kavereiden kanssa ja ajella autolla pitkin kyliä.

2: kesti myös vähän vaille 2v. Meillä oli liian erilaiset tulevaisuudensuunnitelmat ja mies oli liian kiltti. jätin miehen, nyt elää unelmaelämäänsä. Oli kuulemma miettinyt eron aikoihin eroa mutta ei ollut uskaltanut hypätä..

3: tässä ollaan edelleen, suhdetta kestänyt yllätys yllätys vähän vaille kaksi vuotta :D. Mutta tämä on hyvänja tasapainoinen parisuhde, molemmat kunnioittavat toisiaan :). "Se oikea". 

Ikää 25v.