Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena tekemiään ratkaisuja katuu aina.

Vierailija
13.03.2014 |

Nuorena on lupa tehdä tyhmyyksiä. Vanhempana pitää sitten jo ottaa vastuuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä kadut? Mä en ainakaan mitään. Hienosti menee nyt ja nuoruuden valinnat on minut tähän pisteeseen tuonnut. En ehkä olisi nyt tässä jos olisin valinnut toisin

Vierailija
2/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, se että sinä kadut nuorena tekemiäsi valintoja, ei tarkoita että niin kävisi kaikille tai edes valtaosalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kadu. Tuo on vähän niin kuin nuorille annettu carte blanche, jolla voi oikeuttaa minkälaiset tyhmät ideat hyvänsä. Ideat, joilla sitten satutetaan itseä ja läheisiä pysyvästi.

Vierailija
4/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin esimerkiksi sitä, että laitoin rippilahjaksi saamani rahat korkeakorkoiselle tilille ja siitä sitten lähti säästäminen käyntiin?

Vierailija
5/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt pahimmat mokani täytettyäni 30 sitä ennen tein toimivia päätöksiä ja hauskoja päätöksiä

Vierailija
6/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vapauteen tuomittuja, siispä suhtautukaamme tekemiimme valintoihin armollisesti. Itsensä piiskaaminen näinä marathonkulttuurin aikoina vain alleviivaa niitä ns. epäonnistumisia, vaikka ne eivät ole mitään muuta kuin metritikulla mittailua -vertailua ja nokkimisjärjestyksen ylläpitoa.

Asenne- ja arvokysymys siis.

Vierailija
7/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman elämän varrella on tilanteita ja asioita, joita olisin voinut aikoinaan tehdä toisin. Kun mietin elämää taaksepäin, täytyy myöntää, että itse olin 20 vuotiaana vielä ihan kakara. Onneksi ei mitään peruuttamatonta ole tapahtunut. Nuorena kun sössii, niin aikuisena opii olemaan harkitsevampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän