Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL "Trump myönsi tappion"

Vierailija
15.11.2020 |

Syytti vaalipetosta ja ääntenlaskenta-aparaattia. Ilman mitään tosisteita tietysti.

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biden voitti, mutta harmi, ettei huijausvoitolla kuitenkaan pääse presidentiksi.

Huijausvoittoa yrittää Trump. Huonoa on onnistumispuoli tuomioistuimissa - salaliittopuolella voitto on jo varma.

Vierailija
42/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä palstapersut upea idoli!

Varmaan olette hänestä hirmu ylpeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedätte miltä se näyttää kun joku on huono häviäjä. Kuten itse olitte 4 vuotta sitten !

Oikein teille !

-Sinkkiş

Sinkilta vietiin Trump-tutti suusta.

Vierailija
44/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biden voitti, mutta harmi, ettei huijausvoitolla kuitenkaan pääse presidentiksi.

Huijausvoittoa yrittää Trump. Huonoa on onnistumispuoli tuomioistuimissa - salaliittopuolella voitto on jo varma.

Demokraatit hävisivät kaikki paikat. Oikeasti hävisivät myös pressan vaalit.

-Sinkkiş

Jostain kaivettiin sopiva määrä lipukkeita, joihin kerettiin kirjailemaan vain Bideen nimi, kun kiire tuli ..

Vierailija
45/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedätte miltä se näyttää kun joku on huono häviäjä. Kuten itse olitte 4 vuotta sitten !

Oikein teille !

-Sinkkiş

Ehei .. mä olen seurannut asioita analyyttisesti sivusta NYT ja tulevaisuudessa ..

-Sinkkiş

Bidenille tulee vielä suuria ongelmia .. saatpa nähdä ..

Vierailija
46/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut raamattu kädessä poseeraaminen tai mekastava Paula White. Trumpin messiaskompleksi yhdistettynä julkiseen häviönöyryytykseen on maaimanhistorian vaarallisin yhdistelmä.

Hänelle kannattaa turvata pakotie ilman kasvojen menetystä vaikka hän itse vaikeuttaa sitä parhaillaan.

Vierailija
47/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit hävinneellä Trumpilla luulisi olevan parempaa ja tähdellisempääkin tekemistä kuin haukkua voittanutta osapuolta.

Vierailija
48/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta sitten Venäjä-salaliittoteoriaa kyllä rummutettiin ilman mitään todisteita. Miksi se todisteiden puuttuminen menee tällä kertaa teillä niin tunteisiin?

Neljä vuotta sitten tapahtuneen myönsi jopa Yhdysvaltojen tiedustelupalvelu. Meinaatko, että he ovat mukana salajuonessa?

Tällä kertaa ei ole todisteita yhtään mistään.

Jaa se sama joka väitti Irakissa olevan joukkotuhoaseita :D

Se sama jolla oli pallo totaalisen hukassa vielä siinä vaiheessa kun 10 000 miestä oli siirretty Krimille ottamaan se hallintaan. Yhdysvaltojen tiedustelupalvelu ei tiennyt asiasta mitään ennakkoon. 

Aika surkea ja epäluotettava tiedustelupalvelu. 

Tavallisia kaduntallaajia nuo uskaltavat ja osaavat kyllä kiukutella, mutta Venäjän tiedustelupalvelu vie niitä kuin pässiä narussa. Paljon pienemmällä budjetilla. Mikä herättää kysymyksen, että missä se isompi korruptio sitten mahtaakaan olla :D

Vierailija
49/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auttanut raamattu kädessä poseeraaminen tai mekastava Paula White. Trumpin messiaskompleksi yhdistettynä julkiseen häviönöyryytykseen on maaimanhistorian vaarallisin yhdistelmä.

Hänelle kannattaa turvata pakotie ilman kasvojen menetystä vaikka hän itse vaikeuttaa sitä parhaillaan.

Trump on jo menettänyt kasvonsa. Reppana ei vain tajua sitäkään.

Vierailija
50/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teille !

-Sinkkiş

Ehei .. mä olen seurannut asioita analyyttisesti sivusta NYT ja tulevaisuudessa ..

-Sinkkiş

Bidenille tulee vielä suuria ongelmia .. saatpa nähdä ..

Sinun analyyseille nauraa koko palsta.

Vierailija
51/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irakissa on keltaista kakkua !

-Sinkkiş

Hauska sketsi Dave Chapellelta, löytyy U tubesta. 

Demokraatit vauhdissa ..

Vierailija
52/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump ei myöntänyt tappiota. Valeuutinen taas.

Vierailija
53/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä taas tulee Trumpin häviön jälkeiseen oikeudenkäyntisumaan, niin toivottavasti hänelle ei anneta yhtään enempää rauhaa kuin mitä republikaanit itse ovat antaneet perättömien ja tekaistujen syytösten avulla vainomille vastustajilleen.

Vierailija
54/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitäisi tutkia mutta täällä sen kuin hutkitaan. Kyllä vaaleissa on ennenkin ääniä tarkistuslaskettu.

Vierailija
55/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa todiste EDELLEEN on Trumpin rahoittamien kannattajien pidätys petostelumatkalla äänestyspaikalle paku täynnä automaattiaseita ja Trumpille väärennettyjä ääniä. Ovat tunnustaneet. Siinä on todiste.

Sitten on kuulopuheita ja Trumpin omia mielipiteitä ja iskulauseita. Ne eivät ole todisteita.

Varmasti on tulossa taidokkaammin tekaistuakin tavaraa Trumpin leiristä mutta tämä on tilanne nyt.

Vierailija
56/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todisteita vilpistä on esitetty tuhansia kappaleita, mutta mikään ei kelpaa vasemmistomedialle.

No eipä ole kelvannut oikeistomediallekaan, kun edes Fox news ei lähtenyt tähän Trumpin viimeiseen hörhöilyyn mukaan, vaan myönsi Bidenin voiton.

Sitäpaisti media ei ole se taho, joka päättää siitä, onko vilppiä tehty vai ei. Yhdenkään osavaltion vaalilautakunta ei ole raportoinut minkäänlaisesta vaalivilpistä, vaan ovat todenneet, että vaalit olivat historian rehellisimmät. Myöskään yksikään osavaltio ei ole saanut minkäänlaisia todisteita vaalilpistä, joten paha on alkaa tutkimaan, jos ei edes tiedä, että mitä pitäisi tutkia.

Vierailija
57/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan nautinnollista seurata sitä itkua ja ininää, kun Vilppi-Joe joutuukin valkoisen talon sijaan jatkamaan tutuksi tullutta kellarielämäänsä.

Vierailija
58/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole ääliökannattajat missään vaiheessa hyväksyneet Bidenin vaalivoittoa, ja yrittävät kaataa hänen presidenttiytensä mm. täysin tuulesta temmattujen ja ala-arvoisten QAnon-satuilujen avulla.

Vierailija
59/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todisteita vilpistä on esitetty tuhansia kappaleita, mutta mikään ei kelpaa vasemmistomedialle.

Trumpin omat puheet ei ihan riitä.

Vierailija
60/148 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalit hävinneellä Trumpilla luulisi olevan parempaa ja tähdellisempääkin tekemistä kuin haukkua voittanutta osapuolta.

Ei kuitenkaan koronatilanteen hoitamista.

Ehkä velkojien pakoilua ja syytesuojaa itselle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi