Sinunko miehesi "flirttailee" minulle leikkipuistossa? ;)
Komea on, täytyy myöntää. Mies suorastaan tuijottaa minua. Siis joka kerta, kun satumme samaan aikaan puistossa olemaan (useammassa puistossa nähty), hakee katsekontaktia sitkeästi. Katse on todella intensiivinen ja sellainen silmiin porautuva katse. Sellainen epätoivoinen.
Itse olen koittanut välttää nyt viimeiseen asti olla vastaamatta noihin katseisiin. Tervehdin ja sitten jatkan lasten kanssa leikkimistä. Mutta mies vain hakee katsekontaktia sitkeästi. Taisin nähdä miehen ensi kerran viime kesänä.
Kommentit (35)
Jopas ap:n juttu muuttuu matkalla: Nyt se mies hymyilee ja katsoo epätoivoisesti....miten tuollainen edes tehdään kasvojen ilmeillä?
Joo, kyllä se juurikin siinä asussa poistui kotoa. Sanoi lähtevänsä kalastamaan, mutta tuli aina kotiin ilman kalaa. Tosin kyllähän minä sen ymmärrän että Kake on senverran ruma ilmestys että juoksee kalatkin karkuun, joten en osannut epäillä mitään.
Joo, todennäköisesti on minun mieheni. Älä mene retkuun. Se katse on harjoiteltu. Jos se väittää, että kotona ei ole seksiä, niin ei pidä paikkaansa. Kyllä minulla ainakin on. Äläkä vain anna sille rahaa!
Siis iiix, apua apua, hihihi, tsihihiii, mua kattoo mies leikkipuistossa, mitä mä teen??? Valahdan ihan kosteeksi joka kerta... Hihihiiii, iiksssss, apua....... OLISKOHAN sulla kyrpä otassa jota se tuijottaa, kyrpä siitä kun kotona et saa huomioo tarpeeksi ja oot puutteessa...
Mitäs pidät juoksutrikoita jalassa.
Yllättävän iso joukko pariskunnista eroaa lapsen ollessa noin about 1v. eli hyvin voi olla vapaa vaikka onkin pienet lapset.
Minä se olen. Tyhmä akka, epätoivoinen katse! No tottakai on. Sun laises susiruma valas vilkuilee jatkuvasti! Huomenna sanon sulle suorat sanat. Miehelleni Markolle just sanoin että se valas vahtas taas!
Onko mitään turhempaa kuin flirttailu?
-Mies 28v-
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:58"]
-Mies 28v-
[/quote]
Kuvaile meille parisuhdettasi, jossa elät...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:58"]Onko mitään turhempaa kuin flirttailu?
-Mies 28v-
[/quote]
Voi paljonkin. Odotahan kun aikuistut, huomaat kyllä!
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 14:58"]
-Mies 28v-
[/quote]
Turhempaa? Miten niin?
Mulle kyllä tulis mieleen ensimmäisenä se, että kaipaa aikuisseuraa epätoivoisena ja toivoo, että joku muu paikallaoleva aikuinen juttelisi sen kanssa. Ainakin olen kokenut monen naisen käyttäytyvän noin puistourani aikana eikä ole tullut mieleenkään, että olisivat flirttailleet.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:23"]
"suorastaan tuijottaa , hakee katsekontaktia sitkeästi. Katse on todella intensiivinen ja sellainen silmiin porautuva katse. Sellainen epätoivoinen." No enpä kyllä näe tuota flirttailuna...
[/quote]
Kirjoitinkin, että "flirttailee". Eli haluaa selvästi jutella/tutustua, kun hakee koko ajan katsekontaktia. Ja siis hymyilee minulle. Jos moikkaisi kerran ja sitten keskittyisi lapsiinsa, niin olisi minusta normaalia. Tuo jatkuva tuijotus ei.
.-ap-
-ap-
[/quote]
Onko sinulla hiton iso nenä tai jotain muuta paskaa naamassa?
Onko sinulla hiton iso nenä tai jotain muuta paskaa naamassa?
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:27"]
13, täällä 12. Kiitos kun kerroit minulle miehestäni ja Jokesta. Kake sanoi mulle että se sai sen tippurin naapurin kauniilta rouvalta mutta mä oon kyllä aina epäilly että ei se varmaan ole ketään hyvännäköistä päässyt nusaisemaan.
[/quote]
Eipä kestä. Jokke on sellainen perusruma mies, antaa mielellään toisille miehille ns. "lastit suuhun". Mustatko poistuiku Kake tuota tapausta ennen kotoa toisinaan kumisaappaat ja villapaita mukanaan? Jokke melkein poikkeuksetta vaatti että toisella miehellä on tämä asu.