Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tyttöystävän kaveria kehua kauniiksi

Vierailija
15.11.2020 |

Ilman paskamyrskyä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kannatta panna kumpaakin, kun tilaisuutta tulee. ;)

-Panomies

Vierailija
22/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Neutraalisti asian voi ilmaista kun olette kahdestaan ja jos asia jotenkin tulee puheeksi. Älä ota asiaa esille itse.

Muistan itse kymmenen vuoden takaa tilanteen, jossa oltiin mun silloisen poikaystävän, hänen parin kaverinsa ja oman kaverini kanssa menossa leffaan. Seistiin aulassa odottamassa leffan alkua, ja kaverini lähti käymään vessassa. Siinä sitten poikaystäväni katsoi hänen peräänsä ja totesi kavereidensa läsnäollessa että onpa toi Sirkku kyllä aivan mielettömän kuuma pakkaus. En sanonut mitään, jotenkin häkellyin moisesta törppöydestä. Miehen kaverit kyllä ärähtivät miehelle samantien että vain täysi urpo päästää suustaan jotain tuollaista oman naisen vieressä, tuohan on tosi loukkaavaa.

No, täysi pelle se mies oli joka tavalla muutenkin. Olin nuori ja kokematon, onneksi ymmärsin erota hyvän sään aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoin yhdelle mun x-tyttöystävälle joskus: "tolla sun tuttavalla on tosi isot tissit". Tyttöystäväni nauroi, jopa ilahtui tästä mun kommentista. Hyvä tyttöystävä!

Sanoin toiselle mun x-tyttöystävälle joskus: "mun veli sanoi että tuo sun tuttava on kaunis". Tyttöystäväni suuttui minulle, ties kuinka pitkään kinusi minulta selityksiä mun veljen sanomisille. Paska tyttöystävä!

Mitäs sanoisit, jos tyttöystävä kehuisi kaverisi isoa munaa? Olisiko kiva juttu? Jos suuttuisit niin samalla logiikalla olisit paska poikaystävä. Oletko ihan perillä käytöstavoista?

Olet varmasti huomannut että on olemassa ihmisiä jotka ei jaksa käytöstavoista välittää. Sellaisen ihmisen kannattaa etsiä itselleen samanlainen kumppani.

Ei mua haittaisi jos mun tyttöystävä kehuisi toisen miehen isoa munaa. Siitä vain. Miksi ihmeessä suuttuisin siitä? Miksi ihmiset suuttuvat tuollaisista asioista? Mikä suuttuvia ihmisiä oikein vaivaa?

Se mun hyvä tyttöystävä kehui meidän tuttavamiehen isoja lihaksia. Minäkin ihailin niitä, ne oli hienot lihakset.

En ymmärrä miksi kukaan seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa joutuisi varomaan sanomisiaan, tai jonka kanssa jollain muulla tavalla joutuisi rajoittamaan/mukauttamaan omaa käytöstään ja tekemisiään. Ole oma itsesi ja anna kumppanisi olla oma itsensä. Tietysti.

Vierailija
24/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmee takii sie niin tekisit? :o Ehkä voi kehuu toisen kivaa takkii tai pipoo, mut ite en ottas siuna sitä riskii… :D M25

Vierailija
25/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Neutraalisti asian voi ilmaista kun olette kahdestaan ja jos asia jotenkin tulee puheeksi. Älä ota asiaa esille itse.

Muistan itse kymmenen vuoden takaa tilanteen, jossa oltiin mun silloisen poikaystävän, hänen parin kaverinsa ja oman kaverini kanssa menossa leffaan. Seistiin aulassa odottamassa leffan alkua, ja kaverini lähti käymään vessassa. Siinä sitten poikaystäväni katsoi hänen peräänsä ja totesi kavereidensa läsnäollessa että onpa toi Sirkku kyllä aivan mielettömän kuuma pakkaus. En sanonut mitään, jotenkin häkellyin moisesta törppöydestä. Miehen kaverit kyllä ärähtivät miehelle samantien että vain täysi urpo päästää suustaan jotain tuollaista oman naisen vieressä, tuohan on tosi loukkaavaa.

No, täysi pelle se mies oli joka tavalla muutenkin. Olin nuori ja kokematon, onneksi ymmärsin erota hyvän sään aikana.

Hyvä että poikaystäväsi kehui Sirkkua. Ei se ollut vaarallista vaan harmitonta ja jopa hyödyllistä. Näit miten törppö poikaystäväsi oli joten tajusit erota hänestä.

Jos hänelle vielä ärähdellään kun hän puhuu loukkaavia asioita, niin ei se häntä vähemmän törpöksi muuta. Ei se hänen ajatuksiaan muuta. Mutta sitten hän vain lakkaa puhumasta törppöyksiään ääneen. Joten seuraavan kumppanin kanssa hän ehtii olemaan paljon pidempään, hänen törppöytensä pysyy piilossa pitkään ennen kuin se paljastuu kumppanille.

Parempi että näet nopeasti kuinka törppö joku on kuin että törppöys tulisi täytenä yllätyksenä vasta kun olette jo naimisissa ja teillä on lapsia.

Vierailija
26/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista että kuvitellaan ettei naisilla ole silmää mieskomeudelle. Yhtä lailla naisesi voi salaa mielessään haaveilla jostain kaveristasi. Mieti haluatko tietää sitä ja kuulla tästä kaverista kehuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi