Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tyttöystävän kaveria kehua kauniiksi

Vierailija
15.11.2020 |

Ilman paskamyrskyä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hieman tilanteesta.

Vierailija
2/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet tarvetta sanoa asian ääneen? Aiotko kehua ystävää hänelle itselleen tyttöystäväsi kuullen, miksi? Vai koetko polttavaa halua sanoa tyttöystävällesi, että hänen ystävänsä on kaunis? Miksi?

Vierailija
4/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, millä tavalla sanansa asettaa ja missä tilanteessa kehuu.

Vierailija
5/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät välit teillä kun pitää täällä kysellä.

Vierailija
6/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu monesta asiasta. Jos olet muutenkin kova kehumaan ja sanot helposti tunteesi ääneen, niin ei välttämättä ole mitenkään ihmeellistä. Jos et normaalisti kehu paljon tyttöystävääsikään, niin olisi loukkaavaa kehua hänen kaveriaan. En kuitenkaan näe paljon järkeä sanoa jotain tuollaista ilman syytä.

Vierailija
7/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se. Rehellisyys on aina parasta.

Vierailija
8/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi koet tarvetta sanoa asian ääneen? Aiotko kehua ystävää hänelle itselleen tyttöystäväsi kuullen, miksi? Vai koetko polttavaa halua sanoa tyttöystävällesi, että hänen ystävänsä on kaunis? Miksi?

No siis tyttöystävä välillä näyttää kaverinsa instagram-kuvia. Olen aika neutraalisti tähän mennessä suhtautunut enkä ole kommentoinut, vaikka omasta mielestäni kyseessä on erittäin kuuma nainen. Mietin vain että hakeeko tyttöystävä jotain reaktioita ja osaisiko suhtautua kehuihin, sillä varmaan tajuaa että kyseessä on poikkeuksellisen kaunis nainen.

Vierailija
9/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu paljon tilanteesta, mutta olisi hyväksyttävää, jos esim. Liisa-kaverilla on todella huono itsetunto, joka on tullut aiemmin ilmi ja sitä ihmettelisi miksi noin kaunis nainen ei näe kauneutta itsessään. Semmoinen muunlainen "on muuten kyllä kaunis nainen se Liisa" pävittely voi laukaista paskamyrskyn. En minäkään kerro miehelleni hänen hyvännäköisistä kavereistaan ulkonäkökehuja.

Vierailija
10/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tyttöystävä välillä näyttää kaverinsa instagram-kuvia. Olen aika neutraalisti tähän mennessä suhtautunut enkä ole kommentoinut, vaikka omasta mielestäni kyseessä on erittäin kuuma nainen. Mietin vain että hakeeko tyttöystävä jotain reaktioita ja osaisiko suhtautua kehuihin, sillä varmaan tajuaa että kyseessä on poikkeuksellisen kaunis nainen.

Miksi tyttöystäväsi näyttää kaverinsa kuvia? Hakeeko kolmen kimppaa?

"Onpa taitavasti otettuja kuvia. Haluatko, että otan susta samanlaisia?" voisi olla järkevä reaktio.

Vierailija
11/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin yhdelle mun x-tyttöystävälle joskus: "tolla sun tuttavalla on tosi isot tissit". Tyttöystäväni nauroi, jopa ilahtui tästä mun kommentista. Hyvä tyttöystävä!

Sanoin toiselle mun x-tyttöystävälle joskus: "mun veli sanoi että tuo sun tuttava on kaunis". Tyttöystäväni suuttui minulle, ties kuinka pitkään kinusi minulta selityksiä mun veljen sanomisille. Paska tyttöystävä!

Vierailija
12/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on ok kehua muita ihmisiä, sehän on vain kohteliasta ja hyvää käytöstä.

Vierailija
13/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuntuu että olette aika nuoria? Tai vaihtoehtoisesti nyt tässä on joku setämieskuvio. Joko naisesi on vilpittömän naiivi ja luottaa sinuun taikka on passiivis-agressiivinen huonosta itsetunnosta kärsijä. Senkun kokeilet ja katsot mitä tapahtuu! Varaudu kuitenkin siihen että naisesi saa kommentoida vapaasti muiden komeiden könsikkäiden avuja sinulle, ken leikkiin lähtee ja niin päinpois.

Vierailija
14/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin yhdelle mun x-tyttöystävälle joskus: "tolla sun tuttavalla on tosi isot tissit". Tyttöystäväni nauroi, jopa ilahtui tästä mun kommentista. Hyvä tyttöystävä!

Sanoin toiselle mun x-tyttöystävälle joskus: "mun veli sanoi että tuo sun tuttava on kaunis". Tyttöystäväni suuttui minulle, ties kuinka pitkään kinusi minulta selityksiä mun veljen sanomisille. Paska tyttöystävä!

Mitäs sanoisit, jos tyttöystävä kehuisi kaverisi isoa munaa? Olisiko kiva juttu? Jos suuttuisit niin samalla logiikalla olisit paska poikaystävä. Oletko ihan perillä käytöstavoista?

Vierailija
15/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tyttöystävääsi, mutta mieleeni tulee kaksi vaihtoehtoa, jotka erittelen todennäköisyysjärjestyksessä.

1) Tyttöystävä miettii, onko hän tarpeeksi hyvänäköinen sinulle vai pitäisikö ulkonäköä muuttaa. Hän näyttää hyvännäköisten naisten kuvia ja katsoi, reagoitko ja vertaa näitä reaktioita ja kommentteja niihin, joita on saanut sinulta omasta ulkonäöstään. Hän ehkä haluaa tuntea olevansa kaunein nainen sinulle ja epäilee että olisit mieluummin "paremman" näköisen kanssa. Jos kommentoit esim. että MAKEET RYNTÄÄT tyttöystävä alkaa ehkä peittelemään omiaan ja toivoo silareita. Siksi ei näytä rumia naisia vaan nättejä. Yrittää siis epäsuorasti saada selville, mitä et hänessä pidä täydellisenä. Ehkä jos hän näyttää kuvia, kysyisin "Miksi esittelet tällaisia kuvia minulle? En pyytänyt näyttämään, enkä ole kiinnostunut." vaikka kuolaisitkin naisen perään, kommentti on ns. välinpitämätön ja näyttää, että sinua ei kiinnosta muut naiset niin hirveänä, olethan tyttöystäväsi kanssa.

2) Tyttöystävä haluaa kolmen kimppaa tuon kaverinsa kanssa, tai jopa harrastaa itse seksiä tuon naisen kanssa. Jos tämä vaihtoehto on todennäköinen, hän on luultavasti kertonut tähän liittyvistä seksifantasioistaan sinulle ja ylipäänsä kommentoi muiden naisten ulkonäköä sinulle usein kun se ei liity varsinaisesti keskustelun aiheeseen, esim. kadulla ohi kävelevien ulkonäköä.

Tiedät tyttöystävän paremmin kuin minä. Ehkä on olemassa myös joku muu selitys, jonka joku voi keksiä.

Vierailija
16/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kovin herkästi lähtisi kumppanilleni muita ihmisiä kehumaan. Uskon että tyttöystäväsi tietää ystävänsä olevan kaunis, ja kaikki me varmaan tiedetään että maailmasta löytyy kauniita ihmisiä, myös sen oman kumppanin lisäksi. Miksi sitä pitää kenellekään erikseen sanoa? Tyttöystäväsi varmasti odottaa sinun reaktiotasi näyttäessään kuvia kauniista ystävästä. Itse päätät, miten haluat tehdä. Minä en haluaisi kumppania tahallani loukata.

Vierailija
17/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Onko kyseessä ensimmäinen tyttöystäväsi?

Vierailija
18/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystäväsi näyttää sinulle kaverinsa kuvia, niin riittää kun kommentoi kuvaa ei kuvankohdetta.

Vierailija
19/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ehkä turvallisin vaihtoehto on olla välinpitämätön. 👍🏻

Vierailija
20/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota kuvausta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyttöystäväsi näyttää kaverinsa kuvia? Hakeeko kolmen kimppaa?

"Onpa taitavasti otettuja kuvia. Haluatko, että otan susta samanlaisia?" voisi olla järkevä reaktio.

Miksi tätä on vastustettu? Voivat olla filtteröityjä ja ammattitasoisia kuvia. Usein nykyään ovat. Eivät siis välttämättä vastaa arkitotuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi