Ystävä korostaa joka yhteydessä että häntä ei haittaa se, että olen lesbo
Tämä tympii jo niin että olen alkanut keksiä tekosyitä, miksen pääse tapaamisiin.
Esimerkkejä. Teimme kahdestaan ruokaa luonani. Maustepurkkia kurottaessa käteni osui hänen rintaansa. Alkoi hämmentyneenä kikatella "Tiedäthän sä sitten, että mä olen ihan 100% hetero mutta ei mua haittaa se mikä sä olet"
Isommalla porukalla ulkona kehui yhtä miestä hyvännäköiseksi. Kysyi mitä mieltä muut ovat. "Ainiin paitsi *Petran ei tietty tarvi vastata kun se on lesbo, vaikka ei se mua siis tietenkään haittaa"
Saunaan mökillä tuli uimapuku päällä koska ei halunnut sanojensa mukaan että kiusaannun "Kun sä kuitenkin olet tuommoinen, mikä on mulle tietty ihan okei" (se uimapuku ei minua haitannut vaan tuo ainainen samasta asiasta jankkaaminen)
Viimeksi yhteisen ystävän häissä haaveili ääneen, kuinka joskus saisi yhtä ihanat häät, mutta oli taas pakko lisätä "Niin sori suahan ei lesbona tällaiset jutut varmaan kiinnosta"
En kohta enää jaksa koko ihmistä. Kerran sanoin ihan tiukkaan sävyyn, että et viitsisi koko ajan jankata samaa. Tähän sain saarnan, kuinka minun pitäisi hyväksyä itseni eikä häpeillä millainen olen, hyväksyyhän hänkin.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kaveripiiristä vaan ulos tuollaiset, joilla on selvästi joku ongelma. Itse en jaksa katsella heteroita, jotka näkevät minussa tasan yhden ominaisuuden ja joiden ajatukset singahtavat aina seksiin ja heidän omiin pelkoihinsa kun he näkevät vähemmistön edustajan.
Se on kyllä niin outoa, kuinka jotkut näkevät seksuaalivähemmistöön kuuluvan ihmisen yksinomaan hänen seksuaalisen suuntautumisensa kautta. Ikään kuin tämän ihmisen koko elämää määrittäisi ainoastaan se, että hän on homo-/bi-/aseksuaali.
Samat henkilöt jaksavat varmaan valittaa myös "homosaatiosta" ja "oman suuntautumisen tuputtamisesta". Eli jos Pirkko kertoo työpaikan kahvipöydässä olleensa Madeiralla vaimonsa Sirkan kanssa, on se häneltä lesbouden tuputtamista. Mutta jos Pirkko kertoo olleensa Madeiralla miehensä Markun kanssa, niin kukaan ei ajattele, että Pirkko siinä taas tuputtaa heterouttaan. Myhäilevät vaan, että sepäs hienoa ja onpa hyviä nämä karkit, joita sieltä meille tuliaisiksi toit.
Miksi hän sanoittaa sinua muille tai itsellesi? Kuulostaa siltä, että hän yrittää saada sinusta ihailijaansa omilla puheillaan. "Sinua kiinnostaisi, mutta minä olen hetero."