Montako seksikumppania sinulla on ollut, sukupuolesi ja ikäsi?
Pohdin että kuinka monta kumppania on semmonen normaali määrä. Itse alle 10, olen 31 ja m. Itsetunnon päälle tuo määrä ei siis käy, kun suhteissa olen ollut, enkä sinkkuna irtoseksiä hae, vaikka sitä varmaan irtoiskin.
Kommentit (232)
6, N28
Näistä 4 alle vuoden mittaista suhdetta, yksi muutaman viikon tapailu ja viimeisin nykyinen 2v. suhde. Neitsyys meni 21-vuotiaana.
Ikää 24 ja olen nainen. Ollut 5-vuotta parisuhteessa. Ennen sitä oli aika aktiivista seksielämää eri ihmisten kanssa. Osa olisi voinut olla kokemattakin, mutta minkäs teet.
Noin viiden kanssa ennen nykyistä.
7, joista neljän kanssa ollut rakkaussuhde, joka kestänyt vähintään vuoden. N52
Nainen, 60 vuotta, 13 partneria (viimeisimmästä kerrasta tosin aikaa jo 15 vuotta...)
7 ja mies, 32-vuotias. Pari olis voinut jättää poiskin.
Mikä lasketaan seksikumppaniksi? Pitääkö näin miehisestä näkökulmasta olla työnnytty pimppaan tai peppuun sisälle, lauettu sinne vai mitä? Riittääkö esim. käsihoito, suuhoito vai mikä?
Suht vähän näitä on silti ollut. Jos lasketaan perinteiset sisääntyöntymiset, niin 3, joista yksi maksullinen, loput pitkiä parisuhteita. Jos lasketaan muut metodit käsillä, suulla jne, niin päästään yhteensä viiteen, joista kaksi maksullista, kaksi pitkiä parisuhteita ja yksi teini-iän kännibileiden huipentuma. Päällekkäisyyksiä ei ole, eli en ole ketään pettänyt.
Kaikki edellämainitut naisia, miehiin en ole kajonnut.
M44
Ei yhtään, mies 37. En ole seurustellut enkä avio- tai avosuhteessa ollut
Noin 50. Mies, 37 vuotta.
Miksi ihmiset ylä- ja alapeukuttavat joitakin vastauksia?
Pitkälti alle 10. Olen 45v. Vain 1 alaikäisenä harrastettu yhden yön...
8, joista 4 yhden illan juttuja. M22
2, viimeisimmästä 17 vuotta aikaa. M40.
Ei ole ollut vielä yhtäkään seksikumppania.
Olen nainen ja täytän ensi viikolla 24.
1, täytin juuri 45v.