Kahjoa, että Suomessa saa tallustella vapaasti satoja Supon mielestä vaarallisia ihmisiä
Sitten kun rytisee, niin kerrotaan, että rytistelijä oli Supon tarkkailtavien listoilla. Näinhän on muissakin maissa monesti käynyt. Voi olla, että olen tyhmä, mutta itse en antaisi heidän nähdä edes päivänvaloa.
Kommentit (10)
Se on täysin normaalia, eikä asialle voi tai pidä tehdä yhtään mitään.
Uskon kyllä että Supo seuraa heidän somepäivityksiä ja kenties viestintää.
Pitäisikö meidän muka ihan oikeasti olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi siltä että osa niistä radikalisoituneista poliittisen spektrin äärilaitojen kahjoista kirjoittelee tänne palstalle.
Huomannut saman. Aktivoituvat rauhanuskonto- ja poikien ympärileikkausketjuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi siltä että osa niistä radikalisoituneista poliittisen spektrin äärilaitojen kahjoista kirjoittelee tänne palstalle.
Huomannut saman. Aktivoituvat rauhanuskonto- ja poikien ympärileikkausketjuissa.
Kyllä on ääriväkeä ihan laidasta laitaan. 🙂
Olisi Kahjoa, jos Suomessa ei saisi tallustella vapaasti vain siksi, että on jonkun mielestä mielestä vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi Kahjoa, jos Suomessa ei saisi tallustella vapaasti vain siksi, että on jonkun mielestä mielestä vaarallinen.
Ehkä kahjon mielestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin normaalia, eikä asialle voi tai pidä tehdä yhtään mitään.
Uskon kyllä että Supo seuraa heidän somepäivityksiä ja kenties viestintää.
Pitäisikö meidän muka ihan oikeasti olla huolissaan?
Kyllä. Heillä on kytköksiä ympäri Eurooppaa, ainakin neljä teroiskua on Suomessakin ehditty estämään.
Onni ei välttämättä jatku loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Feministit ja partajehut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ääriväkeä ihan laidasta laitaan. 🙂
Olen samaa mieltä. Täällä pyörii hämärää porukkaa aina feministeistä partajehuihin.