Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka moni jo kesäkunnossa?

Vierailija
13.03.2014 |

hei kaikki ! itse olen tehnyt kovasti töitä viime syksystä, ja tänä aamuna paino 60, pituus kun on 174 , ja vatsalihakset vihdoin näkyy, ihana olo! ikinä en ole ylipainoinen ollut, mutta sellaknen vähän lössähtänyt olin raskauden jäljiltä..Mies sanoi tänä aamun ettei voi enää päästää mu mihinkään ku oon niin hyvännäkönen ;) kyllä tuntuj hyvältä ku ln paiskinut töitä ja tulos on tässä. nyt voi ylpeänä ja iloisena aloittaa työt pian kolmen vuoden kotiäitinä olon jälkeen, hyvä minä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:32"]

Niin ne kiusaajatkin aina sanoo, että en minä mitään halveksi/hauku kunhan vaan ihan hyvällä tässä jutustelen..

[/quote]

Osoitapa aloitusviestistä yksikin kohta, missä halveksitaan/haukutaan muita millään tavalla.

Vierailija
22/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:02"]

9: Voihan sitä vaikka miettiä, millaisen aloituksen tekee. Tässä tuotiin esille se, ettei ihminen voi olla kaikenlaisena kesäkunnossa, vaikka olisi normaalipainoinen - ja kuten ap:n tapauksessa, selvästi hoikka. BMI pitää siis olla alle 20, ennen kuin voi miellyttää?

6

[/quote]

Ihme lässytystä. Hieno saavutus ap:lta, kiva että peilikuva miellyttää. Miettikää ylipainoiset vaikka tulevaisuuttanne ja terveyttänne. Vaikka eläte sulassa sovussa kilojenne kanssa ja peiliin voit katsoa ilman pahaa mieltä, ei teidän sydän, hengityselimistö, tukielimistö tai sokeriaineenvaihdunta siitä välitä.

Tai jos se ei kiinnosta, antakaa toisten rauhassa hankkia terveyttä ja lisäelinvuosia.

[/quote]

Vaan entäs jos tulee syöpä ja tappaa? Tai auto ja tappaa? Tai meteoriitti tippuu niskaan?

Kukaan meistä ei voi tietää tulevasta. Mutta toki on hyvä jos iloitsee lihaksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkunnossa toki mutta en ranta-enkä bikinikunnossa sen jälkeen kun olen lapset tehnyt.Ei vaan pysty....Ulkomailla olen ollut rannalla ja biksuissa kun siellä hukkuu massaan ja on epätodennäköistä että törmää tuttuihin(eikä muuten törmättykään). Ja siitäkin on jo 13 vuotta aikaa. Ylä osa olisi bikinien kestävä,mutta alaosa ei. Toisaalta mua ei auringon palvonta enää kiinnostakaan kun iho rypistyy ja syöpäriski kasvaa.

Vierailija
24/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:32"]

Niin ne kiusaajatkin aina sanoo, että en minä mitään halveksi/hauku kunhan vaan ihan hyvällä tässä jutustelen..

[/quote]Otsikko. Sehän kertoo suoraan, että suurinosa ei ole kesäkunnossa ja siihen pitäisi pyrkiä.

Osoitapa aloitusviestistä yksikin kohta, missä halveksitaan/haukutaan muita millään tavalla.

[/quote]

Vierailija
25/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Miksi lainasit minun tekstiäni? Eikö se nyt käynyt jo selväksi, että minusta koko kesäkuntojuttu on ihan hassu eikä kiinnosta omat eikä toisten kunnot.

Vierailija
26/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Minulleko kirjoitat, että "miettikää ylipainoiset"? Heh. Olin nelikymppiseksi asti liian laiha, nykyisin normaalipainoinen. Ei aina pidä kuvitella toisia ylipainoisiksi, jos he ihmettelevät hoikkien ihmisten neuroottisuutta kilojensa kanssa.

6

Vierailija
27/27 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 13:46"]

Otsikko. Sehän kertoo suoraan, että suurinosa ei ole kesäkunnossa ja siihen pitäisi pyrkiä.

[/quote]

No voi elämä. Tuo on kyllä legendaarisinta mielensäpahoittamista vähään aikaan.