Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairaanhoitajat, lääkärit mikä on ollut henkisesti rankin kokemus työssäsi

Vierailija
13.03.2014 |

kysymys tulikin jo tuossa otsikossa

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri, jolla oli vakava asenneongelma. Poiki useita, useita valituksia esimiehille, mutta sai aina vain jatkaa ja pilata työilmapiiriä. Jätti siis tehtäviään hoitamatta (hoiti kyllä teknisesti oikein potilaita), tiuski ja kiukutteli, oli epäkohtelias ja tyly, ei kommunikoinut, ei antanut selkeitä ohjeita, syytti hoitohenkilökuntaa siitä. Onneksi lähti meiltä muualle. Mikään muu ei ole koskaan rasittanut niin paljon henkisesti työssä. Potilaat tulevat ja menevät, mutta työkaveri on niin pitkään lähietäisyydellä, että se stressaa paljon enemmän jos yhteistyö ei suju. 

Vierailija
2/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten syöpäosastolla 6-vuotiaan kuolevan pojan ja hänen perheensä tukeminen oli raskain kokemus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saattohoito. Jäi mieleen pyörimään todella pitkäksi aikaa.

sh

Vierailija
4/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia 3 ja 4 jutut:( 

Vierailija
5/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikka työnohjaukseen, mutta pliis älkää täällä avautuko?

Vierailija
6/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 09:45"]

[/quote]

Näitä kokemuksiahan tässä kysyttiin.Ei ole pakko lukea. ohis.

Vierailija
7/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes hakenut sairaanhoito-opistoon. Menin sairaala-apulaiseksi töihin ennen lukion viimeistä vuotta. Olin syöpäosastolla. Keittiövuorosta jäi mieleen, miten lapset sai tilata ihan mitä vaan ruokia ja niitä yritettiin heille saada. Yksi päivä tuli lounaskärryn mukana appelsiinimehujää, mitä pieni poika oli toivonut jo edelliselle päivälle. Hän oli kuitenkin jo nukkunut yön aikana pois.

Minusta tuli leipomotyöntekijä. Homma sopii paremmin mun luonteelle ja ihanaa päästä jo tähän aikaan päivästä vapaalle.

Vierailija
8/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa: siis mulle tulee 20 v jälkeenkin vedet silmiin, kun syön appelsiinimehujäätä.

Vierailija
9/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleet traumalapset.

Vierailija
10/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miksi ei saisi? Vaitiolovelvollisuutta ei riko puhua yleisellä tasolla, ihan samanlaisia juttuja saa välillä lukea uutisista.

Itse työskentelin lasten syöpäosastolla nuorena, vastavalmistuneena sh/th:na. Lasten saatohoito, erityisesti mieleen on jäänyt, kun yksi kuoleva tyttö halusi lahjoittaa erään lelunsa mulle. Sittemmin olen jo itse kolmen lapsen äiti ja neuvolan terkkana mutta se lelu? Se on mulla vieläkin.

Vierailija
11/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:43"]

[/quote]

Miksi ei saisi? Vaitiolovelvollisuutta ei riko puhua yleisellä tasolla, ihan samanlaisia juttuja saa välillä lukea uutisista.

Itse työskentelin lasten syöpäosastolla nuorena, vastavalmistuneena sh/th:na. Lasten saatohoito, erityisesti mieleen on jäänyt, kun yksi kuoleva tyttö halusi lahjoittaa erään lelunsa mulle. Sittemmin olen jo itse kolmen lapsen äiti ja neuvolan terkkana mutta se lelu? Se on mulla vieläkin.

[/quote]

vastasitko väärään kommenttiin vai mitä? tuo kommentti tarkoitti vain sitä että kaikkea ihmiset joutuukaan näkemään/kokemaan ja varmasti ollut rankkaa

Vierailija
12/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^JOo vastasin, pahoitteluni :(. Mun piti vastata viestiin numero 5. Lainaamani kommentti oli siis toki ihan asiallinen.

Vierailija
13/13 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, pitikin tulla lukemaan tätä, istun tässä kyyneleet poskillani. Mutta kyllä, arvostan teitä, jotka jaksatte tehdä henkisesti raskasta työtä, todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi