Kolmen kimpasta ja parinvaihdosta.....
Meillä on pyöriny mielessä toi kolmen kimppa tai parinvaihto ajatus.Tai lähinnä mies haluais nähä kun touhuan toisen naisen kanssa. Noin ajatuksena tuntuu tosi kiihottavalle toi touhu,mutta jotenkin mua alkaa pelottaa,että miten sellainen asia vaikuttaa ylipäätä parisuhteeseen? Teillä kellä on kokemuksia sellaisesta,niin voisitteko kertoa asiasta? Voiko tuollaiseen jäähä koukkuun? Mua hirvittää ,että hetken päästä me kuljetaan jossain orgioissa :-) Ja toisaalta hirvittää,että tuollainen asia ajaa pariskunnan kauaksi toisistaan .......:-(
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 10:02"]
Kortsu on EHDOTON! Siitä ei luisteta ja jos joku survasee ilman niin kyllähän sen huomaa- jää kiinni ja sana leviää!
Pidetään hotellissa, jonkun kotona, risteilyt, vuokratuissa tiloissa ym.
Eka kerta.. No, ekalla kerralla menin puihin, mutta ihan mieletön kokemus silti ja pidettiin muuten mukavaa pariskunnan kanssa. Mut sitten se mis tapahtu, oli niin täynnä latausta ja siihen tilanteeseen vaan ajautu mukaan. Kyllä, jännitti ja mietitytti et mitä mies ajattelee ja miten se reagoi ja mies ajatteli minusta ihan samaa.
Ihastumisia varmasti tapahtuu! Tottakai! Oon ihastunut moneenkin ihmiseen, ystävänä! Ihania ihmisiä! Isännän kanssa monesti puhutaan kuinka joku on valloittava persoona, kuinka joku on kaunis ym. Mutta ei me haeta täälä parisuhdetta kenenkään toisen kanssa! Moni varmasti ihastuu pitkän parisuhteen aikana johonkin toiseen ja kokee sen tilanteen jännittävänä ja salaa sen puolisoltaan. Me puhutaan niistä, miksei saisi ihastua? Maailma on täynnä ihania ihmisiä! Eikä todellakaan niin, että oltaisiin lähdössä omasta parisuhteesta mihinkään! Mikään ei oo meille niin tärkeää kun tämä meidän, mahtava, parisuhde!
[/quote]
Anteeksi nyt vaan, mutta ei se kauheen mahtavalta kuulosta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 10:02"]
Kortsu on EHDOTON! Siitä ei luisteta ja jos joku survasee ilman niin kyllähän sen huomaa- jää kiinni ja sana leviää!
Pidetään hotellissa, jonkun kotona, risteilyt, vuokratuissa tiloissa ym.
Eka kerta.. No, ekalla kerralla menin puihin, mutta ihan mieletön kokemus silti ja pidettiin muuten mukavaa pariskunnan kanssa. Mut sitten se mis tapahtu, oli niin täynnä latausta ja siihen tilanteeseen vaan ajautu mukaan. Kyllä, jännitti ja mietitytti et mitä mies ajattelee ja miten se reagoi ja mies ajatteli minusta ihan samaa.
Ihastumisia varmasti tapahtuu! Tottakai! Oon ihastunut moneenkin ihmiseen, ystävänä! Ihania ihmisiä! Isännän kanssa monesti puhutaan kuinka joku on valloittava persoona, kuinka joku on kaunis ym. Mutta ei me haeta täälä parisuhdetta kenenkään toisen kanssa! Moni varmasti ihastuu pitkän parisuhteen aikana johonkin toiseen ja kokee sen tilanteen jännittävänä ja salaa sen puolisoltaan. Me puhutaan niistä, miksei saisi ihastua? Maailma on täynnä ihania ihmisiä! Eikä todellakaan niin, että oltaisiin lähdössä omasta parisuhteesta mihinkään! Mikään ei oo meille niin tärkeää kun tämä meidän, mahtava, parisuhde!
[/quote]
Anteeksi nyt vaan, mutta ei se kauheen mahtavalta kuulosta.
[/quote]
Voitko itse keskustella miehesi kanssa mistä vaan?
Onko miehesi koskaan kehunut sinulle muita naisia, vai kuvitteletko sen kulkevan laput sillmillä?
Kyllä, olen sitä mieltä että 17vuoden yhdessäolon jälkeen tämä on parasta, lasten syntymän jälkeen, mitä meille on tapahtunut!
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 19:39"]
Milllaista seksiä tuollaisis juhlis harrastetaan? Sellaista siistiä ja hillittyä! Vai onko siina rivoakin meininkiä? Anaaliseksiä? Monta naista yhden miehen kimpus? Monta miestä panemas yhtä naista? Suutelua? Pillun nuolemista? Suihinottoa? Harrastaako yleensä vaan neljä ihmistä vai enemmänkin yhessä huoneessa?
[/quote]
No, se vaihtelee juurikin tuon porukan mukaan. Joskus on kaksi, kolme, neljä, joskus on enemmän. Kukaan ei koskaan oo pyytänyt et sais tuikata kakkoseen. Muuten fiiliksen mukaan. Joskus rajumpaa, joskus hellempää. Ne jotka haluaa saada ja antaa nyrkkiä, harrastavat sitä ja ketkä haluavat hellää, tekevät sitä. Ei sitä voi sanoa et mitä tehdään. Tilanteen mukaan kaikkea.
No aika tylsää jos on ihan perus panoa.
Itse tykkään anaaliseksistä tosi paljon enkä millään muulla tavalla saa edes orgasmia.
No, voin luvata, että jokainen saa ihan mitä haluaa! Mut harva outo mies ensimmäisenä tuota asiaa kysyy. Kyllä saat kaikkea, kun vaan avaat suusi ja sanot! Ja vaik yhden kakkoseen ja pari ykköseen...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 12:31"]22.
Tuokin vaihtelee päiväkohtaisesti. Joskus kemia ja fiilis vaan on niin kohdillaan, et ei mitään rajaa!
Toisinaan taas on olo et siinähän jyystät.
Mutta, jokaikinen kerta se vaikuttaa kyl meidän kahden väliseen kanssakäymiseen erittäin kiihoittavasti. Kekkereiden jälkeen olo on kun juuri tavanneella pariskunnalla! :-D
[/quote]
Mä taas pelkään että kaikki muuttuu sen jälkeen. Että kaikki menee päin helvettiä eikä paluuta entiseen ole. Että onko sr fantasia toteuttamisen arvoinen. Voi olla että on tai sit ei.
Nyt kun mulla vihdoinkin on rinnalla ihana mies,kenen kanssa voin olla oma itseni, kenen kanssa kaikki asiat synkkaa..huumori,ajatukset,seksi,elämänarvot...niin en kyllä millään haluais että menetän sen kaiken uteliaisuuden ja kokeiluhalun takia. 10 V kun kärvistelin suhteessa missä kaikki oli päin vittua eikä mikään sujunnu. Vibraattorin kun tilasin niin hyvä ettei turpaan tullu. Nyt on kaikki toisin enkä halua sitä menettää....jos tietäisin että asialla on positiivinen vaikutus,niin lähtisin
Mut teillä on ainakin lähtökohdat kunnossa!
Päinvastoin, mitä monet luulevat, parinvaihto ei missään nimessä sovi niille, joilla ei keskenään oo asiat kunnossa. Parinvaihtoa/ sinkkujen kanssa yhdessä kivaa harrastaminen ei todellakaan paranna huonoa suhdetta, mutta hyvä sude saattaa saada aivan uuden ulottuvuuden!
Toki, kukaan ei osaa sanoa et miten jokainen siihen reagoi.
Mun mielestä olis paras lähteä esimerkiksi risteilylle tai illanistujaisiin, missä kävis haistelemassa fiiliksiä. Ja vaikka niin (niinkuin mekin tehtiin) et sovittiin ettei siellä tapahdu mitään. Silloin ei kummallakaan ole odotuksia, eikä tule pettymyksiä.
Jos tilanne sit onkin niin kutkuttava ja porukasta löytyy joku molempia kiinnostava niin miks ei.
Mut teillä on ainakin lähtökohdat kunnossa!
Päinvastoin, mitä monet luulevat, parinvaihto ei missään nimessä sovi niille, joilla ei keskenään oo asiat kunnossa. Parinvaihtoa/ sinkkujen kanssa yhdessä kivaa harrastaminen ei todellakaan paranna huonoa suhdetta, mutta hyvä sude saattaa saada aivan uuden ulottuvuuden!
Toki, kukaan ei osaa sanoa et miten jokainen siihen reagoi.
Mun mielestä olis paras lähteä esimerkiksi risteilylle tai illanistujaisiin, missä kävis haistelemassa fiiliksiä. Ja vaikka niin (niinkuin mekin tehtiin) et sovittiin ettei siellä tapahdu mitään. Silloin ei kummallakaan ole odotuksia, eikä tule pettymyksiä.
Jos tilanne sit onkin niin kutkuttava ja porukasta löytyy joku molempia kiinnostava niin miks ei.
Olen ollut kolmaspyörä kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla miehet ovat halunneet lisää ilman naista salaa.
Eivät kuitenkaan ole saaneet. Mietinkin, että onko tämä oikeesti niin yleistä, että ensin pantais luvalla ja sit salaa
Onko niin, että monet naiset ovat valmiita rakastelemaan naisen kanssa? Tuntuu että se on monen naisen haave.
Kuvittelin niin, mutta sit kun se tilanne tuli en kuitenkaan.
Olen valmis suutelemaan ja koskettamaan rintoja, mutta pidemmälle en halua mennä. Se taas, kuka mua nuolee on samantekevää. Itse en mee naisen alakertaan.
Jos epäilyttää niin ei kannata kokeilla! Pettymys ois aivan liian suuri jos koko suhde meniskin pieleen sen takia. Se ei korvaa sitä, että ehkä se olisikin loistavaa. Kuten sanoit niin teillä seksi pelaa jo nyt, miksi ehkä pilata se. Sitten jos tuntuu että haluatte kokeilla niin kokeilkaa. Mutta jos epäilet niin älkää, ainakaan vielä.
Olen vaimolle sanonut, että hän voisi saada luvan olla toisen miehen kanssa. Hän ei ole minun lisäkseni ketään muita kokenut. Kiihottuu kuulemma ajatuksesta. En ole itselleni lupaa kärkkymässä, ei ole taka-ajatuksia. Itsetuntoni kestää sen, että hän saisi vaihtelua ja uusia kokemuksia. En ole mustasukkainen, enkä pelkää hänen jättävän minua toiseen ihastuessaan. Hän on sen verran ujo, ettei tiedä osaisiko olla tuntemattoman kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 17:42"]Jos epäilyttää niin ei kannata kokeilla! Pettymys ois aivan liian suuri jos koko suhde meniskin pieleen sen takia. Se ei korvaa sitä, että ehkä se olisikin loistavaa. Kuten sanoit niin teillä seksi pelaa jo nyt, miksi ehkä pilata se. Sitten jos tuntuu että haluatte kokeilla niin kokeilkaa. Mutta jos epäilet niin älkää, ainakaan vielä.
[/quote]
Ja sekin on mysteeri ja hämmentävä,että miksi me edes haaveillaan sellaisesta.....onko meissä/meillä joku vika/ongelma....vai mikä on. En vaan tajua
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 11:26"]No, voin luvata, että jokainen saa ihan mitä haluaa! Mut harva outo mies ensimmäisenä tuota asiaa kysyy. Kyllä saat kaikkea, kun vaan avaat suusi ja sanot! Ja vaik yhden kakkoseen ja pari ykköseen...
[/quote]
No mitäs sitte ku tavallaan kaikki fantasiat on toteutettu? ei tuollainenkaan varmaan pidemmän päälle hirveästi mitään kiksejä anna. Sit ku alkaa tuntumaan että tuollaiset orgiat on tylsiä??? Ja seksi oman kumppanin kans ei kiinnosta??
Mulle kävis tylsäksi pidemmän päälle tuollainen touhu,että nussitaan ristiin rastiin. Ei tuottais enää mitään nautintoa eikä kiihotusta.
Mun mielestä pitäis olla joitakin fantasioita ,että millä leikitellä.....ei mikään tunnu miltään jos kaikki on kokeiltu.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:57"]Olen vaimolle sanonut, että hän voisi saada luvan olla toisen miehen kanssa. Hän ei ole minun lisäkseni ketään muita kokenut. Kiihottuu kuulemma ajatuksesta. En ole itselleni lupaa kärkkymässä, ei ole taka-ajatuksia. Itsetuntoni kestää sen, että hän saisi vaihtelua ja uusia kokemuksia. En ole mustasukkainen, enkä pelkää hänen jättävän minua toiseen ihastuessaan. Hän on sen verran ujo, ettei tiedä osaisiko olla tuntemattoman kanssa.
[/quote]
Ei kannata nuolaista ennen ku tipahtaa......
Vaimos huomaakin että joku muu pystyy tarjoamaan sille parempaa kyytiä ja sitte se on menoa.....valitettavasti
T: kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 20:57"]Olen vaimolle sanonut, että hän voisi saada luvan olla toisen miehen kanssa. Hän ei ole minun lisäkseni ketään muita kokenut. Kiihottuu kuulemma ajatuksesta. En ole itselleni lupaa kärkkymässä, ei ole taka-ajatuksia. Itsetuntoni kestää sen, että hän saisi vaihtelua ja uusia kokemuksia. En ole mustasukkainen, enkä pelkää hänen jättävän minua toiseen ihastuessaan. Hän on sen verran ujo, ettei tiedä osaisiko olla tuntemattoman kanssa.
[/quote]
Ei kannata nuolaista ennen ku tipahtaa......
Vaimos huomaakin että joku muu pystyy tarjoamaan sille parempaa kyytiä ja sitte se on menoa.....valitettavasti
T: kokemusta on
[/quote]
Silloin ollaan väärillä jäljillä! Jos ei kahden ihmisen välissä oo tilaa, ei siihen voi kukaan tulla. EI seksi oo kaikki kaikessa!!!
Siis kyse on todellakin meidän molempien fantasiasta.
Mieheni tietää että mua kiihottaa ajatus seksistä naisen kanssa . Miestäni kiihottaa taas ajatus siitä,että joku nainen hoitele mut ja mä nautin siitä. Mua kiihottaa se,että tiedän että miestäni kiihottaa kun näke mun voihkivan nautinnosta kun toinen nainen on mun kimpussa. Ei sen kummempaa.
Mutta se onkin kaikki kiihottava "kuviteltuna" . On eri asia sitten tosiaan toteuttaa se. Siinä sitten tuleekin monta kysymystä pohdittavaksi. Mitä jos mä oikeesti nautin siitä ihan sikana ja haluan lisää. Miten mieheni sitten oikeesti suhtautuu siihen? Muuttuuko meidän suhde sen jälkeen millaiseksi?
Kun meillä on todella hyvä avioliitto kaikin puolin ja kaikki toimii. Eli kannattaako antaa uteliaisuudelle valtaa ja EHKÄ pilata kaikki....
Sitä mä täs yritän kysellä ihmisiltä,kellä on kokemusta asiasta,että miten suhde on sen jälkeen muuttunu.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 10:45"]
....ollaan molemmat mustasukkaisia. Enkä edes ymmärrä ,miksi tuollaisesta haaveillaan.
Kysyin juuri siltä, että saisinko mä panna toista miestä. Vastaus oli ei, koska ei hän pystyis sitä katsomaan.
Eli meillä on vissiin lähinä "unelma" siitä, että minä harrastan seksiä toisen naisen kanssa. Miestäni kiihottaa( ja myös itseäni) ajatus siitä että nainen tuottaa mulle nautintoa......
Mutta sitten herää taas kysymys että miksi me haaveillaan sellaisesta? Meidän seksielämä on aivan upea. Ymmärtäisin jos olis jotenkin tylsä tai väljähtäny seksi, mutta kun ei ole.
Ja miks me haaveillaan sellaisesta kun tiedetään että ollaan mustasukkaisia....
Tää on niin hämmentävä,sekava ja hetättää ihan hirveästi ristiriitaisia tunteita......
[/quote]
Pitää nyt muistaa sekin, että se kolmaspyörä (nainen) haluaa varmasti myös nautintoa. Ellette sitten maksa jollekin siitä, että tulee sua vain tyydyttämään.
Onko miehesi varautunut siihen, että tuo nainen osaa hommansa niin hyvin, että mies ehkä tuleekin mustasukkaiseksi naisen taidoista? Sekin on mahdollista.