Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kimpasta ja parinvaihdosta.....

Vierailija
13.03.2014 |

Meillä on pyöriny mielessä toi kolmen kimppa tai parinvaihto ajatus.Tai lähinnä mies haluais nähä kun touhuan toisen naisen kanssa. Noin ajatuksena tuntuu tosi kiihottavalle toi touhu,mutta jotenkin mua alkaa pelottaa,että miten sellainen asia vaikuttaa ylipäätä parisuhteeseen? Teillä kellä on kokemuksia sellaisesta,niin voisitteko kertoa asiasta? Voiko tuollaiseen jäähä koukkuun? Mua hirvittää ,että hetken päästä me kuljetaan jossain orgioissa :-) Ja toisaalta hirvittää,että tuollainen asia ajaa pariskunnan kauaksi toisistaan .......:-(

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei todellakaan kiinnosta. Kun suhde ei ole kunnossa, mies ei osaa ilmaista rakastavansa minua, niin en todellakaan mene mihinkään tuollaiseen mukaan. Kenenkään ei pitäisi edes uhrata ajatusta tähän elleivät ole mitkään ulospäinsuuntautuneet persoonat.

Vierailija
22/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen. Olin kolmen kimpassa kuusi vuotta sitten ja se oli ihan mahtava kokemus.Muistelen sitä vieläki usein.  Minulla toki oli se hyvä puoli, että olin se vieraileva tähti, joten se ei vaikuttanut ihmissuhteeseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli kortsu ehdoton. Mutta miten sitten, kun tuntuu mukana olevan paljon tuota naisten nuolemista? Kyllähän ne taudit siinäkin leviää? Eikö se ole aika sama sitten vedellä paljaaltaan?

Vierailija
24/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvierailija 13......

siis pointti on juuri se, että mieheni ei missään nimessä SAA panna sitä toista ;-) ajatuskin siitä saa mut raivostumaan.

Se "unelma"on juuri se, että minä ja toinen nainen touhuaa ja mies/miehet katsoo ja sen jälkeen jokainen hoitaa oman puolison.

Mutta se isoin ongelma/pelko on

se, että miten se vaikuttaa meidän

suhteeseen? Aletaanko yllä

mainitulla tavalla halveksumaan

toisiamme vai alkaako se hiertää meidän välillä ....jne...

Toisin sanoen pelottaa että tämä hyvä parisuhde menee tuollaisen jälkeen pilalle.

Vierailija
25/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas näen että ihmiseen voi ihastua. Siis käytökseen, ulkonäköön, mihin vaan, mutta vaikka ihailisinkin jonkun käytöstä ja keskustelisin jonkun ihmisen ulkonäöstä mieheni kanssa niin eihän se tarkoita sitä, että rakastuisin tai että haluaisin parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa. Miksi ei voisi ihastua, eihän se oo keneltäkään pois.

Suuseksi kortsujakin on olemassa, myös naisille. Ne ei oo kyllä kovin mukavia käyttää, sama kun nuolisit elmukelmun kanssa. Ja tämä väki käy taatusti useammin testeissä, kun yksikään "tavis".

Vierailija
26/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin herättämä halveksunta tosiaan elää meissä edelleen vahvana, joten kannattaa aidosti miettiä sitäkin asiaa ennen parinvaihtoon lähtöä. Onko mahdollista, että tosiaan alattekin pitämään puolisoanne ko. aktin jälkeen ns. vähempiarvoisena, kun hän on mennyt antamaan periksi himolleen ja pannut ventovierasta, vaikka teidän luvallannekin?

Pitää olla rehellinen itselleen, kaikki me emme ole näiden asioiden kanssa niin liberaaleja kuin nykyilmapiirissä ns. pitäisi olla.

Vierailija
27/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu on kaiken a ja o! Ja se että molemmat ymmärtää et jos se tilanne tulee, et toinen sanoo seis, se myös tarkoittaa sitä!

Uskoisin että jos pariskunta pystyy avoimesti näistä peloistaan ja ajatuksista keskustelemaan, ei suurta ongelmaa tuu.

Aina tulee uusia tilanteita, joissa ei itsekään tiedä kuinka suhtautua! Mutta puhumalla niistä selviää!

Myös itselläni päivästä riippuen, saattaa olla ettei hommat toimi. Joskus voi olla joku ihminen, mikä aiheuttaa kurjia fiiliksiä enkä halua että mies on ko ihmisen kanssa.

Me lähdettiin sillä periaatteella että otetaan mies kolmanneksi. Melkein vuosi meni,ennenkuin se toteutui. Parien kanssa oli siinä suhteessa helpompaa aloittaa, ettei tarvitse pelätä sitä, ettei yksinäinen ihminen ymmärrä omaa "rooliaan" tilanteessa. Tai että siitä jäisi "riippa" omaan suhteeseen.

Vierailija
28/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehelläsi on haave, että kun sinulla on sutinaa naisen kanssa, niin kohta hänkin saa oikein luvallasi olla tuon naisen kanssa. Miehesi pelkää, ettet muuten hyväksy toista naista ja luulee, että  naisen logiikka toimii niin, että kun pidät naisesta, niin miehesikin voi harrastaa seksiä ko naisen kanssa. Minulle tuo olisi härskiä. En ryhtyisi.

Vierailija
29/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:54"]

Minä taas näen että ihmiseen voi ihastua. Siis käytökseen, ulkonäköön, mihin vaan, mutta vaikka ihailisinkin jonkun käytöstä ja keskustelisin jonkun ihmisen ulkonäöstä mieheni kanssa niin eihän se tarkoita sitä, että rakastuisin tai että haluaisin parisuhdetta sellaisen ihmisen kanssa. Miksi ei voisi ihastua, eihän se oo keneltäkään pois.

Suuseksi kortsujakin on olemassa, myös naisille. Ne ei oo kyllä kovin mukavia käyttää, sama kun nuolisit elmukelmun kanssa. Ja tämä väki käy taatusti useammin testeissä, kun yksikään "tavis".

[/quote]

No on olemassa joo, mutta sitten käytäntö? Ja entä jos mennään hirmuisesti ristiin? Täytyy sanoa ettei tämä homma onnistuisi minulta, kun miettisin näitä hygienia-puolia liikaa :/

Vierailija
30/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse syttyä muista ihmisistä! Ei oo pakko harrastaa seksiä muiden kanssa! Voi harrastaa seksiä myös niin että on samassa tilassa muiden kanssa. Kukaan ei taatusti koske, jos ette niin halua!

Vierailija
31/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 08:54"]

Miehenä en tollaseen kimppa juttuun lähtis jos en sais kyrpää..

[/quote]

Berbää Gyrceeceen :)

Vierailija
32/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:54"]

[/quote]

No on olemassa joo, mutta sitten käytäntö? Ja entä jos mennään hirmuisesti ristiin? Täytyy sanoa ettei tämä homma onnistuisi minulta, kun miettisin näitä hygienia-puolia liikaa :/

[/quote]

Ei siellä kaikkee panna, mikä liikkuu :-D Kyllä, todellakin jokainen huolehtii hygieniasta! Meitä muitakin bakteerikammoisia on :-D

Vierailija
33/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 11:42"]

Siis miehelläsi on haave, että kun sinulla on sutinaa naisen kanssa, niin kohta hänkin saa oikein luvallasi olla tuon naisen kanssa. Miehesi pelkää, ettet muuten hyväksy toista naista ja luulee, että  naisen logiikka toimii niin, että kun pidät naisesta, niin miehesikin voi harrastaa seksiä ko naisen kanssa. Minulle tuo olisi härskiä. En ryhtyisi.

[/quote]

Ai mitenkä niin?

Jos myös ap haluaisi kokeilla naisen kanssa, niin miten mies on vaan innokas?

Tiedän pareja, joissa vain nainen on naisten kanssa, mutta mies vain omansa. Anteeksi vaan, en ymmärrä kyllä sitä että vain nainen on oikeutettu saamaan vierasta ja mies jää nuolemaan näppejään. Toki tilanne on kiihoittava myös miehen näkökulmasta ja jokainen pari tekee ne omat päätöksensä!

Vierailija
34/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies halua nähdä sinua toisen naisen kanssa. Se haluaa itse olla sen toisen naisen kanssa. 

Jos ja kun ajatus ei tunnu sinusta hyvältä, älä ryhdy siihen. 

Vierailija
35/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä ap jossakin viestissä sanot, että me haaveillaan siitä, vaikka selkeästi tuo on vain miehesi haave?

Vierailija
36/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20.

Miestäni ensinnäkin kiihottaa se, kun hoitelen itseäni ja siinä samalla nuolen esim.sormiani tai dildoa tai sitten otan sen kalun suihin sen jälkeen kun se on vieraillu mun pimpsassa :-)

Minua kiihottaa ajatus että kun otan suihin ,samalla joku nuolis mua....

Vähän härskiä tekstiä mut niin se vaan on.

Eli miestä kiihottaa nähdä kun kaks naista nuolee toisiaan. :-)

Vierailija
37/62 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota haluamista mietin tuossa itsekin, oon siis vastaillut näihin kysymyksiin parinvaihdosta.

Mut oikeesti kannattaa miettiä että haluaako mies, vai haluatteko te molemmat!!!

Mikäli on niin, että vain mies haluaa tähän ryhtyä niin taatusti koet itsesi petetyksi/huijatuksi/hyväksikäytetyksi!

Vierailija
38/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanotaan nyt vielä se, että tää kaikki on näin "kuviteltuna" tosi kiihottava. Mut mä en ole varma pystyisinkö oikeesti siihen jos tositilanne tulee. Eikä kyllä mieskään ole varma, että tuntuisko se livenä niin ihanalta sitte.....

Vierailija
39/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.

Tuokin vaihtelee päiväkohtaisesti. Joskus kemia ja fiilis vaan on niin kohdillaan, et ei mitään rajaa!

Toisinaan taas on olo et siinähän jyystät.

Mutta, jokaikinen kerta se vaikuttaa kyl meidän kahden väliseen kanssakäymiseen erittäin kiihoittavasti. Kekkereiden jälkeen olo on kun juuri tavanneella pariskunnalla! :-D

Vierailija
40/62 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22.

Tuokin vaihtelee päiväkohtaisesti. Joskus kemia ja fiilis vaan on niin kohdillaan, et ei mitään rajaa!

Toisinaan taas on olo et siinähän jyystät.

Mutta, jokaikinen kerta se vaikuttaa kyl meidän kahden väliseen kanssakäymiseen erittäin kiihoittavasti. Kekkereiden jälkeen olo on kun juuri tavanneella pariskunnalla! :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi