Raskausvatsan palautuminen
Miten muiden vatsat on palautuneet raskaudesta?
Onko takana kovaa treeniä ja kuntokuureja?
Onko siitä huolimatta jäänyt isoa tyhjää nahkpussia riesaksi yms?
Vai jollain palautunut nätisti itsestään?
Millaisissa ajoissa ja mitä tehneet vatsan hyväksi?
Kommentit (7)
Kohtu laskeutuu paikalleen 15 pv jälkeen.
Kävin lenkillä lapsen kaa, kävelin pitkija matkoja, päivittäin ja teen vatsalihaksia . Nyt on sixpack mulla ja maha kunnossa ( meni4 kk)
Mukava kuulla!
Onko geeneissä paljon valtaa tässä vatsan palautumisessa? Joillaa lähtee melkeen kun itsestään, ja joillaan ei meinaa lähteä kovan työn kanssakaan?
Eihän se nyt 15 päivässä kokonaan palaudu, meidän neuvolan sivuillakin sanotaan että kohtu palautuu takaisin kokoonsa muutamien kuukausien aikana. Vaikka se enin tietysti tapahtuu nopeasti.
Nelonen olet aloittanut ehkä liian aikaisin, hyvä jos sulla meni hyvin. Monella ei tuossa vaiheessa ole vielä vatsalihakset vetäytyneet takaisin, ja voivat jäädä pilalle lopullisesti! 6 kk ainakin pitää odottaa, ennenkuin alkaa tehdä vatsalihaksia.
Mulla meni ihan kevyesti vuosi. Se vatsalihasten venymisestä johtuva pullotus siis kesti ja kesti, vaikka laihduin nopeasti takaisin, ja kohtu oli tietysti supistunut jo ajat sitten. Treenailun aloitin varovaisesti siinä 6 kuukauden kohdilla, 9 kuukauden jälkeen aloitin kovan harjoittelun. Ja jos ihan totta puhutaan, niin aivan entisiinsä se ei palautunutkaan, hiukan nahkaa jäi eivätkä vatsalihakset enää palautuneetkaan ihan litteiksi. Ero ei silti ole hirveän suuri, eikä se nahkakaan mikään säkki ole.
Eka raskaudesta palautui. Toisessa tuli hieman arpia, palautui mutta pieni velttous jäi. Kolmannesta navan ympärille paljon raskausarpia ja nyt 6 kk kohdalla ryppyinen, löysä nahka tuossa navan ympäristössä. Suorana seistessä kohtuullinen mutta kyykistyessä rypyttyy ihan mahdottoman nätiksi. Huoh. Minkäs teet. Mutta mieluummin näin kuin veitsen alle.
Moikka! :)
Kokeilkaapa vartalo kääreitä, niin ei tarvii menettää toivoa löysästä nahasta, tai tuhlata rahoja operaatioihin. :)
Ne kiinteyttää, kosteuttaa ja tasottaa ihoa tehokkaasti.
Itelläni on takana hätäsektio ja olen myös laihdittanut 30kg, joten löysää on ollu valtavasti.
Näillä kääreillä sain nahan taas kireemmäksi, sekä venymäarvet ja sektioarvet himmeeksi.
Toki pitää liikkua ja syödä terveellisesti, mutta näillä saat ison avun hommaan. :)
Laita mulle viestiä suvihyv@gmail.com TAI 0505061416 TAI tuu piipahtaa mun fb sivulle:
https://www.facebook.com/suviwrapit
Verkkokaupan löydät suoraan osoitteesta teamsuvi.itworkseu.com
T.4v poitsun äippä :)
Ekasta ja tokasta palautui noin kuukaudessa normaaliksi. En siis tehnyt mitään asian hyväksi.
Kolmannen kohdalla jäi pieni reppu, jota on yritetty saada liikunnan avulla pois mutta turhaan. Niin ja kolmannesta raskaudesta on jo neljä vuotta.
Väittäisin että tuuripeliä.