Mies suuteli eilen toista naista illanistujaisissa!
Kaverini kertoi juuri, että oli nähnyt mieheni suutelevan jotain toista naista, kun olin käymässä ulkona. Miten kannattaa kostaa tällainen?
N23
Kommentit (15)
Suosittelen viskomaan miehen kamat ulos ylläripyllärinä
Keskustelkaa nyt sentään asiasta ensin.
Mies teki väärin, tottahan toki, mutta tuosta voi päästä keskustelulla ja aidolla anteeksipyynnöllä yli.
No yllätyyyyyys! Olisko niin että miehet eivät pysty sitoutumaan. Olen tästä päivä päivältä varmempi. Miesten suhteen ei kannata ladata suuria odotuksia uskollisuuden suhteen.
Uskon, että kyse on silkasta biologiasta.
Onko kaverilla esittää todisteita asiasta? Mä en ainakaan uskoisi.
Mihin loikit kesken illanistujaisten?
No ei kai suuteleminen nyt niin vakavaa ole. Naisethan suutelee keskenäänkin paljon illan viettojen aikana
On kavereita, jotka eivät kestä muiden parisuhteita. Toivottavasti kaverisi ei ole tällainen.
Harvemmin nämä tietynlaiset ihmiset muuttuvat. Tuollainen käytös ei enteile hyvää. On luultavasti parasta lähteä. Jos mies olisi itse tunnustanut tekonsa, ja pyytänyt anteeksi, niin tilanne voisi olla toinen.
Heh. Että oma puoliso pyörähtää ulkona hetken aikaa ja mies olisi heti suuteloimassa toista. Ehkä vähän kyseenalaistaisin tuon mahdollisuuden - > joku tässä nyt haisee, veikkaan Porvoon yöelämää.
Kostaisin sen kaverille heittämällä hänet ulos elämästäni. Noinko helposti annatte ulkopuolisille määräysvallan omassa parisuhteessanne?
Sairaita ihmiset jotka aina heti miettii kostoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies teki väärin, tottahan toki, mutta tuosta voi päästä keskustelulla ja aidolla anteeksipyynnöllä yli.
Annat tosissasi tällaisen viestin parikymppisille? Erohan tossa on ainoa vaihtoehto, hyi hitto mikä häntäheikki mies on eikä kunnioita ap:ta kyllä juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat tosissasi tällaisen viestin parikymppisille? Erohan tossa on ainoa vaihtoehto, hyi hitto mikä häntäheikki mies on eikä kunnioita ap:ta kyllä juuri yhtään.
Paitsi jos mies ei oikeasti tehnyt mitään, mutta kaveri halusi vähän säpinää.
No ihan vaikka siten, että pakkaat kamasi kokonaan.