Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 13.3.

Vierailija
12.03.2014 |

Vähän jo esimakua huomisesta...

http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664705834.html?pos=ok-nln

http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664684948.html

Jonna ei vaan sinisilmäisyyttään tajua ja nyt alkaa Paulan sulhoilla mennä hermot. Vähän draamaa loppujaksoihin!! Huomasinpa tuolta IS:n keskusteluista että joku oli kommentoinut Raunon laittaneen talonsa myyntiin... Noinkohan Paulasta ja Raunosta tulisi pari?!?

Kommentit (442)

Vierailija
281/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pöyristynyt Christianin käytöksestä. Pöyristynyt! Eikä Milla ole sen parempi. Taitavat sopia hyvin toisilleen! C. on susi lampiaiden vaatteissa, kuten joku sanoi. Antanut tähän mennessä itsestään mukiinmenevän kuvan, mutta nyt paljasti todellisen karvansa.

Viljan illanistujaiset mukavan oloiset, fiksu nainen.

Vierailija
282/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:21"]

Oli ihan pettyny ku odotin että olis tullu joku Jonnan avautuminen siitä paljussa pussailusta, sen verran oli myrkyn nielleen näkönen! Mutta sääliks käy sitä, se on niin kovin naiivi. 

Mutta ai hitto tuo Tuomas on niin awkward! Pälyilee vaan seinille ja mumisee. 

[/quote]

En usko et Jonna näki pussausta. Veikkaan et se oli vaan leikattu noin, eli jossakin toisessa tilnateessa otettu pätkä liitetty siihen. Ihan saletisti.

Vasta nyt, tätä ketjua lukiessa, aloin itsekin huomata Chrisussa pientä homppelimaisuutta. Mut ei siinä mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljalle Janne

Vierailija
284/442 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 11:23"]

Tuomaksesta näytetään muutenkin hirmu vähän pätkiä. Tuomaksen ja heidin treffeistä näytettiin vaan kun söivät leipää. That's it!

[/quote]

Voisiko johtua samasta syystä, miksi Paulan seksikeskustelua ei näytetty, halutaan pitää ohjelma perheohjelman tyyppisenä, että uusinnatkin voi näyttää päiväsaikaan.

Vierailija
285/442 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2014 klo 11:23"]

Tuomaksesta näytetään muutenkin hirmu vähän pätkiä. Tuomaksen ja heidin treffeistä näytettiin vaan kun söivät leipää. That's it!

[/quote]

Voisiko johtua samasta syystä, miksi Paulan seksikeskustelua ei näytetty, halutaan pitää ohjelma perheohjelman tyyppisenä, että uusinnatkin voi näyttää päiväsaikaan.

[/quote]

Ai sä epäilet, että jurosta ja eleettömästä Tuomaksesta, joka tuskin kehtaa tyttöjä päin katsoa, kuoriutuu aina treffeillä yllättäen hirveä seksipeto? :D Ja nää härskit kohdat piti sitten vaan leikata pois. :D

Vierailija
286/442 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Veronican sukunimi?

Vierailija
287/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se Jonnan avautuminen jätettiin seuraavaan jaksoon? Palosammuttimilla leikkiminen oli aika lapsellista.

Tuomaksen juhlista ei ole oikein kommentoitavaa, koska juurikaan mitään ei näytetty. Harmi.

Viljan vitsailut miehistä koko pöytäseurueen edessä ei ollut välttämättä kovin hauskaa. Jotenkin vaivaantuneilta miehet näytti. Viljalla on tapana (Paulan tavoin) vähätellä miehiä ja korostaa itseään, huumorin varjolla.

Paula ei kenties ole oikeasti Raunosta kiinnostunut, kunhan vain haluaa tehdä muut miehet mustasukkaisiksi ja päästä kylillä puheenaiheeksi..? Tuli sellainen olo, että ihan tahallaan Raunoa kehui siinä muiden sulhoehdokkaiden edessä, jotta saisi aikaan jonkinlaisen reaktion.

Vierailija
288/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilja on kaunis, mutta hänen toinen silmänsä häiritsee.. mustuainen on oudon näköinen/kokoinen.

Vierailija
289/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas outo kuva annettu tuomaksesta ja hänen bileistään :D itse mukana olleena ihmettelen kun tämä hanna puhuu ettei käytöstapoja ole kun koko illan itse haistatteli tuomakselle ja etenkin heidille ja vielä myöhemmin baarissa yritti käydä tämän heidin kimppuun :D en yhtään ihmettele jos ei tuollaisten ihmisten seura hirveästi kiinnosta jos parin viinapaukun jäljeen ollaan nyrkit pystyssä ja riitaa haastamassa :)

Vierailija
290/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas outo kuva annettu tuomaksesta ja hänen bileistään :D itse mukana olleena ihmettelen kun tämä hanna puhuu ettei käytöstapoja ole kun koko illan itse haistatteli tuomakselle ja etenkin heidille ja vielä myöhemmin baarissa yritti käydä tämän heidin kimppuun :D en yhtään ihmettele jos ei tuollaisten ihmisten seura hirveästi kiinnosta jos parin viinapaukun jäljeen ollaan nyrkit pystyssä ja riitaa haastamassa :)

Vierailija
291/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"C ja K tanssivat =) ja halailevat!

Onkohan noi Krisset enemmän kuin kavereita...

Christianilla ja Kristianilla oli herkkä halaus tuossa äskettäin. Kuumat tunteet (joita ei voi Ähtävällä näyttää) projisoitiin sitten Millaan."

Av-mammoilta ei ainakaan mielikuvitusta puutu.

Vierailija
292/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi en saanut Raunon puheesta selvää, mutta nyt olen jo päässyt jyvälle. Vähän samanlainen kehityskaari kuin viime syksynä katsoessani BB:tä, jossa alussa Andyn puhe ei auennut, mutta myöhemmin korva tottui ja koin ahaa-elämyksen.

Vierailija
293/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoholilla oli tietenkin pieni vaikutus, tuskin he ihan selvinpäin olisivat alkaneet kaikkien edessä suudella.

Vierailija
294/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne muut miehet tulisi edes mustasukkasiksi paulan ja raunon flirttailusta, jos sitä siksi voi edes sanoa? Empä usko, että muita miehiä paula enää yhtään kiinnostaa.

Vierailija
295/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:42"]

[/quote]

Whaaat? Siis mitä ihmettä? :D Kerro toki lisää!

Itse sain aiemmin sellaisen kuvat, että Hannalla ei ole Tuomasta kohtaan tunteita. Keilahallitreffeille mennessäänkin totesi, että ovat enemmän kavereita.

Saako kysyä, olitko kenties Heidin kutsuma vieras juhlissa? Vai ohjelman tuotannosta/kuvaustiimistä?

Vierailija
296/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauno kuulemma myynyt talonsa Säkylässä :D

Vierailija
297/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiih Rauno! Vielä ehdit paeta! RUN!!

Vierailija
298/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"VIERAILIJA 13.3. klo 21:44

120/123

No alkoholilla oli tietenkin pieni vaikutus, tuskin he ihan selvinpäin olisivat alkaneet kaikkien edessä suudella."

Niin kun hieman otetaan kuningas alkoholia niin voi kyllä pahoittaa toisten mielet? Ku ollaan niin hornyjä.

Vain typerykset puolustelevat tekojaan alkoholilla.

Vierailija
299/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 21:42"]Olipas outo kuva annettu tuomaksesta ja hänen bileistään :D itse mukana olleena ihmettelen kun tämä hanna puhuu ettei käytöstapoja ole kun koko illan itse haistatteli tuomakselle ja etenkin heidille ja vielä myöhemmin baarissa yritti käydä tämän heidin kimppuun :D en yhtään ihmettele jos ei tuollaisten ihmisten seura hirveästi kiinnosta jos parin viinapaukun jäljeen ollaan nyrkit pystyssä ja riitaa haastamassa :)

[/quote]

Okei no nyt kävi jännäksi :D siis Hanna alko jotai riehumaan ?? Tais ollakki aika mustis:D

Vierailija
300/442 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan teille selviäis mitä tuolla tuomaksen tilalla on ollut ja mitä heidi siellä touhunnut niin muuttuis teilläkin ääni kellossa. Jos jostain syntipukki pitää etsiä niin se on heidi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän