Maajussille morsian 13.3.
Vähän jo esimakua huomisesta...
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664705834.html?pos=ok-nln
http://www.iltasanomat.fi/maajussillemorsian/art-1288664684948.html
Jonna ei vaan sinisilmäisyyttään tajua ja nyt alkaa Paulan sulhoilla mennä hermot. Vähän draamaa loppujaksoihin!! Huomasinpa tuolta IS:n keskusteluista että joku oli kommentoinut Raunon laittaneen talonsa myyntiin... Noinkohan Paulasta ja Raunosta tulisi pari?!?
Kommentit (442)
Voi Veikko mihin soppaan oot lusikkas laittanu. :D
"pääsivät perille luonteestani, eli kuinka mielenkiintoinen ja vaihteleva olen! :)"
Paula ja Paulan seksisuhteet :D too much information :D
Rauno ja kynttilät - story of his life
Paula osaa tehdä yhtä asiaa kerrallaan.....ootappas Pekka!
Ei helevetti tuota Paulan perhepäivähoitolaa. "Ootappa Pekka hetki mä tuun ihan kohta sun kans, tädillä on nyt tärkeä juttu täs kesken!"
Nämä kaikki parikyhäilmät aiheuttaa kyllä enemmän tai vähemmän myötähäpeää.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 20:30"]
Ei helevetti tuota Paulan perhepäivähoitolaa. "Ootappa Pekka hetki mä tuun ihan kohta sun kans, tädillä on nyt tärkeä juttu täs kesken!"
[/quote]repesin!:D
Kylläpä tuo Jonna vaikuttaa nuorelta, jos en tietäisi hänen olevan 20/21v niin luulisin 16-vuotiaaksi. Toivottavasti Christian osaa kertoa valinnastaan tarpeeksi "nätisti".
Paula on mahtava persoona! :D Vaatii yhtä erikoisen persoonan kumppanikseen (Rauno). ;)
Melkein epäilyttää, että koko se konkkaronkka on paikallisen työväenteatterin porukkaa palkattuna. :)
Kyllä taitaisi Raunon pumppu pettää Paulan vauhdissa noilla seksi vihjailuilla...
Hyvä, että Veronica sai sanottua pienestä ihastuksestaan Chrisulle, vaikkei siitä kyllä enää mitään hyötyä olekaan, kun on Milla on valittu. Pointsit kuitenkin rohkeudesta.
Nyt oon pettynyt, jos C polttaa tupakkaa :-( (oon töis, en pysty katsoon sarjaa) Onko Viljalla ja Jannella jotain meininkii? Mitä Tuomas hommailee?
Mitä seksijuttuja se Paula kertoi?
Viljasta: Musta olis ollut kiva, jos olisivat tehneet ruokaa kaikki yhdessä, mutta ei. Vilja teetättää myös ruuat miehillä. Vilja ei ole tainnut tehdä itse mitään koko viikolla.
Ai perkele miten mua joka kerta ku toi milla hymyilee virnuillen alkaa ärsyttää! Niin teennäinen hymy ja muutenki argh!