Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rikkaan lapsella on hieno vyö, köyhän lapsi ottaa sen pois, mutta rikas voi ostaa uuden

Vierailija
15.11.2020 |

Missä on ongelma? Miksi köyhän lapsen olisi oltava ilman hienoa vyötä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei tarvitse esimerkiksi yli 40 € maksavaa vyötä tai monen satasen tai tonnin takkia, kun halvemmallakin saa vaatteita.  On siis kiellettävä kalliiden vaatteiden valmistus ja maahantuonti ja sallittava vain valtion hyvväksymät vaateet. Tämä lisää tasa-arvoa ja vähentää eriarvoisuutta.

Minun mielestäni nokikepakoiden valmistus ja maahantuonti pitää kieltää.

Vierailija
22/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on aina ollut. Jo minun nuoruidessani 80-luvulla pöllittiin toisilta. Tällaisia ryöstöjä en muista, mutta hakkaamisuhka oli riittävä. Ulkomailla köyhät ryöstää nälkäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa he pysyisivät siellä omassa kulttuurissaan, jossa kellään ei ole mitään, niin ei tarvitse tulla kateelliseksi. Heille maksetaan täällä muutenkin kaikki asumisesta, ruuasta ja vaatteista lähtien muiden ihmisten veroilla, koska vanhemmat eivät ole töissä, pitäisi siia olla siihen tyytyväinen tai lähteä pois. Mua ei tippaakaan kiinnosta jonkun rodullistetun ongelmat, jos hänen päätehtävänsä on kuluttaa muiden rahaa ja aiheuttaa ongelmia ja vaaraa muille. Kummasti täällä ei ole vietnamilaisten tai kiinalaisten tai turkkilaisten kanssa rodullistamisongelmia. Työllistävät itse itsensä ja etenkin Kauko-idän tulokkaat kouluttautuvat pitkälle. Lähi-idän ja Afrikan tänne valunut pohjasakka ei tähän kykene.

Vierailija
24/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on aina ollut. Jo minun nuoruidessani 80-luvulla pöllittiin toisilta. Tällaisia ryöstöjä en muista, mutta hakkaamisuhka oli riittävä. Ulkomailla köyhät ryöstää nälkäänsä.

Vassarin perusvastaus kaikkiin ongelmiin: "näin se on aina ollut".

Vierailija
25/26 |
15.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarin perusvastaus kaikkiin ongelmiin: "näin se on aina ollut".

Höpöhöpö. Konservatismi kuuluu kokoomuslaisille ja ärkoopeelle. Vassarit on liberaaleja, jotka haluavat muuttaa (lue romuttaa) kaiken toimivan.

Vierailija
26/26 |
18.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin voi.  Rikkaan lapsi on saanut kaiken elämässään, joten on kohtuullista että toisillekin riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä