Jos rikkaan lapsella on hieno vyö, köyhän lapsi ottaa sen pois, mutta rikas voi ostaa uuden
Missä on ongelma? Miksi köyhän lapsen olisi oltava ilman hienoa vyötä?
Kommentit (26)
Kullekin tarpeensa mukaan ja kultakin kykyjensä mukaan. - Marx
Jos sinulla on kaksi ihokasta, anna toinen sille, jolla ei ole ainuttakaan. - Jeesus
Asia loppuun käsitelty.
Voi toki, jos se perustuu rikkaan omaan vapaaehtoisuuteen tai päätökseen. Ellei, niin se vyön ottaja on varas toisen varallisuudesta huolimatta.
Köyhä voisi mielummin nähdä sen vyön motivaattorina opiskeluun ja työntekoon, jotta voisi tulevaisuudessa itsekin ostaa hienon vyön.
Köyhä myy sen eteenpäin rahottaakseen huumeidenkäyttönsä
Satasen vyöstä saa ainakin femman.
Oikeesti nistit pitäis ampua katuojaan. Hyi v**ttu mitä saastoja
Köyhillä on lähitulevaisuudessa lain suoma oikeus viedä rikkaiden omaisuus parempaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Köyhillä on lähitulevaisuudessa lain suoma oikeus viedä rikkaiden omaisuus parempaan käyttöön.
Mitä hallitus edellä...
Varkaus on rikos, ja rikoksella on aina seuraamuksensa. Ei ole rikkaan lapsen vika, ettei köyhällä lapsella ole vyötä. Köyhänkin lapsen vanhemmat ovat ihan itse vastuussa jälkikasvustaan, sekä heidän hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kullekin tarpeensa mukaan ja kultakin kykyjensä mukaan. - Marx
Jos sinulla on kaksi ihokasta, anna toinen sille, jolla ei ole ainuttakaan. - Jeesus
Asia loppuun käsitelty.
Juuri näin. Jeesuksen opit ovat kommunististisempia kuin Marxin tai kenenkään muun nykyajan filosifin opit
Yle kaivoi jostain ryöstelevän JANIN, miksei a b d u l l a h i a? Nehän niitä tilastollisesti puuhavat moninkertaisia määriä.
Vassarinarkit voi mennä kadulle kerjäämään, näpit irti mun omaisuudesta tai siirrän kirjat muualle.
Vassarinarkit voi mennä kadulle kerjäämään, näpit irti mun omaisuudesta tai siirrän kirjat muualle.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Vasemmistonuoret ovat onneksi tajunneet tämän: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007089617.html
Vasemmisyonuoret siis haluavat ajaa kyvykkäimmät ja varkkaimmat ihmiset pois Suomesta.
Sitten vasta on hyvä kun kaikki ovat yhtä köyhiä. Harmi vaan, että siinä sitten häipyvät ne yhteiskunnan rahoittajat, joiden rahoilla nämäkin utopistit loisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varkaus on rikos, ja rikoksella on aina seuraamuksensa. Ei ole rikkaan lapsen vika, ettei köyhällä lapsella ole vyötä. Köyhänkin lapsen vanhemmat ovat ihan itse vastuussa jälkikasvustaan, sekä heidän hyvinvoinnistaan.
Just oli hesarissa juttua missä rodullistettu soosiaalitantta selitteli kuinka rodullistetut ovat vain niin identiteettiongelmissa että pitää ymmärtää heidän tarve raiskata ja ryöstää.
Ja sä sokeasti uskot kaikkea, mitä HS, tai joku muu maailmanhalaajan agendaa noudattava sanoo !?!?
Meillä ei ole mitään velvollisuutta ymmärtää, eikä sietää. Rikos, on rikos, on rikos, taustasta, ja/tai kansalaisuudesta viis.
Onko sulla ap lapsia? Minulla ei ole. Varmaan ok, että otan sulta yhden pois, eikö? Missä on ongelma?
Ehkäpä köyhän lapsen olisi paikallaan saada vyöstä jos ottaa toisen vyön?
Se, että näin ei tapahdu on osoitus perustavanlaatuisen moraalin katoamisesta yhteiskunnasta. Paha ei enää saa palkkaansa vaan paha palkitaan.
Ei se köyhyys oikeuta varastamaan toisen omaisuutta.
Kukaan ei tarvitse esimerkiksi yli 40 € maksavaa vyötä tai monen satasen tai tonnin takkia, kun halvemmallakin saa vaatteita. On siis kiellettävä kalliiden vaatteiden valmistus ja maahantuonti ja sallittava vain valtion hyvväksymät vaateet. Tämä lisää tasa-arvoa ja vähentää eriarvoisuutta.
Niinpä. Vasemmistonuoret ovat onneksi tajunneet tämän: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007089617.html