Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kånken-reppu, kumpi väri?

Vierailija
12.03.2014 |

Minä, nelikymppinen nainen, aion ostaa itselleni ihan muuten vaan Kånken-repun. Ainoa ongelma on väri. Loppusuoralle on päässyt violetti (tämä olisi selkeä voittaja, jos väri olisi tummempi) ja salvian vihreä. Mielipiteitä? Toivottavasti linkitys onnistuu, tässä värimallit:

http://www.ilovemykanken.com/shop/products/kanken-classic-purple.htm

http://www.endclothing.co.uk/brands/fjallraven/fjallraven-kanken-186365.html

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen ja reppu? Onko se jotenkin erikoinen yhdistelmä?

Minä, nelikymppinen nainen, ostin ekaluokkalaiselle mustan pikkukånkeninen. On ollut kätevä reppu eväille.

Vierailija
2/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lila! Mä oon kans harkinnut sitä itselleni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti. Vihreä on liian perus.

Vierailija
4/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä, lila on kamala

Vierailija
5/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä! Sopii repun luonteeseen, on klassinen vihreä ja mielestäni violetti on liian tunkkainen.

Itse ottaisin keltaisen :)

Vierailija
6/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanruskea.

Vierailija
7/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, että riippuu sinun vaatteiden väreistä :). Jos olet pelkän mustan käyttäjä, niin en sano mitään.

Vierailija
8/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kuullutkaan kyseisestä merkistä, mutta kuulostaa ihan hirveältä;

ihan kun cancer, syöpä ruotsiksi.

En ostaisi.

Vierailija
9/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään tuosta vihreästä. Jollakin toisella taas tuo violetti näyttäisi paljon paremmalta. :) Kumman repun väriin sopivia vaatteita sinulla on enemmän? Talvitakki, kevättakki?

Vierailija
10/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vissiin ainoa joka ei kertakaikkiaan tajua tuon repun hypetystä. Ihan ristuksen ruma!

Vierailija
11/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei varsinaisesti sovi mihinkään vaatteisiini ja se on tarkoituskin. Haluan värikkään repun, jota käyttää esim. kesällä (pyörä)retkillä ja jonka ottaa mukaan reissuille päivärepuksi. Tuo on kevyt ja menee litteäksi. Violetti johtaa omissa suunnitelmissa, mutta lauantaihin asti on aikaa miettiä. Ap

Vierailija
12/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu on kyllä ruma, mutta mun mielestä tuo violetti on ihanan värinen.

Vierailija
13/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:19"]

Mä olen vissiin ainoa joka ei kertakaikkiaan tajua tuon repun hypetystä. Ihan ristuksen ruma!

[/quote]

No onhan se ihan hirveä!

Vierailija
14/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo violetti itselläni. Tykkään kyllä, mutta minusta royal blue/navy olisi ollut kaikkein paras värivaihtoehto. Jotenkin aikuisempi ja helpommin yhdistettävissä muihin väreihin. Lapselleni olen ostanut navyn ja sitä aina joskus lainailen ;)

Vierailija
15/31 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v. eikä osaa ite päättää repun väriä...

Vierailija
16/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko päätit? Mä ostin tylsästi mustan viime syksynä ja nyt haluaisin toisen, värikkään. Violetti ja keltainen, siinä mun ehdokkaat.

Vierailija
17/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti on lempivärini, joten siksi se. Violetti muuten näyttää upealta yhdistettynä juuri tuollaiseen kirkkaanvihreään!

Violetti jos haluat värikkään, vihreä jollet halua ihan niin paljon huomiota.

Vierailija
18/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä on noista parempi. Voletti kauhtuu huonomman näköiseksi, vihreään nukkavieruus sopii. Kånkenit eivät ole mitenkään erityisen kestäviä.

Vierailija
19/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista vaihtoehdoista ehkä vihreä. Olen yleensä enemmän violetin sävyjen ystävä, mutta tuo on minusta turhan "kirkas", vihreä on raikkaampi. Itse valitsisin ehkä Deep Redin tai sitten jonkin selvästi neutraalimman.

Ja te, jotka haukutte rumaksi, niin olen toisaalta samaa mieltä, mutta toisaalta se on klassinen ja kätevä kaikessa yksinkertaisuudessaan. Eivät sporttilaukutkaan niin nättejä ole, mutta Kånken menee niin kaupungissa kuin metsässäkin.

Vierailija
20/31 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin takkini tms. mukaan. Hassunnäköistä jos reppu ei stemmaa minkään kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi