Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa? (neittideitistä)

Vierailija
12.03.2014 |

Juteltiin pari päivää treffipalstalla, sitten vaihdettiin numerot ja juteltiin Facessakin. Deitti laittoi n kymmenen tekstaria/faceviestiä (paljon tarroja...) päivässä ja soitti ainakin kerran. Tavattiin mun luona tunnin ajan, silloin pussattiin. Sama viestiralli jatkui, kymmeniä viestejä Facessa, ja niitä hemmetin tarroja... Nähtiin toisen kerran taas mun luona, soitti että voisin tulla puolen tunnin päästä?? Juteltiin, kahviteltiin ja pussailtiin ja halailtiin. Ja taas sama viestitulva. Tänään on soittanut viisi kertaa, ja viestejä on... paljon. Vastailen aina kun ehdin/jaksan. Analyysiä? Ajatuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilimato. Epätoivoinen iilimato. Tykkäätkö muutoin tyypistä? Hlökoht mua alkais ahdistaa hitosti tollanen ja olen yhden seurustelusuhteenkin (tapasimme live-elämässä, emme siis netissä) katkaissut koska tuollainen ripustautuminen paheni ihan sairaalloiseksi ja loppujen lopuksi mies vollasi ja lähetteli tekstareita kuinka ei pysty tekemään mitään ilman mua. 

Vierailija
22/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 21:30"]

Ilimato. Epätoivoinen iilimato. Tykkäätkö muutoin tyypistä? Hlökoht mua alkais ahdistaa hitosti tollanen ja olen yhden seurustelusuhteenkin (tapasimme live-elämässä, emme siis netissä) katkaissut koska tuollainen ripustautuminen paheni ihan sairaalloiseksi ja loppujen lopuksi mies vollasi ja lähetteli tekstareita kuinka ei pysty tekemään mitään ilman mua. 

[/quote]

Ihan suomalainen on tämä tapaus. Tykkään kyllä mutta aika vaikeahan se on näin lyhyellä tuntemisella sanoa että olisko aineksia isompaankin juttuun.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla