Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä kuulostaa? (neittideitistä)

Vierailija
12.03.2014 |

Juteltiin pari päivää treffipalstalla, sitten vaihdettiin numerot ja juteltiin Facessakin. Deitti laittoi n kymmenen tekstaria/faceviestiä (paljon tarroja...) päivässä ja soitti ainakin kerran. Tavattiin mun luona tunnin ajan, silloin pussattiin. Sama viestiralli jatkui, kymmeniä viestejä Facessa, ja niitä hemmetin tarroja... Nähtiin toisen kerran taas mun luona, soitti että voisin tulla puolen tunnin päästä?? Juteltiin, kahviteltiin ja pussailtiin ja halailtiin. Ja taas sama viestitulva. Tänään on soittanut viisi kertaa, ja viestejä on... paljon. Vastailen aina kun ehdin/jaksan. Analyysiä? Ajatuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava.

Vierailija
2/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku takertuja. Ei normaalit miehet ole innostuneita viestittelemään noin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi kolmoselle. Onko jo julistanut rakkautensa?

Vierailija
4/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:43"]

[/quote]

No siis kaikki tarrat on sellaisia sykkiviä sydämiä, sydänten keskellä pussaavia koiria jne. Suoraan ei ole sanonut rakastavansa.

ap

Vierailija
5/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on huono itsetunto ja pelkää kokoajan tulevansa jätetyksi. Noi ylitsepursuavat sydänten osoitukset kertovat nimenomaan epävarmuudesta.

Vierailija
6/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarroja??

Vierailija
7/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:59"]

[/quote]

No siis kaikki tarrat on sellaisia sykkiviä sydämiä, sydänten keskellä pussaavia koiria jne. Suoraan ei ole sanonut rakastavansa.

ap

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu?

Vierailija
8/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:04"]

Tarroja??

[/quote]

Joo, siis niitä Facebook Messengerin kuvia.

ap

Vierailija
9/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. :)

Vierailija
10/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on?

Vierailija
11/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:45"]

Ja ikää on?

[/quote]

Lähes neljäkymmentä.

ap

Vierailija
12/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kyllä varoa. Mulle kävi niin, että mies sanoi rakastuneensa minuun jo ekojen treffien jälkeen. Se ei vaan jotenkin ole mun mielestä normaalia touhua.

Lähetti myös facebookissa niitä helvetin sydämiä jatkuvasti, rasittavaa!!!

Joten katsoin parhaaksi vetäytyä koko jutusta, onneksi ei tiedä mun osoitetta jne.

Vierailija
13/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sanoisin suoraan, että jatkuva pommitus häiritsee. Jos ei hiljene yhtään, nii sano sille heipat. Tollasen takiaisen ei kantsi antaa kiinnittyä.

Vierailija
14/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:59"]

[/quote]

ap

[/quote]

Miksi tätä on alapeukutettu?

[/quote]Jos yhdellä koneella joku tuntematon henkilö / lemmikkieläin on osunut alapeukkuun, niin miksi ihmeessä sillä olisi mitään väliä, varsinkaan niin paljon että pitäisi alkaa kysellä perään?

Vierailija
15/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 20:52"]

Kannattaa kyllä varoa. Mulle kävi niin, että mies sanoi rakastuneensa minuun jo ekojen treffien jälkeen. Se ei vaan jotenkin ole mun mielestä normaalia touhua.

Lähetti myös facebookissa niitä helvetin sydämiä jatkuvasti, rasittavaa!!!

Joten katsoin parhaaksi vetäytyä koko jutusta, onneksi ei tiedä mun osoitetta jne.

[/quote]

Samanlainen kokemus. Harmi vaan että sai osoitteeni selville, koska soitin hänelle ennen treffejä omasta, en prepaidliittymästä. Oli hirveän päällekäyvä ja takertuva ja kun katkaisin välit niin jäi vainoamaan, löysi kotiovellekin pari kertaa. Pelottavaa.

Vierailija
16/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele sydäntäsi avoimin mielin, ilman pelkoa. Pidätkö miehestä ja onko hänen kanssaan mukavaa? Ilmeisesti tunnet ainakin fyysistä vetovoimaa.

Voit ehkä mainita miehelle, että viestejä tulee todella paljon ja kysy hänen mielipidettään asiaan.

Vierailija
17/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päättelitte että kyseessä mies? En ole siis ap mutta ihmettelen vaan...

Vierailija
18/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä oikein vaikuta normaalilta touhulta jos on nelikymppinen ihminen kyseessä.

Sekopää.

Vierailija
19/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin itsekin käyttäytyä noin, mutta olen silti ihan normi nelikymppinen mies, joka ei ole ikinä ahdistellut naista.

Eli voisiko olla, että on vaan ihastunut/rakastunut ja sen huumassa?

Vierailija
20/22 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa a) ulkomaalaiselta, monilla on deittikulttuuri eri kuin suomessa, naiselle laitetaan paljon enemmän viestejä kuin suomalaistyen toimesta, etenkin jos kyseessä etelä-eurooppalainen, afrikkalainen tai arabi. Tästä monet naiset ulkomaalaisissa miehissä tykkää, että tunteet näytetään alusta asti selkeämmin. Toisia taas ylitseampuvuus ahdistaa.  b) läheisriippuvaiselta. c) Kokeile seuraavaa: Kerro suoraan että et halua saada noin usein viestejä, että vähempikin riittää, kun on muutakin elämää ja katso mitä tapahtuu. Itse tein noin yhdessä tapauksesa, vähän helpotti tilannetta, mutta päädyin lopulta silti jättää miehen, kun muuten en nähnyt tulöevaisuutta ja olihan tuollainen lopulta vähän ahistavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi