Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöjen kehitys.

Vierailija
12.03.2014 |

Mielestäni tyttö lapset pitäisi kasvattaa siihen että rintsikoita ei tarvitse aloittaa käyttämään ollenkaan. Rinnat pysyy terhakoina aikuisikään saakka. Suosittelen myös naistenkin luopumaan rintsikoista kokonaan. Pari vuotta kun on kulkenut ilman niin on rinnat nousseet ylöspäin;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mä aloin käyttää vasts rintojen kasvettua mittaansa ja aika roikut niistä tuli silti.. Geeneistäkö sitten kiinni..

Vierailija
2/10 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin poikien toimesta yläasteella, koska mulla ei ollu rintsikoita. Jäi traumat. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne sen näkee

Vierailija
4/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori kiinnostas vaan kun en itse oo huomannu mitään

Vierailija
5/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo ikinä käyttänyt rintsikoita muutamaa poikkeuspäivää lukuun ottamatta. odotin ja odotan kai yhä edelleen sitä päivää, että se tuntuisi tarpeelliselta. olen kokoa 75b. jos paita on tiukka, käytän välissä narutoppia. muuten tissit jää ihan tarpeeksi piiloon vähän väljän paidan taakse. minua ne ei häiritse, eikä vois vähempää kiinnostaa, jos joku ne huomaisikin liivittömiksi. rinnat ne vaan on.

terhakat ja kiinteät rinnat. ikää nyt 40.

Vierailija
6/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteks te vastata siihen kysymykseen

Vierailija
7/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:33"]

Ai. Mä aloin käyttää vasts rintojen kasvettua mittaansa ja aika roikut niistä tuli silti.. Geeneistäkö sitten kiinni..

[/quote]

Sama, paitsi että ei aika roikut vaan tosi roikut. Oma tytär saa rintsikat heti kun tuntuu tarpeelliselta.

Vierailija
8/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mulla rintsikat kokoa 80E ja todellakaan en voi olla ilman rintaliivejä! Enkä ole koskaan voinut olla!

Vierailija
9/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 16:23"]

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 19:33"]

[/quote]

Sama, paitsi että ei aika roikut vaan tosi roikut. Oma tytär saa rintsikat heti kun tuntuu tarpeelliselta.

[/quote]Sama vika. Ehtivät ikävästi venähtää. Olisi vaan pitänyt alkaa käyttää liivejä jo aikaisemmin, mutta kun äiti ei suostunut ostamaan ennen kuin olin 12 v, ja silloin sainkin hypätä suoraan D-kuppiin. Vieläkin muistelen kauhulla, miten liikuntatunnilla SATTUI kun ei ollut liivejä.

Vierailija
10/10 |
14.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni tissisillä varmaan onnistuu ilman rintsikoita kulkeminen mutta jos on yhtään isommat rinnat niin ei voi kuvitella olevansa päivääkään ilman kun sattuu se tukematon paino..