Aiotko irtisanoutua terveydenhuollon työstä, jos koronarokote tulee pakolliseksi?
Työskentelen itse perushoitajana ja jos koronarokote tulee pakolliseksi niin aion irtisanoutua. En todellakaan ala testikaniiniksi, kun jo meille pakollinen influessarokotekin aiheuttaa minulle useamman kuukauden flunssakierteen.
Kommentit (75)
Niimpä. Mieluummin sitten vaikka puhelintyötä seuraavat pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, vaan työnantajan velvollisuus on siirtää minut työtehtävään jossa rokote ei ole välttämätön
Ja irtisanoutuminen johhtaa myös karenssiiin ja ansiosidonnaisen menetykseen joten ei koskaan tule irtisanoutua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nämä uhoamiset. Työttömäksikö meinaat alkaa ja karenssille?
Mieluummin työtön kuin kuollut tai vaikeasti ja pysyvästi sairastunut. Sikaflunssarokote aiheutti valtavan määrän narkolepsiaa pelkästään Suomessa. Puhumattakaan muista oireista.
Eihän aiheuttanut ”valtavaa määrää”. 0,004% rokotetuista suomalaisista sai narkolepsian, eli 2,76 miljoonaa ihmistä sai rokotteen, 101 sai narkolepsian. 101! Aika moni enemmän on nyt jo ap kuollut koronaan. Toki osa olisi kuollut muutenkin, mutta katsopa tilannetta maailmalla.
Miksi jätät laskuista kokonaan pois ne, jotka eivät rokotetta ottaneet? Oletusarvona täytyisi olla se, että he tiesivät sairastuvansa siitä johonkin. Laske siis heidät mukaan!
Uskotko ap myös että kesä tulee koska ihmiset alkavat syödä enemmän jäätelöä? Ja turhaan kiihotat ihmisiä näillä pakkorokotehöpinöillä, ei ole tulossa mitään pakkoa!!
Eihän siinä ole järkeä, että hoitajat rokotetaan ja sitten omaiset tuo taudin tullessaan. Rokotetaan ne, jotka siihen kokeiluun haluaa. En ota rokotetta mutten myöskään suostu irtisanoutumaan, saavat sitten irtisanoa minut niin tulee sekin tilastoitua.
No en tietenkään. Sehän olisi tyhmää. Rokotetta en ota mutta irtisanomisen jätän työnantajalle, sehän on sitten hänen päätöksensä ei minun.
Mieleltään sairaita hoitajia täällä. Eivät ota rokotetta vaan haluavat levittää tautia mukanaan potilaisiin. Todella ihmetyttää tämä rokotevastaisuus ihmisissä, joiden pitäisi olla alan ammattilaisia ja tietää paremmin. Ette te ole mitään koekaniineja, rokotetta on testattu vaikka kuinka monella vapaaehtoisella ihmisellä ennen teitä. Itse otan rokotteen heti kun se tavallisille, ei riskiryhmään kuuluville ihmisille tulee mahdolliseksi.
En tietenkään aio. Millään alalla ei ole niin turvattu työpaikka loppuiäksi, kuin hoitoalalla. Ja olisi ihan mukava hoitaa potilaita, kun itsellä ei ole niin suurta pelkoa saada tartunta.
Noista rokotteista ehtii vielä tulla uutta tietoa, ennenkuin ne Suomeen saapuu.
Minä uskon sairaanhoitoon, enkä mihinkään hopeavesikulttiin, siksi lähdin alalle.
No ensiksi totean sen, että koronarokote ei tule pakolliseksi kuten myöskään influenssarokote ei ole pakollinen.
Kun koronarokote tulee jakoon, niin aion ottaa sen kuten olen aina ottanut myös influenssarokotteen.
Kolmanneksi totean sen, että tuskin ottamasi influenssarokote on syyllinen sairastamiisi nuha/flunssa kierteeseesi. Todennäköinen syy on huono käsihygienia. Ahkeralla käsienpesulla ehkäiset pöpöjen siirtymisen sormistasi suuhun/nenään/silmiin.
En aio irtisanoutua mutta en aio ottaa rokotettakaan. Siirryn mielelläni potilastyöstä sivuun. Minkäs syyn takia minun pitää suojella riskiryhmiä, kun nämä eivät itse välitä rajoitteista tuon taivaallista? Suurin osa asiakkaista elää aivan normaalisti, kaupoilla juosten ja vanhusryhmiin kokoontuen. Jos edes itse tekisivät jotain koronaa vältelläkseen mutta ei, uhoavat lapsellisesti kuinka heillä on oikeus jne. Jep, minullakin on oikeus valita.
Vierailija kirjoitti:
Mieleltään sairaita hoitajia täällä. Eivät ota rokotetta vaan haluavat levittää tautia mukanaan potilaisiin. Todella ihmetyttää tämä rokotevastaisuus ihmisissä, joiden pitäisi olla alan ammattilaisia ja tietää paremmin. Ette te ole mitään koekaniineja, rokotetta on testattu vaikka kuinka monella vapaaehtoisella ihmisellä ennen teitä. Itse otan rokotteen heti kun se tavallisille, ei riskiryhmään kuuluville ihmisille tulee mahdolliseksi.
Taas yksi tampio, joka ei tajua, että varsinkin näin uusilla rokotteilla voi olla hyvinkin vakavia seurauksia, jotka tulevat ilmi vasta pitemmän ajan kuluessa. Ja vaikka ei nyt ihan hyvin vakavia seurauksia olisi, niin kuitenkin seurauksia ja haittavaikutuksia.
Saat munkin rokotteeni, ole hyvä. Tuplasuoja, mikäs sen kivempaa.
Vierailija kirjoitti:
Et taida itsekään ymmärtää että myös rokotettu voi tautia levittää, sen vuoksi se on aika heikko peruste.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, miksi hoitohenkilökunnan keskuudessa on rokotevastaisuutta, ja jopa aivan ihmeellisiä salaliittoteorioita ja kiukuttelua rokotteista? Tätä eivät lääkärit harrasta. Lukekaa vertaisarvioituja tutkimuksia, ja käykää läpi onko rokotevastaisten propagandajulkaisujen taustalla oikeasti mitään totuuspohjaa vanhentuneiden huuhaa”tutkimusten” lisäksi. Rasittaa tällainen pöljäily.
Ei lääkäritkään tuota ole ottamassa. Mieti nyt kun rokotteen saaminen markkinoille kestää yleensä vähintään kahdeksan vuotta. Nyt sitten muka alle vuodessa päästään yhtä turvalliseen lopputulokseen. Missä kohtaa tuossa oiotaan jos ei juuri testauksessa, mikä kertoo rokotteen turvallisuudesta. Niitä tuloksia ei saa noin nopeasti vaikka olisi miten älykkäät tutkijat.
Se ensimmäiseksi tuleva rokotegan ei edes estä leviämistä. Hoitohenkilökunnalla ei ole mitään suurempaa syytä sitä ottaa. Sehän voi vain huonontaa tilannetta kun hoitajat on oireettomia viruksen kantajia ja tulevat töihin.
Ei olisi yllätys jos paljastuisi että koko kotonan on panneet alulle lääkeyhtiöt, jota nyt vuolee kultaa koronarokotteella. En tule ottamaan korona rokotetta.
Eikö nää ole just niitä peruduunarihommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nämä uhoamiset. Työttömäksikö meinaat alkaa ja karenssille?
Mieluummin työtön kuin kuollut tai vaikeasti ja pysyvästi sairastunut. Sikaflunssarokote aiheutti valtavan määrän narkolepsiaa pelkästään Suomessa. Puhumattakaan muista oireista.
Koronaan voit kuollakin, rokotteeseen paljon epätodennäköisemmin.
Rokotusvastaiset sonta-aivot taas uhmakkaana. :D
Mihinkähän "muihin töihin" siirretään kaikki rokotuskielteiset hoitajat? Määräaikaisten työt tietenkin loppuu sopimuksen loppuessa eikä uutta tule, mutta entäs vakkarijäärät? Riittääkö kaikille paperinpyörittelyä vai laitetaanko tuuraamaan laitoshuoltajia?
Rokote ei näyttäisi nyt suojaavaan tartunnoilta eikä levittämiseltä joten ei ole mitään järkeä sitä antaa kenellekkään muulle kun itseään suojaavalle riskiryhmäläiselle. Eli on turha kutsua rokottamattomia vastuuttomiksi!