Aiotko irtisanoutua terveydenhuollon työstä, jos koronarokote tulee pakolliseksi?
Työskentelen itse perushoitajana ja jos koronarokote tulee pakolliseksi niin aion irtisanoutua. En todellakaan ala testikaniiniksi, kun jo meille pakollinen influessarokotekin aiheuttaa minulle useamman kuukauden flunssakierteen.
Kommentit (75)
Miten niin ei tule pakolliseksi? Hoitohenkilökunnalle tulee, mutta tavankansalle ei.
siksi otan vain lyhyitä työpestejä nyt. jos pakotetaan johonkin, se on moi!
Itse en kyllä ainakaan ekaan 5 vuoteen sitä ota. Heittäydyn miehen elätiksi jos siihen menee. Tai etsin jotain perusduunarihommia. Tai alan opiskella maisteritutkintoa esim.
Pakkorokotuksia ei oteta käyttöön. Johan tätä lainoppineet vatvoivat mediassa.
Juuri näin. Useamman vuoden tutkimukset ja sitten vasta arvioidaan, onko rokotteesta enemmän haitta kuin hyötyä.
En. Otan rokotteen vaikka ei tulekaan pakolliseksi. Kamalan vastuutonta olisi työskennellä terveydenhuollon alalla ja olla sitä ottamatta.
En ole irtisanoutumassa, eikä minua haittaa ottaa influenssarokotettakaan joka vuosi. Olen tosin ”hieman” pidemmälle opiskellut kuin perushoitaja
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä ainakaan ekaan 5 vuoteen sitä ota. Heittäydyn miehen elätiksi jos siihen menee. Tai etsin jotain perusduunarihommia. Tai alan opiskella maisteritutkintoa esim.
Juu, maisterintutkintoa vaan aletaan opiskella, niin helppoa se on!
Oletko ottanut nyt ap influenssarokotteen? Miten sulle on siitä voinut tulla flunssakierrettä, kun nyt flunssaa on tosi vähän liikkeellä? Toi on ihan puppua, että influenssarokotteen jälkeen tulee flunssia, saati kierre. Sulla tulee flunssia koska saat virustartuntoja. Ei rokotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Olis varmaan kannattanut opiskella vähän enemmän, niin ymmärtäisit, ettei influenssarokote aiheuta sulle mitään flunssakierrettä kun ei siinä rokotteessa edes ole elävää virusta.
Juuri näin! Todella vastuutonta terveydenhoidon henkilökunnan kertoa tälläistä "tietoa" tai kokemuksia, jotka yhdistetään väärin. Useinkin törmään työssäni asiakkaisiin, joille hoitajat ovat kertoneet omia luulojaan totuuksina mm. lääkkeistä. Siinäpä sitten yritän hienovaraisesti oikoa käsityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nämä uhoamiset. Työttömäksikö meinaat alkaa ja karenssille?
Mieluummin työtön kuin kuollut tai vaikeasti ja pysyvästi sairastunut. Sikaflunssarokote aiheutti valtavan määrän narkolepsiaa pelkästään Suomessa. Puhumattakaan muista oireista.
Hmmm...vaikea kysymys. Jos olisin ihan ensimmäisten joukossa, joka siihen pakotettaisiin, saattaisin irtisanoutuakin. Mutta siis vaikea kysymy, koska todennäköisyys saada haittoja rokotteesta on tosi pieni ja työpaikka on kyllä alueeni parhaita alallani.
En tietenkään, vaan työnantajan velvollisuus on siirtää minut työtehtävään jossa rokote ei ole välttämätön
Ja irtisanoutuminen johhtaa myös karenssiiin ja ansiosidonnaisen menetykseen joten ei koskaan tule irtisanoutua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, maisterintutkintoa vaan aletaan opiskella, niin helppoa se on!
No niin se kyllä on. Varsinkin kun on useampikin maisterilinja jolle voi hakea, luulisi että johonkin pääsee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin työtön kuin kuollut tai vaikeasti ja pysyvästi sairastunut. Sikaflunssarokote aiheutti valtavan määrän narkolepsiaa pelkästään Suomessa. Puhumattakaan muista oireista.
Eihän aiheuttanut ”valtavaa määrää”. 0,004% rokotetuista suomalaisista sai narkolepsian, eli 2,76 miljoonaa ihmistä sai rokotteen, 101 sai narkolepsian. 101! Aika moni enemmän on nyt jo ap kuollut koronaan. Toki osa olisi kuollut muutenkin, mutta katsopa tilannetta maailmalla.
Voisiko joku kertoa, miksi hoitohenkilökunnan keskuudessa on rokotevastaisuutta, ja jopa aivan ihmeellisiä salaliittoteorioita ja kiukuttelua rokotteista? Tätä eivät lääkärit harrasta. Lukekaa vertaisarvioituja tutkimuksia, ja käykää läpi onko rokotevastaisten propagandajulkaisujen taustalla oikeasti mitään totuuspohjaa vanhentuneiden huuhaa”tutkimusten” lisäksi. Rasittaa tällainen pöljäily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaksi ensimmäisestä sanaa kertoo nykymenosta kaiken. Tuille vaan.., ei nuo
perushoitajat terveydenhoidon eliittiä ole muutoinkaan. Hyvää matkaa loiset.
Olis varmaan kannattanut opiskella vähän enemmän, niin ymmärtäisit, ettei influenssarokote aiheuta sulle mitään flunssakierrettä kun ei siinä rokotteessa edes ole elävää virusta.