tekis mieli vetää kännit, uskallanko
Rahat vähissä, satanen piisannee ensi keskiviikkoon (kaapeissa sapuskaa) Viiniä löytyy, siihen ei tarvi kuluttaa.. Olis nyt kolme vapaata, viimeksi join kaksi viikkoa sitten ja sitä ennen uutena vuonna. Nyt napsais.. Mutta en jaksas kuunnella miehen urputusta. Ei se mun kännistä urputa, mutta kun rahaa on vähän.
Silloin ei saa esim edes leipoa pullaakaan, kun menee turhuuteen. Vaikka nekin ainekset olis kaapissa. Säästössä on, mutta tätä varten sieltä ei heruteta, ei edes visaa käytetä, koska rahat riittää, eikö?
Nyt sattu tilanne, ettei irtorahaa ole enempää. Ja mies laittaa pihimoodin päälle.
Kommentit (8)
Kyllä mä ainakin vaan vetäsin, jos kerran mieli tekee. Tarviihan sitä välillä jotain katkoa huolistakin, ja kun ei tarvisi edes rahaa käyttää siihen alkoholiin niin siitä vaan!
Kännihän ne rahahuolet varmaan poistaa.
Mun ainoa huoli on mies ja sen motkotus. Ei mulla rahahuolia ole. Kaikki on maksettu ja satasella pitää lähinnä maitoa yms pientä hankkia.
Kakkoselle, että hyvä esimerkki juurikin veskipapru! :D Mies ostaa piheyksissään Xtra paperia ja sehän sulaa limakalvoille ja häviää, jonnekin. :D sitten sitä pitää käyttää useita kierroksia, että toimia vähänkin siedettävästi.
Onneksi se osti kunnon satsin emboa viime viikolla, että pärjätään. ;)
Munkin tekis mieli! Ei mistään tommosesta syystä vaan tuli vaan juuri ero poikaystävän kanssa ja paha riita vanhempien kanssa mitä tänään yritettiin selvitellä, vaan ei onnistuttu. Mulla kans viiniä löytys mutta ei voi ihan kännejä riipasta kun pitäs myös pitää huolta 1v lapsesta.. ehkä sitten se lasillinen tai pari kun lapsi nukkumassa
Liityn seuraanne. Olen toi, joka julistaa just yhdessä ketjussa, että Mies, julistan tässä julkisesti, että taidan rakastaa sinua yhä. Auttaisiko tähän pienet kännit - lasillinen tai kaksi korkeintaan.
Jos päädytte vetämään ne kännit, muistakaa olla sitten hölmöilemättä. Ei mitään typeriä kännipuheluita minnekään eikä riidanhaastamista.
Onko mies pihi myös tunne-elämältään? Ei tuhlaa positiivisia tunteitaan toisiin eikä itseensä?
Vedä ihmeessä. Sellaset pihin ihmiset on ärsyttäviä, ketkä on saitoja ihan turhasta.
Esim. mitä järkeä on ostaa aina sitä halvinta vessapaperia, mikä kutittaa persettä ja sukuelimiä, koska peräaukonkutinavoiteessa häviää, sen pienen pienen eron minkä parempi kutiamaton paperi olisi maksanut. Plus sitten kaikki epämukavuus mikä siihen päälle tulee.