Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ostelet lapsillesi kalliita, erikoisia vaatteita?

Vierailija
12.03.2014 |

Silloinkin, kun he eivät enää tarvitse sitä sadatta bodya tai cooleja sammareita tai mekkoa erityisiä juhlatilanteita varten? Miten sä perustelet hankinnat itsellesi? Tai sinä, jolla ei oikeasti_olisi_rahaa ostella kalliita vaaatteita mutta teet sen silti? Se, jos mikä, on aivan älytöntä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvikseen? Ja kun käyvät pieniksi annan ne sisarteni lapsille.

Vierailija
2/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sulta jotenkin pois? Ja rahaa meillä on vaikka moni ei uskoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on varaa ostaa lapsillemme kalliita vaatteita ja ostamme niitä sen takia koska haluamme, että lapsemme pukeutuvat tyylikkäästi.

Vierailija
4/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna tekstiilijätteen jättäminen tulee erityismaksulliseksi. Kirpputoritkaan eivät ota enää vastaan kaikkea mitä sinne yritetään dumpata.

Pakonomainen ostelu on yksi tapa lievittää sisäistä tyhjyyden tunnetta.

Vierailija
5/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä nyt vauvoille ostellut.. Sitten vasta teininä, kun halusivat converset niin saivat yhdet per kausi, muut tavismarketti tossuja jne. Sama juttu yksi wescin huppari sai riittää. Perustellen, että joskus niitä lapsiakin voipi hemmotella ja ostaa sitä mitä ne haluaa. Koska mä voin.

Vierailija
6/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan en osta vaatteita. Kaikki on käyttöön ja niitä on sopivasti. Ostan itselleni laatuvaatteet ja luonnollisena asiana vastaavat myös lapsille. Paljolti samoja merkkejä. Suomesta en osta juuri mitään näistä, eli hinta huomattavasti edullisempi. Tuon vaatteet työmatkoiltani esim. USA:sta (käyn kuukausittain).

Minua ei "kiinnosta" muiden lasten vaatteet.

Vierailija
7/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä voin. 

Vierailija
8/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut kalliita ulkovaatteita. Siksi, että ajattelen niiden olevan hyvälaatuisia ja hyviä käytössä. Myös Ruskovillaa ostetaan, tosin nehän ei ole mitään päällysvaatteita. Sisävaatteet on tavallista Lindex-kamaa ja kirpparilöytöjä.

Vierailija
9/9 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsuuden nukkeleikit jäi päälle ja pääsen toteuttamaan niitä nyt pukemalla omaa lasta kivoihin vaatteisiin. Lisäksi saan paljon enempi kavereita vauvakerhossa kun ollaan niin tyylikkäitä, katson niinä päivinä että meillä on aina mätsäävät me&i tunikat <3 <3 <3

Katson tietysti todella ihmetellen näitä kamaliin kierrätys-ciraf-potkuhousuihin puettuja lapsiraukkoja ja heidän virttyneitä äitejään, pthyi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän