Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein otat naiseltasi suihin?

Vierailija
12.03.2014 |

Siis ei pelkästään esileikkinä, vaan niin että nainen ihan laukeaa suuhusi asti? Ja nieletkö ne tuotteet?

Minä otan noin kerran viikossa, ja nielen toki.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Sotilasmestari" time="28.03.2014 klo 12:23"]

Joka kerta!

[/quote] Minä myös joka kerta.

Sillä erotuksella ruoskin vaimoni perseen ja rinnat melkein aina.

Näin tehdessämme vaimoni on tosi märkä kun alan nuolemaan, minä nuolen klittaa ja välillä venyttelen häpyhuulia huulilla.

Nuoleminen itsessään on vähän koiramaista, nuolen pitkin vedoin unohtamatta klittaa.

Kun vaimoni on saamassa lopetan nuolemisen, sitten kun hän lopettaa läähätyksen  niin aloitan uudestaan nuolemisen.

Sitten  ei muuta kun odottelen koska hän tulee ja sitten kun hän saa voi sittä sitä huutoa  hyvä ettei putoa sängystä. Hän ei saa käsittellystä vieläkään tarpeekseen.

Laitan dildon hänen pilluunsa ja jatkan taas, sitten hän saa vielä orgasmin.

Hän anoo että nai kulta nai, minäkin olen erittäin kiihottuneessa mielentilassa.

Itse yhdyntä kestää noin 5-10 minuuttia, minulta tulee ja tulee, en tiedä mutta vapisen ihan älyttömästi.

Otan kullin pois ja vähän levättyämme vaimo ottaa kullin suuhunsa ja runkkaa samalla ei mene kauaa kun minä taas tulen.

Tässä tämä ihanuus on siksi emme harrasta seksiä kun 1-2 kertaa viikossa, kun on paikat hellät. M50+         

Vierailija
2/23 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta. Vaimolla suloisin ja paras pesä ever. Kiva on nuolla ja katsoa kun pääsee melkein huipulle ja eikun se huutaa kullia ja laukee melkein samantien, todella minua kiihottavaa ja meinaan laueta samalla...prkl, täs rupes seisoon kun ajattelenkin ihq vaimoani!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerta kun naimme. Olen samalla laittanut merkille erään mielenkiintoisen seikan.. Vaimoni pitää ajatusta anaaliyhdynnästä tosi ällöttävänä, mutta suuseksiä antaessani hän haluaa kosketusta pepunreijälle ;-) Aloitan kielellä klitoriksen ympäristöä härnäten ja vien samalla etusormea hellästi ja hitaasti häpyhuulien suuntaisesti kohti välilihaa. Sormi voi käydä välillä sisälläkin, mutta palaa aina välilihalle kiusoitteleman. Joka kerta orgasmin lähestyessä hän itse nostaa lantiotaan niin että sormi osuu anukseen ja yleensä laukeaa samantien. Ihanaa tuntea kun toisen koko alapää sykkii!

Vierailija
4/23 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosita oli ennen kun suhde oli tuoreempi, nyt on ihme häpeän tunne ja ujostelu vaikka kroppa yht uhkee ku ennenki eikä siis huonompi. eli saa tosiaa kinuta että lopuun asti 2x kuussa saan tehdä

Vierailija
5/23 |
12.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta nuolen aina ensin orgasmin tai parin ja sitten laitetaan menemään meisselillä loput.

M.41

Vierailija
6/23 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 08:46"]

aina kun hän haluaa

Herra40+

[/quote]

Joka kerta ennen naintia. Siinä saa itsekkin tyydytystä kun nainen saa orgasmin, ja nielen kaiken.

[/quote]Kerran juolahti mieleeni saunassa käydessä. Tulimme pukuhuoneen puolelle kun vaimoni harjasi hiuksiaan, sanoin että pitäisikö nuo pillukarvatkin harjata.Hän sanoi haluatko tottakai, hän kävi pukuhuoneen sohvalle jalat haralleen. Sitten hän alkoi huohottamaan ja ei mennyt kovinkaan kauan kun hän sai orgasmin. Kysyin että haluatko kielihoitoa?, hän ei vastanut mitään joten nuolin liukkaan pillunsa ja taas orgasmi. Silloin minä aloin käymään kuumana, hän otti kullini suuhunsa ja perhana laukesin hänen suuhunsa. Kyllä teki namia, olemme joskus harrastaneet myöhemminkin. Mutta arvoitukseksi jäi miksi se hiusharja teki niin hyvää, kysyin kyllä häneltä ja ei hän muuta vastannut kun se tuntuu niin hyvältä. Olisiko teillä naisilla selitys mikä siinä voi olla niin kiihottavaa?.M50+.

Vierailija
7/23 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kyllä ja joka kerta. Mutta ei valitettavasti halua. Olen nimittäin hyvä siinä. Entisissä suhteissa on haluttu ja nimenomaan haluttu. Orgasmiin saakka. Toiseen. Kolmanteen...

Vierailija
8/23 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin monella muulla. Tekisi mieli antaa vaikka joka kerta, mutta vastaus on helposti "ei nyt huvita", "älä nuole sit". Itseä huvittaisi enemmänkin kuin seksikertojen määrä. Sama myös munan ottamisessa suuhun...

M31

Vierailija
9/23 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:58"]

Lähes joka kerta. täss on kuule kerrat mennyt niin vähiin, etten nussimalla saa annettua naiselleni orgasmia. kielellä onnistuu aina

[/quote]Hienoa että olet herrasmies. Monella miehellä tuntuisi olevan tyyli rojut torveen ja housut jalkaan. Eli ei välitetä naisen tunteista tai tuntemuksista yhtään mitään. N38.

Vierailija
10/23 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt käydä siellä alhaalla, mutta en tiedä mistä oikein aloittaisin. Siellä on useita reikiä ja lärpäkkeitä. Panin kielen viimeksi häppäreiden väliin, mutta tyttöystävä sanoi, että tuu pois sieltä. En tiedä, vaikeeta on.

Vierailija
11/23 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 21:58"]

Lähes joka kerta. täss on kuule kerrat mennyt niin vähiin, etten nussimalla saa annettua naiselleni orgasmia. kielellä onnistuu aina

[/quote]

Tän hetkinen tilanne. Nuolen puolisoni ehkä 3-4 kertaa viikossa. Itse en pysty tällä hetkellä nussimaan kun ei seiso kun satunnaisesti, Pelkään epäonnistumista, kaikki oli minulla ok kunnes todettiin bibolaarihäiriö. Lääkityskokeilu on nyt menossa ja uskoisin että jonainpäivänä seisoo taas. Olen hyvä nuolemaan ja puolisoni pitää minun suuseksistä, aina hän saa orgasmin, mutta harmittelee sitä etten minä saanut. Puolisoni ottaa kyllä minulta suihin ja yleensä saan orgasmin, hävettää vaan kun lerpahtaa aina välillä jopa suihinotossa. Puolisoni sanoo joskus välillä että tänään ei harrasteta suuseksiä kun on pimpsa kipeä edelliseltä kerralta. Onko muita miehiä joilla on erektion kanssa ongelmia. Olis kiva jos saisin vastauksia miehiltä sekä naisilta miltä tuntuu.

Vierailija
12/23 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottasin vaikka päivittäin jo vaimo antas, ei vain ole esikoisen syntymänjälkeen silleosastolle päässyt. 5v :(

Vierailija
13/23 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Mut ei niin ei. Tosin täällä nyt ei seksipuolella toimi mikään muukaan, joten...

Vierailija
14/23 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta noin 1-2 kertaa viikossa. M50+

Vierailija
15/23 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun hän haluaa

Herra40+

16/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta!

Vierailija
17/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2014 klo 08:46"]

aina kun hän haluaa

Herra40+

[/quote]

Joka kerta ennen naintia. Siinä saa itsekkin tyydytystä kun nainen saa orgasmin, ja nielen kaiken.

Vierailija
18/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuollut nykyistä ja edellistä naistani aina kun olen saanut tai on pyydetty. Uskallan väittää jopa osaavani ja jaksavani varsin hyvin. En ole saanut maistaa miltä "laukeaminen" maistuu, koska heti on hätistetty pois heti. M40

Vierailija
19/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:41"]

Olen nuollut nykyistä ja edellistä naistani aina kun olen saanut tai on pyydetty. Uskallan väittää jopa osaavani ja jaksavani varsin hyvin. En ole saanut maistaa miltä "laukeaminen" maistuu, koska heti on hätistetty pois heti. M40

[/quote]Ne naiset on jäänyt paljosta paitsi.

Vierailija
20/23 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerta eli noin 2-7 kertaa viikossa

nainen eli lesbo 34v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän