Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Iltalehti pakottaa kirjautumaan

Vierailija
14.11.2020 |

Ensin meni keskustelut ja nyt on jo juttujakin laitettu kirjautumismuurin taakse.
Eipä silti, en ole kaivannut.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko iltalehden saisi kuopata.

Enää ei pysty edes lukemaan ihmisten kommentteja.

Vierailija
2/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ,ettei sen keskustelupalsta muuttuisi aivan julkiseksi likaviemäriksi.

(...pelottavia esimerkkejähän  on siitä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun dataa varten tietty. kirjautumisella saavat toetosi pakettiin ja voivat myydä tietosi.

Vähän niinku googlekin. Saat sitten mainoksia... jos niitä näkyy.

Vierailija
4/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun juttuja menee maksumuurin taakse jossain, lopetan kokonaan kys. lehden sivuilla käymisen. 

Vierailija
5/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään palstaa nimeämättä kirjoitti:

Siksi ,ettei sen keskustelupalsta muuttuisi aivan julkiseksi likaviemäriksi.

(...pelottavia esimerkkejähän  on siitä)

se on vaan tekosyy, ja hölmöimmät uskoo.

Vierailija
6/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000-luvun alussa koko lehti oli maksumuurin takana, muistan maksaneeni lukuoikeudesta.

Vierailija
7/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päivittää sivun (tarvittaessa monta kertaa), jutut tulevat näkyviin.

Vierailija
8/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on kirjautumis pakko.

Nyt jokainen vastaa sanoistaan, eikä suoltaa palstalle pelkkää horinaa ja sontaa.

Kirjautumispakko vaan joka palstalle, eiköhän alkaisi monet keskustelualustat siistiytyä ja asiallisetkin kommentit pääsisivät ääneen ja muiden luettavaksi.

Vierailija
9/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kommenttiblokin pystyy vähänkään nettisivujen koodaamista osaava kiertämään aivan naurettavan helposti. Siinä ei ole edes mitään laitonta, kun se tapahtuu 100-prosenttisesti clienttipuolella.

Vierailija
10/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia että persujen räikeimpiä aivopieruja ja suoranaisia Trumpin tyylisiä valheita voidaan paremmin valvoa.

Vierailija
11/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryin lukemaan kilpailijaa.

Vierailija
12/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun dataa varten tietty. kirjautumisella saavat toetosi pakettiin ja voivat myydä tietosi.

Mitähän ne niitä myymällä saa. Kun olen sinne kirjaantunut Hullu Einari nimellä .. 

-Sinkkiş

Vierailija
13/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on ärysttävää. En todellakaan kirjaudu vaan olen vain lopettanut sen lukemisen. 

Vierailija
14/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ne iltasaastaan kirjaudu, enkä muihinkaan vastaaviin!

Vierailija
15/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän ne niitä myymällä saa. Kun olen sinne kirjaantunut Hullu Einari nimellä .. 

-Sinkkiş

IPn, sähköpostin ja kiinnostuksen kohteitasi.

Hieman yhdistämällä kaverisi ja niiden kiinnostuksen kohteet ja niiden kaverit. Missä liikut ja milloin. Mobiilitietokin on kaupan. Kaikki nettisivusi. Työnantajan, nimen, osoitteesi. Luottotiedot, omistukset. Kyl se kaikki selviää kun on tarpeeksi noita datakeräyspisteitä.

Vierailija
16/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun päivittää sivun (tarvittaessa monta kertaa), jutut tulevat näkyviin.

Juuri näin, jopa minä 83-vuotias eukko hoksasin tuon heti. Kommentoimaan sinne ei edes viitsi mennä, vähä-älyiset persut seillä jankuttaa samoja, mitä olen joskus vilkaissut.

Vierailija
17/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sinkkiş

No miksi otit nimimerkin, josta sinut heti tunnistaa?

Vierailija
18/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Sinkkiş

IPn, sähköpostin ja kiinnostuksen kohteitasi.

Hieman yhdistämällä kaverisi ja niiden kiinnostuksen kohteet ja niiden kaverit. Missä liikut ja milloin. Mobiilitietokin on kaupan. Kaikki nettisivusi. Työnantajan, nimen, osoitteesi. Luottotiedot, omistukset. Kyl se kaikki selviää kun on tarpeeksi noita datakeräyspisteitä.

IP-osoitteen osalta VPN käyttöön ja johonkin anonyymiin sähköpostipalveluun sähköpostiosoite, niin ongelma oman yksityisyyden osalta on ratkaistu. :)

Eikä tuo ole laitonta, vaan 100% laillista. Laitonta on ainoastaan laittomuuksien tekeminen niillä. Mutta ihan yhtä laitonta on samojen laittomuuksien tekeminen myös unmaskatulla ip-osoitteella ja ns. ensisijaisella sähköpostiosoitteella.

Vierailija
19/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehti on alkanut sensuroimaan myos. Lapamato sana meni kielletyksi, kun kerroin etta koronatutkijat on naita valeen lapamatoaja jotka vievat muilta itselleen

Vierailija
20/22 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt iltalehden lukemista todella paljon noiden mainittujen toimien vuoksi. Ja päätin myös, etten periaatteesta jaa enää yhtäkään iltalehden artikkelia. Vuosikausia olen ollut ahkera jakaja. Jossain vaiheessa luultavasti lopetan kokonaan kyseisen lehden lukemisen, kuten lopetin ilta-sanomienkin jo vuosia sitten, kun kommenttejani ei julkaistu juuri koskaan.