Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babytown tarjoutui ostamaan turvakaukaloni Tori.fi:stä. Kokemuksia??

Vierailija
12.03.2014 |

Mulla on myytävänä turvakaukalo Tori.fi:ssä. Sain viestin Babytown nimiseltä liikkeeltä että he voivat ostaa kaukalon, jos toimitan sen liikkeeseen.

Onko muilla Turun seudulla asuvilla kokemusta vastaavasta? Miksi uusia lastentarvikkeita myyvä liike haluaa ostaa käytettyjä Torista?

Liike aukeaa vasta klo 12, joten sitä ennen vain arvailen ja yritän netistä etsiä vastauksia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babytown ostaa halvalla ja myy sikakalliilla eteenpäin. En möisi minäkään niinkuin en katso hyvällä kirppistrokaajiakaan

Vierailija
22/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:16"][quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:10"]Mä en myis kellekään yritykselle eteenpäin myyntiin... Todellakaan. 

[/quote]

Kerro ihmeessä miksi etÄ?

[/quote]

Varmaan siksi että monikaan ei innostu trokareista. Sitähän tuo periaatteessa on, vaikkakin kyllä avointa. Onhan se vähän eri asia myydä tuote eteenpäin tarpeeseen, kuin myydä se halvalla niin että joku muu tekee sillä lisää voittoa - ja vieläpä yritys. Kyllä ymmärrän jos ap:llä "höynäytetty" olo, vaikkakaan siihen ei ole syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos myisitkin autoa? Joku liike tarjoutus sen ostamaan/ottamaan vaihdossa? Antaisit sen sitten suuttuneena hyväntekeväisyyteen? Vai?

Vierailija
24/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis periaatteesta en myy yritykselle. Mulle on aivan sama mitä Babytown siitä mahdollisesti saisi. Kaukalo on ollut jo tovin myynnissä. Alensin nyt toisen kerran hintaa ja olin jo päättänyt, että jos nyt ei mene kaupaksi tuolla hinnalla, annan sen lahjoituksena eteenpäin.

Pidän aivan eri asiana, jos yksityinen henkilö myy sen eteenpäin kuin jos myyn sen varta vasten myyntitarkoitukseen yrittäjälle. En nyt koe, että minua olisi höynäytetty eiväthän he mitään luvanneet. Babytown voi kuitenkin hankkia myytävät tuotteensa toisaalta.

ap

Vierailija
25/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:37"]

Entäs jos myisitkin autoa? Joku liike tarjoutus sen ostamaan/ottamaan vaihdossa? Antaisit sen sitten suuttuneena hyväntekeväisyyteen? Vai?

[/quote]

Tuohan on nyt aivan eri asia eikä verrattavissa ollenkaan. :D

ap

Vierailija
26/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän mielestä ok, jos henkilö a ostaa kirppikseltä rullaluistimet 10 eurolla henkilö beeltä ja menee myymään ne samantien omassa pöydässään 20 eurolla?

Vierailija
27/27 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia trokareita on huuto.netissäkin. Tälläkin Mihaillilla on kaukaloita myynnissä ihan kunnolla:
http://www.huuto.net/hakutulos/sellernro/2116302

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi