Ihme paitoja lapsilla nykyään!
Näin tänään n. 12-vuotiaan pojan, jolla oli musta paita, jonka selässä luki " SAATANAAKO TUIJOTAT" . Just... Perheensä kanssa näytti olevan liikkeellä, joten ilmeisesti vanhempien " hyväksymä" paita. Huh. Millainen äiti antaa ostaa / pitää moista paitaa? Tai sitten olen itse vain ahdasmielinen ja huonolla huumorintajulla varustettu... Olisi pitänyt mennä kysymään siltä pojalta, että vastaapa kysymykseen, enhän minä voi tietää, oletko saatana...
Kommentit (27)
tossa tarkoituksessa " Voi Jeesus!" on ihan yhtä paha kuin kirosanatkin. Jos Saatanasta puhutaan asiallisesti, paholaista tarkoittaen, ei se ole kirosana sen enempää kuin Jeesuskaan. " Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi nimeä."
T: Kristitty
väärä lääkitty, ja tytöllä sekopää. Olivat noin kolmivuotias ja kaksivuotias.
Mitä lie olis äidin pipossa lukenut jos hänellä sellainen olisi ollut. En ikinä laittaisi lapselleni tuollaista.
Sensijaan minulla on kaapissa lahja pipo jossa lukee nuori ja lupaavaa. Sitäkään en suostu käyttämään, mutta arvaako joku mikä yritys tai toimielin näitä teettänyt. Ei mikään ihan pieni valltakunnan tasolla näkyvä toimija.
voisiko ao. paidan antaa esim. vastasyntyneelle, 1-vuotislahjaksi, koululaiselle tai kenties rippilahjaksi. Vai voiko tuollaista paitaa " vitsikkäästi" käyttää kuka vain.
Jos oma lapseni saisi kastelahjaksi tuollaisen paidan, pitäisin antajaa moukkana. Jos 18-vuotias lapseni käyttäisi tuollaista paitaa, pitäisin häntä lapsellisena, mutten vaivautuisi kommentoimaan asiaa.
Heittäisin roskiin jos tuollainen meille jostakin tulisi. Kävisin vaikka valitsemassa kaupasta lapsen kanssa uuden asiallisen vaatteen tilalle. Jotakin tapoja pitää olla.
Eilen näin minäkin samanlaisen paidan, samanikäisen pojan päällä. Ja perheensä kanssa oli tosiaan liikkeellä. Äitinsä on muuten paikallinen kaupunginvaltuutettu... Saattaapa menettää muutaman äänen ensi vaaleissa...
varmaan fcuk;n paidatkin on mauttomia?
esimerkkinä vaikka päälläni oleva;
Too busy to fcuk