Mikä asia painaa mieltäsi juuri nyt?
Jännittääkö jokin huomisessa? Minua jännittää kovasti huominen lääkärikäynti.
Kommentit (69)
Mua ahdistaa miehen käytös. Se on kiukkuinen, ärtynyt. Minkään ei pitäisi olla pielessä, mutta kuitenkin tuntuu, että on.
Se että mahdanko ikinä saada omaa lasta. Kaksi vuotta yritystä jo takana, ahdistaa alanko kohta jo olla liian vanha.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:32"]-vauvani kuolema & Oma selviytyminen
-Omat sairaudet
[/quote]
Olen todella pahoillani puolestasi
Lapseni, esiteini on masentunut ja alakuloinen. Kun yritän lähestyä, tiuskii vain ja sulkee oven takanaan. Hänellä (meillä) on ollut isoja elämänmuutoksia, siitä kaikki johtunee.
Parantumaton sairaus jonka takia en voi tehdä päivää pitempiä matkoja.
Lapsen kaverin jatkuva mankuminen yökylään...En vaan jaksaisi.
Koiralleli pitäisi saada uusi koti pikaisesti, mutta koska se ei ole mikään ihmisen mieli vaan lähes kouluttamaton, ei sitä kukaan huoli.. En tunne ketään, joka tahtoisi ottaa koiran koulutettavakseen, tai muutenkaan... Mihinkään lemmikkipalstalle en jaksaisi ruveta selvittämään, mikä kaikki koirassani mättää ja ei se ainakaan auttaisi kodi saannissa... Minulla ei vain ole enää aikaa, eikä varsinkaan rahaa pitää koiraa, kun elän yksin nyt... Koira otettiin aikanaan minulle ja exälleni, mutta nyt olen koiran kanssa yksin, eikä voimat vaan enää riitä...
On vaan niin sääli viedä piikille alle kolmevuotiasta koiraa, muttta alkaa vaitoehdot loppumaan... :'(
Pitkittynyt työttömyys, pitkä suhde päättyi hiljattain, kun mies rakastui toiseen. Olen siksi myös tällä hetkellä käytännössä asunnoton, ja lemmikit asuvat eksän luona. Ikää alkaa olla jo niin paljon, että lapsiakaan tuskin tulen sitten koskaan saamaan.
Että tämmöistä ensialkuun.