Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia painaa mieltäsi juuri nyt?

Vierailija
11.03.2014 |

Jännittääkö jokin huomisessa? Minua jännittää kovasti huominen lääkärikäynti.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittynyt työttömyys, pitkä suhde päättyi hiljattain, kun mies rakastui toiseen. Olen siksi myös tällä hetkellä käytännössä asunnoton, ja lemmikit asuvat eksän luona. Ikää alkaa olla jo niin paljon, että lapsiakaan tuskin tulen sitten koskaan saamaan.

Että tämmöistä ensialkuun.

Vierailija
62/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa miehen käytös. Se on kiukkuinen, ärtynyt. Minkään ei pitäisi olla pielessä, mutta kuitenkin tuntuu, että on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mahdanko ikinä saada omaa lasta. Kaksi vuotta yritystä jo takana, ahdistaa alanko kohta jo olla liian vanha.

Vierailija
64/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 14:32"]-vauvani kuolema & Oma selviytyminen

-Omat sairaudet

[/quote]

Olen todella pahoillani puolestasi

Vierailija
65/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tätä parisuhdetta enää

Vierailija
66/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni, esiteini on masentunut ja alakuloinen. Kun yritän lähestyä, tiuskii vain ja sulkee oven takanaan. Hänellä (meillä) on ollut isoja elämänmuutoksia, siitä kaikki johtunee.

Vierailija
67/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parantumaton sairaus jonka takia en voi tehdä päivää pitempiä matkoja.

Vierailija
68/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaverin jatkuva mankuminen yökylään...En vaan jaksaisi.

Vierailija
69/69 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralleli pitäisi saada uusi koti pikaisesti, mutta koska se ei ole mikään ihmisen mieli vaan lähes kouluttamaton, ei sitä kukaan huoli.. En tunne ketään, joka tahtoisi ottaa koiran koulutettavakseen, tai muutenkaan... Mihinkään lemmikkipalstalle en jaksaisi ruveta selvittämään, mikä kaikki koirassani mättää ja ei se ainakaan auttaisi kodi saannissa... Minulla ei vain ole enää aikaa, eikä varsinkaan rahaa pitää koiraa, kun elän yksin nyt... Koira otettiin aikanaan minulle ja exälleni, mutta nyt olen koiran kanssa yksin, eikä voimat vaan enää riitä...

On vaan niin sääli viedä piikille alle kolmevuotiasta koiraa, muttta alkaa vaitoehdot loppumaan... :'(