Mikä asia painaa mieltäsi juuri nyt?
Jännittääkö jokin huomisessa? Minua jännittää kovasti huominen lääkärikäynti.
Kommentit (69)
No, nyt muakin ahdistaa toi 2 veljen vauvan tilanne. Voimia sinne.
Voimia kakkoselle! <3 En ole kovin uskovainen mutta rukoilin juuri veljesi pojan puolesta.
Itseäni ahdistaa parisuhteeni. Rakastan miestäni mutta alkaa tuntumaan siltä että hän ei ole minulle se oikea.
Mies löysi toisen.Ihan tosta vaan heitti kaikki haaveet ja ilon roskakasaan. Ahistaa ihan mielettömän paljon... voimia kaikille joilla tilanne on kuitenkin vielä pahempi.
Yleisesti sanoen se, että ei ole ystäviä. Tänään on kuitenkin vaivannut kauheasti yksi sähköpostiviesti, johon en tiedä mitä vastata, mutta se nyt on unohdettu huomenna...
Piti kirjoittaa että vituttaa niin paljon kun meidän 1-vuotias ei nuku millään iltaisin (nukahti n. 20 min sitten ) , mutta on se sit kuitenkin hengissä, eli ei vituta enää ihan niin paljon kun 2. toi hieman perspektiiviä asiaan.
Huominen lääkäri, sähköpostien avaaminen.
Yksinäisyys, tuleva synnytys (laskettu aika mennyt jo), fyysisesti ja psyykkisesti ihan kamala olla. Kävisipä edes joskus kahviseuraa...ainoa seuralaiseni päivisin on esikoiseni :( Pitkiltä tuntuu päivät...
Kymppi,oletko käyyt perhekerhoissa?
Yksinäisyys ahdistaa varsinkin näin iltaisin. Mielellään sitä välillä purkaisi sydäntään jollekin ja läheisyyden kaipuukin on valtava. Jospa ihana kevät toisi muutosta tilanteeseen.
Olen satunnaisesti, lähinnä että lapsi pääsee touhuamaan ikäistensä parissa...Itse en ole kaverustunut sitä kautta muihin äiteihin. Muutenkin kaveripiiri todella suppea, olematon. Nyt loppuraskaudesta tullut sitten enemmän vietettyä aikaa vaan lapsen kanssa kotona... - 10
Tavallaan mukavaa lukea miten muillakin on asioita mielessä, vaikka se ikävää onkin.
Itsellä tulevaisuuden epävarmuus ja stressi siitä.
huominen inssi jännittää sekä huolettaa saanko kesätöitä!
-ei ole miestä
-paino noussut melkein 15kg muutamissa kuukauksissa
-ahimimishäiriö
-yksinäisyys; ei läheisiä ystäviä, näen kavereita n. 2 kertaa kuukaudessa
Raskaus ja Ukrainan & maailmanpolitiikan tilanne huolestuttavat.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2014 klo 00:05"]
-ei ole miestä
-paino noussut melkein 15kg muutamissa kuukauksissa
-ahimimishäiriö
-yksinäisyys; ei läheisiä ystäviä, näen kavereita n. 2 kertaa kuukaudessa
[/quote]
pro meininkiä. einekset ja pakasteranskikset syynä?
Tuleva vatsan tähystys. Mun on vaikea niellä isoja pillereitäkin... :(
Raha-asiat. Toivoisin löytäväni pian töitä.
Ahistaa, jännittää, ketuttaa kun veljen poika taistelee hengestään sairaalassa.. Ihan vastasyntyny. Tuntuu omat murheet aika pieniltä nyt :'(