Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintojen kokoero... ahdistaa.

Vierailija
11.03.2014 |

Olen 21v nainen. Rintani ovat aina olleet erikokoiset. Se ei ole ennen oikeastaan haitannut koska kaikki aina hokivat (kun olin nuorempi) että ne tasottuu kyllä iän myötä.

No, enpä ole mitään tasoittumista huomannut missään vaiheessa, nää on ihan oikeesti eri kokoa, toinen B ja toinen C. Tosi vaikeaa löytää rintsikoita, ja en kehtaa olla yläosa paljaana oikeen kenenkään edessä, nää on kaikenlisäksi vielä rumatkin (ketunnokkamallia).. harmittaa kun muuten olen ihan tyytyväinen itseeni, tykkään ainakin useimmiten kropastani ja naamastani, nää tissit vaan pilaa kaiken..

Vertaistukea? Kokemuksia? Pitääkö tässä nyt lähteä johonkin leikkaukseen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ja monta lasta olen saanut. Edelleen häiritsee - minua. :'(

Vierailija
2/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Minulta leikattiin puolet toisesta tissistä pois kun olin 38-vuotias ja sairastuin rintasyöpään. Ole iloinen terveistä tisseistäsi niin kauan kuin saat ne pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:50"]No voi voi. Minulta leikattiin puolet toisesta tissistä pois kun olin 38-vuotias ja sairastuin rintasyöpään. Ole iloinen terveistä tisseistäsi niin kauan kuin saat ne pitää.

[/quote]

No voi voi. Minulta leikattiin samasta syystä toinen rinta kokonaan pois ollessani 23-vuotias. Se kuitenkaan tuskin lohduttaa ap:tä...

Vierailija
4/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin taisi olla tuo "ketunnokkamalli" vielä 21-vuotiaana, mutta 25 ikävuoteen mennessä pyöristyivät. Rinnat muuttuu läpi elämän.

Vierailija
5/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa korjauttaa rinnat leikkauksella, jos asia häiritsee.

Vierailija
6/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen.. tiedän kyllä että ongelmani on pieni kaikkien maailman ongelmien keskellä. Rintasyöpä on kamala juttu, hienoa että selvisit. Ongelmia on kuitenkin erilaisia, pienempiä ja isoja ja tämä on minun henkilökohtainen iso ongelmani. Arvostan kyllä terveyttäni mutta tarkoittaako se sitä että en saisi murehtia tätä asiaa? Ei tarkoita.

Vierailija
7/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ap.

Vierailija
8/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma.. harkitsen silareita.

Vierailija
9/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt tuskin auttaa, mutta mulla on myös ihan eri kokoiset rinnat. Joskus teininä asia vielä jonkin verran häiritsi, mutta nykyään en enää jaksa moista murehtia. Rintani ovat myös todella suuret, minkä vuoksi ne on aina olleet vähän roikkuvat ja nyt tämän imetyksen loputtua roikkuvat varmasti vielä enemmän, mutta eipä sekään jaksa sinänsä kiinnostaa.

Surettaa oikeastaan miten paljon naiset antavat ulkonäön vaivata. Olisitte ylpeitä kehoistanne! Jokaisen kroppa on oma uniikki taideteoksensa. Ja Picassokin on taidetta! ;)

Vierailija
10/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tasoittuu :)

Vierailija
11/12 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni liian pienet rinnat, molemmissa nännit kaartuvat oudosti sivulle...

Vierailija
12/12 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokoeroa. En tiedä lohduttaako tämä, mutta kokoero on iän myötä (yli kolmekymppisenä) tasottunut sillä tavalla, että kokoeroa ei niin huomaa kun rinnat "laskeutuneet" alemmas :D ja pieni painonnousukin auttoi.

Jos häiritsee, tutki korjausmahdollisuuksia. Itsekkin ennen mietin, nykyään olen ihan sinut tissieni kanssa kunhan pysyvät terveinä :)