Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korona ja pakollinen kotona kököttäminen etätöiden takia ja muutenkin on varsin tuhoisaa!

Vierailija
14.11.2020 |

Mun taloudelleni.
Istun koko päivän tietokoneen ääressä ja keventääkseni fiilistä selailen kaikenlaisia kaupallisia nettisivuja vähän väliä. Tuli just tilattua housuja, laukku, koriste-esineitä, lankoja ja meikkejä. Ja tämä vaan jatkuu ja jatkuu. En pysty yhtään hillitsemään, kuten normaalisti kun kävin fyysisesti kaupassa.
Olis ihanaa kun palattais jo normaalin takaisin, niin kauan kun mulla vielä on vähän rahaa. Meinasin just ostaa mökkitontinkin ihan vaan näkemättä sitä ollenkaan!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma mullakin. Tulee osteltua ihan liikaa.

Vierailija
2/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole tuota ongelmaa. Päinvastoin, en ole ostanut yhtikästä mitään, kun en tällä hetkellä tarvitse mitään, kun ei tule käytyä toimistolla. En ole meikannut sitten maaliskuun, eikä ole ollut tarvetta uusille vaatteille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi ei ole tuota ongelmaa. Päinvastoin, en ole ostanut yhtikästä mitään, kun en tällä hetkellä tarvitse mitään, kun ei tule käytyä toimistolla. En ole meikannut sitten maaliskuun, eikä ole ollut tarvetta uusille vaatteille. 

Mä olen alkanut taas meikata. Alussa en jaksanut mutta tekee jo mieli palata normaaliin.

Vierailija
4/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin monta vuotta niin kiireinen ja lopussa, että ei edes vaatteita ollut. Nyt on ollut aikaa suunnitella vaatekaappia.

Vierailija
5/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa olla kotonaan sekoamatta.

Minun puolestani tämä nykytilanne voisi ihan hyvin olla uusi, pysyvä normaali.

Vierailija
6/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mennyt toisinpäin: maaliskuusta etätöissä ja olen ostannut vain muutamia vaatteita (urheilutrikoot+juoksutakin, sukkia, alushousuja, pari kesäpuseroa).

Ja moni hankinta on jäänyt tekemättä vaikka tarve olisikin ollut (välikausitakki ja siistit nahkakengät) koska kotona ollessa/kaupassa käydessä ei ole niin väliä vaikka "koko ajan" on vain lenkkareissa/trikoissa vs. toimistolla jossa päällä siistit vaatteet.

Ennen oli paljon myös turhaa shoppailua, "ajan kuluksi" jäin töiden jälkeen kauppoihin pyörimään, nyt ei tulisi mieleenkään, luulen että olen lopullisesti päässyt eroon tuosta.

Vierailija
7/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan ymmärrä ihmisiä, jotka eivät osaa olla kotonaan sekoamatta.

Minun puolestani tämä nykytilanne voisi ihan hyvin olla uusi, pysyvä normaali.

Sä voit pysyä kotona, minusta on hauskempi mennä ja tuohuta ulkomaailmassa. Mun kaikki harrastuksetkin liittyy jollain tavalla ulkoilmaelämään.

Vierailija
8/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmansa kullakin :( Minä antaisin mitä vain, jos saisin tehdä kotona turvassa etätöitä ja vaikka shopata siinä sivussa. Sen sijaan käyn töissä, pelkään tietämättäni tartuttavani hoitamiani riskiryhmäläisiä jne. Työ on muutenkin raskasta. Jokainen koronaepäily töissä käynnistää suojautumistoimenpiteet yms. jotka kuormittavat todella paljon. Paineet on ihan hirveät. 

Vierailija
9/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole todellakaan ostanut niin paljoa kuin normaalisti. Ainoastaan ihan pakolliset lasten ulkovaatteet ja nekin käytettyinä. Koronatilanteen (ja päiväkotirajoitusten vuoksi), kun tuloni tippuivat sieltä 4000 eurosta 700 euroon, niin pakko vaan tinkiä kaikesta nyt.

Vierailija
10/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alkanut taas meikata. Alussa en jaksanut mutta tekee jo mieli palata normaaliin.

Olen ollut tyytyväinen, ettei ole tarvinnut meikata ja iho on saanut hengittää rauhassa. Kun palataan arkeen, todennäköisesti en enää edes meikkaa toimistolle mentäessä. Ehkä ripset ja kulmat voisi laittaa ja sipaus huulipunaa, mutta ei muuta. 

Vierailija
11/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin monta vuotta niin kiireinen ja lopussa, että ei edes vaatteita ollut. Nyt on ollut aikaa suunnitella vaatekaappia.

Sama! Katselen paljon mutta en osta kauheasti.

Vierailija
12/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te kökötätte kotona? :D EI täällä ole mitään syytä kotona istua... Ihan älytöntä. :D

Vierailija
13/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään pakollista kotona kököttämistä...

Vierailija
14/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut joululahjoja. Lähes kaikki lahjat jo ostettu, muutama puuttuu, mutta nekin on ns. tilauksessa. Tosin olen jo vuosia skipannut jouluruuhkat ja ostanut netistä, joten tässä ei ole mitään uutta tai outoa.

Vierailija
15/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus on jäänyt, ihan sama miltä näytän työkaverien kesken Teams-palaverissa, mutta keskustan toimistolla ollessa (matkalla töihin/töistä) saattoi nähdä ties ketä --> halusi olla fiksun näköisenä (=meikattuna jne.) nyt ei mitään väliä.

Vierailija
16/16 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt pari kertaa ripsiväriä sitten maaliskuun ja yhtään vaatetta en ole ostanut. Suosikki-kotiasuni alkaa olla riekaleina ja ostan ehkä uuden itselleni joululahjaksi. Alusvaatteille olisi tarvetta.

Iho ja hiukset ovat paremmat kuin ennen tätä, en aio palata vanhaan rutiiniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän