Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan läheisesi/kaverisi menehtynyt suuronnettomuudessa/katastrofissa?

Vierailija
11.03.2014 |

Suuronnettomuus tai luonnonkatastrofi on siis sellainen kuin esimerkiksi tsunami. Miten sait tiedon asiasta? Miten olet selvinnyt tähän asti? Kuinka usein ajattelet asiaa?

Tuli mieleen tuosta kadonneesta lentokoneesta. Sivullisenakin on niin raskasta ajatella omaisten ja ystävien tunnelmia.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsunamissa hyvin läheinen vanhempani lapsuudenystäväperhe. Tämä vanhempi pariskunta, heidän poikansa, tämän vaimo ja 3 lasta. Kun näin uutisista kuvia tapahtuneesta, minulle tuli heti joku outo aavistus, että joku läheinen on nyt tuolla. Kysyin mieheltäkin, muistaako hän, onko joku puhunut menevänsä. Minun oli sisäinen pakko tutkia netistä kadonneitten listoja ja sieltä bongasin tutun sukunimen. Aloin vapista ja itkeä, minua paleli. Soitin perheen tyttärelle ja hän oli juuri päivystämässä Helsinki/Vantaalla.

Ensimmäinen vuosi meni uutisia odotellessa ja hautajaisia oli useampia. Tapahtuneen kanssa oli tekemisissä lähes joka päivä. Mutta en ajattele enää juurikaan, lähinnä silloin, kun tulee sisarusten kanssa puhe heistä ja yhteisistä tekemisistä.

Siis millä logiikalla vanhemman lapauudenystäväperhe on läheinen

Vierailija
22/22 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onneksi!!! Perheenjäsen selvisi Thaimaan tsunamista ja ystävä WTC:n terrori-iskusta. Hirveää oli odottaa epätietoisuudessa

Ihan kauheaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme