Miksi täällä ei moderoida???
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:44"]
Modit on kuolleet jo sukupuuttoon.
Mod is a British youth subculture of the early to mid-1960s and was briefly revived in later decades. Focused on music and fashion, the subculture has its roots in a small group of London-based stylish young men in the late 1950s who were termed modernists because they listened to modern jazz.
[/quote]
Ei hirveän nokkelaa, koska ap:n aloituksessa seikkailevat modet, mutta sun viestissä modit.
[/quote]
No vähän se oli huono, mutta paska oli aloituskin!
Laittelen eri ketjuihin vielä huonompia nyt, sitten ruokailemaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:13"]
Koska tämä on Sanoman julkaisu ja moraali tulee vasta kaukana klikkaustenkeruun perässä. Jokainen typerä provo tuo lisää klikkauksia = mainosrahaa.
Tämän viestin kohdalla moderointi toimii varmasti nopeasti.
[/quote]
Argh, foliohatut...
[/quote]
öö, missäs tässä on foliohattua? Nettimarkkinoinnin perusteet. Perehdytkö niihin ennen kuin kommentoit typeryyksiä?
Höpöhöpö,kyllä bannia tulee aika herkästi!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:14"]Mä taas en ehdi edes nähdä niitä! Seurailin sitä delfiiniketjua, enkä oo huomannu et mitkä oli ne viestit jotka poistettiin. Se on pysynyt sentään kohtuu asiallisena, et tosi nopeesti on taidettu poistaa...
[/quote]
Mikä delfiiniketju??
[/quote]
Se saako delfiinejä pitää vankeudessa http://vauva.fi/index.html#!/ketju/3945358/Miksi_viette_lapsenne_Särkänniemeen_katsomaan_eläinrääkkäystä?/sivu/1
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:13"]
Koska tämä on Sanoman julkaisu ja moraali tulee vasta kaukana klikkaustenkeruun perässä. Jokainen typerä provo tuo lisää klikkauksia = mainosrahaa.
Tämän viestin kohdalla moderointi toimii varmasti nopeasti.
[/quote]
Argh, foliohatut...
[/quote]
öö, missäs tässä on foliohattua? Nettimarkkinoinnin perusteet. Perehdytkö niihin ennen kuin kommentoit typeryyksiä?
[/quote]
Eli sun viesti poistetaan nettimarkkinoiden perusteiden takia... joo. No, ilmianna se oma viestisi, niin katsotaan, kuka puhuu typeryyksiä.
Kun itse olen ilmoittanut jotain aggressiivisia provoja, ne ovat kaikki kadonneet viimeistään viiden minuutin päästä tänäänkin.
Millaista törkyä sinä sitten kammoat, ilmoitatko kaikki eriäviä mielipiteitä esittävät?
No nyt alkoi lähteä ketjuja liukkaasti. Mitäköhän siinä delfiiniketjussa oli?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:25"]No nyt alkoi lähteä ketjuja liukkaasti. Mitäköhän siinä delfiiniketjussa oli?
[/quote]
Sitä minäkin jäin miettimään. Ei näkynyt kirosanoja, haukkumisia eikä uhkailuja. Ehkä joku hullu kävi riehumassa, mutta mode sattui itse huomaamaan?
Eipä nettimarkkinoinnin perusteet ole vieläkään johtaneet tuon yhden viestin poistamiseen, vaikka se oli niin vaarallinen.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:34"]
Eipä nettimarkkinoinnin perusteet ole vieläkään johtaneet tuon yhden viestin poistamiseen, vaikka se oli niin vaarallinen.
[/quote]
Iskee kuin tuijottava koira.
Kyllä Pipsaketjut poistetaan aika nopeasti.
Minusta on äärimmäisen raivostuttavaa, että täällä saa roikkua jonkun tai joidenkin peräreikä-pervojen ketjut haisemassa, vaikka niitä ilmoittakin asiattomiksi. Samoin pedofilialta haiskahtavat ketjut saavat liikaa aikaa ja tilaa. Hävetkää, moderaattorit ja asioista päättävät! Minua harmittaa nuo ketjut niin paljon, että ilmoitan ne seuraavalla kerralla nettipoliisille ja syytän seksuaalisesta häirinnästä. En todellakaan lue niitä, mutta jo se on seksuaalista häirintää, että joutuu törmäämään noihin ällöttäviin otsikoihin.
33, mihin ketjuihin oikein viittaat?
33 vastaa.
nyt olen vain pistäytymässä, en ehdi linkittää ketjuja. Et taida usein vierailla täällä, kun et ymmärrä mistä puhut. Täällä liikkuu myös sairasta porukkaa, jonka ketjuja ei siivota. Yäk.
Chicago Iidan kehumis haaste-ketjukin poistettu. Surullista, että bloggaajista ei saa puhua vilpittömän positiivisiakaan asioita.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:14"]Mä taas en ehdi edes nähdä niitä! Seurailin sitä delfiiniketjua, enkä oo huomannu et mitkä oli ne viestit jotka poistettiin. Se on pysynyt sentään kohtuu asiallisena, et tosi nopeesti on taidettu poistaa...
[/quote]
Mikä delfiiniketju??