Työpaikan mies katsoo ehdotellen
En voi erehtyä katseen sanomasta, haluaisi selvästikin viedä minut peiton alle. Miten voin katseella kohteliaasti viestittää, etten halua sellaista ja että olen perheellinen nainen? Emme ole läheisissä väleissä, mutta kohtaamme viikottain.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli opiskelukaverina nainen, jolla oli sellainen rasvaluomi tai vastaava silmän alapuolella. Aina kun juteltiin, niin yritin olla katsomatta sitä luomea, mutta kuitenkin tuli vilkuiltua. Vuosia myöhemmin kuulin, että tämä nainen oli jollekin muulle sanonut että se *Jarkko* katselee aina niin omistavasti että hänta se vaivaa, kun hän on varattukin ja kaikkea.
Olen itse homo, tuolloin olin vielä kaapissa. Joten en taatusti ole katsellut mitenkään seksuaalissävytteisesti tätä naista.
Eli kallistuisin myös itse tämän näärännäppyteorian puoleen.
Tämä juttu oli keksitty. Naiset tunnistavat homot ihan helposti. Et ole edes homo, kun kirjoitat tähän ketjuun.
Ei pidä paikkaansa. Kyllä meidänkin firmassa tapahtui tällainen massiivinen väärinluuleminen.
- No, Totuus paljastui aikanaan ja annoimme anteeksi. Se hänen poikaystävänsäkin oli kertakaikkiaan taivaasta lähetetty...
Meillä on töissä juuri tällainen tilanne.