Työpaikan mies katsoo ehdotellen
En voi erehtyä katseen sanomasta, haluaisi selvästikin viedä minut peiton alle. Miten voin katseella kohteliaasti viestittää, etten halua sellaista ja että olen perheellinen nainen? Emme ole läheisissä väleissä, mutta kohtaamme viikottain.
Kommentit (62)
Just juu. Milloinkas miehesi on viimeksi polkaissut sinua, kun ajatus noin taas harhailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset tulkitsee jotain katseita. Joillakin vaan on sellaset sänkykamarisilmät, jotka saa kaikki luulemaan että "nyt se viestittää mulle silmillään" vaikka vain neutraalisti katsoisi ja kohteliaasti hymyilisi. Jos sattuu omistamaan kylmänsiniset silmät vaaleilla ripsillä niin harvapa sellaisen katseista lukee mitään sänkykutsuja.
Mä lukisin kyllä ihan mielelläni sänkykutsun juuri tällaisista silmistä, jos katsojana olisi ihan tietty henkilö...Eipä taida kuitenkaan kutsua tulla ☹️
Mutta niilläpä ei lähetellä semmoisia kutsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmät ihmiset tulkitsee jotain katseita. Joillakin vaan on sellaset sänkykamarisilmät, jotka saa kaikki luulemaan että "nyt se viestittää mulle silmillään" vaikka vain neutraalisti katsoisi ja kohteliaasti hymyilisi. Jos sattuu omistamaan kylmänsiniset silmät vaaleilla ripsillä niin harvapa sellaisen katseista lukee mitään sänkykutsuja.
Mä lukisin kyllä ihan mielelläni sänkykutsun juuri tällaisista silmistä, jos katsojana olisi ihan tietty henkilö...Eipä taida kuitenkaan kutsua tulla ☹️
Mutta niilläpä ei lähetellä semmoisia kutsuja.
Sitten varmaan tosiaankin odottelen turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tais lähteä näkemään lisää päiväunia kun ei vastaile meidän kysymyksiin.
Tein illallista perheelleni ja söimme yhdessä.
No, joko on tiskit tiskattu ja lapset saatu nukkumaan? Kerropa nyt omin sanoin millaisesta katseesta on kyse.
Ap on palstaharhauttaja. Ei häntä kukaan töissä katsele. Hän on huomannut, että hänen himoitsemansa mies katselee toista naista kaipaavin katsein. Tuo nainen on varattu, ap ei, ja nyt ap:tä harmittaa tämä tilanne. Palstalle hän purkaa turhautumisen tunnettaan esiintyen varattua himoiten katsovaa miestä paheksuvana siveyden sipulina.
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstaharhauttaja. Ei häntä kukaan töissä katsele. Hän on huomannut, että hänen himoitsemansa mies katselee toista naista kaipaavin katsein. Tuo nainen on varattu, ap ei, ja nyt ap:tä harmittaa tämä tilanne. Palstalle hän purkaa turhautumisen tunnettaan esiintyen varattua himoiten katsovaa miestä paheksuvana siveyden sipulina.
Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Naula kantaan, juurikin näin.
Kysy et onks se homo. Jos on niin sit voit pyytää saunomaan.
Mulla oli opiskelukaverina nainen, jolla oli sellainen rasvaluomi tai vastaava silmän alapuolella. Aina kun juteltiin, niin yritin olla katsomatta sitä luomea, mutta kuitenkin tuli vilkuiltua. Vuosia myöhemmin kuulin, että tämä nainen oli jollekin muulle sanonut että se *Jarkko* katselee aina niin omistavasti että hänta se vaivaa, kun hän on varattukin ja kaikkea.
Olen itse homo, tuolloin olin vielä kaapissa. Joten en taatusti ole katsellut mitenkään seksuaalissävytteisesti tätä naista.
Eli kallistuisin myös itse tämän näärännäppyteorian puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli opiskelukaverina nainen, jolla oli sellainen rasvaluomi tai vastaava silmän alapuolella. Aina kun juteltiin, niin yritin olla katsomatta sitä luomea, mutta kuitenkin tuli vilkuiltua. Vuosia myöhemmin kuulin, että tämä nainen oli jollekin muulle sanonut että se *Jarkko* katselee aina niin omistavasti että hänta se vaivaa, kun hän on varattukin ja kaikkea.
Olen itse homo, tuolloin olin vielä kaapissa. Joten en taatusti ole katsellut mitenkään seksuaalissävytteisesti tätä naista.
Oot onnenpekka jos oot homo. Vaihtaisin mielelläni heterouden homouteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu oli keksitty. Naiset tunnistavat homot ihan helposti. Et ole edes homo, kun kirjoitat tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu oli keksitty. Naiset tunnistavat homot ihan helposti. Et ole edes homo, kun kirjoitat tähän ketjuun.
Täällä sivusta kommentti. Ei muuten kaikki naiset tunnista homoa noin vaan. Yksi mun parhaista kavereista on homo, hyvännäköinen sellainen, ja täytyy sanoa että heterona hänellä olisi ollut kyllä vientiä aika lailla. Aikamoisia draamoja on saanut todistaa, kun ihastuneet naiset on saaneet itkupotkuraivareita (oikeesti!) kun heille on selvinnyt asioiden oikea laita.
Ei noista katseista kannata huolestua. Sitten jos rupeaa koskettelemaan, ota asia puheeksi. Yleensä jos mies kiinnostunut, siirtyy tuohon koskettelu-vaiheeseen piakkoin. Ja sehän ei myöskään sovi työpaikoille.
Tiedän tuon katseen. Ihan kivaa piristystähän tuo on varatun elämään. Kunhan ei tosiaan siitä etene. Ja yleensä ei etenekään. Kaikki pelkää sen verran että huudetaan me too :D
Ole onnellinen että katsoo. Kymmenen vuoden jälkeen ei kukaan katso millään lailla.
Räpäytä ensin kaksi kertaa hitaasti, sitten käännä katse ylös ja räpäytä hidas, nopea, nopea, hidas. On kyllä tyhmä mies, jos tuosta ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Räpäytä ensin kaksi kertaa hitaasti, sitten käännä katse ylös ja räpäytä hidas, nopea, nopea, hidas. On kyllä tyhmä mies, jos tuosta ei ymmärrä.
Niin että mitä? Mene ja räpsyttele miehelle silmiäs, niin kyllä se huomaa ettet ole kiinnostunut. Öööö....
Meillä kesätytöt(opiskelijat 19v ja 21v) ihan selvästi katseellaan kertoivat kuinka haluaisivat minun ottavan heidät rajusti takaapäin taukohuoneessa.
t.setämies 49v.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kesätytöt(opiskelijat 19v ja 21v) ihan selvästi katseellaan kertoivat kuinka haluaisivat minun ottavan heidät rajusti takaapäin taukohuoneessa.
t.setämies 49v.
Sä olet jopa ap:tä taitavampi tulkitsemaan katseita. Et näe niistä ainoastaan kuinka toiset himoitsee ja ehdottelee pelkällä katseellaan. Näet myös missä asennossa he sinut mieluiten ottaisivat. Wau!
Tein illallista perheelleni ja söimme yhdessä.