Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huudatko usein lapsille?

Vierailija
11.03.2014 |

Ja kysymys on monilapsiselle perheen äidille tai isälle.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian usein... Ja tästä aiheesta meillä myös riidellään.. Vaikka tietää että huutaminen väärin niin silti lipeää.. Väsymys sen tekee ja taapero 3 v jaksaa kiusata nuorempaansa

Vierailija
2/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huuda. Mä en osaa huutaa kenellekään, tuntuu niin typerältä. Sanon tiukasti ja kylmästi jos suutun, mutta en huuda. Ei se kylmyys tietekään yhtään parempi juttu ole lapsen kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin

Vierailija
4/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Asutaan 4 kerroksessa, joten se on välttämätöntä. Ei onneks muuten tartte enää huutaa, nuorin 10, vanhin20 v. Ennen huusin paljon enemmän.

Vierailija
5/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein ei. Mutta täälä sitä tapahtuu myös päivittin, ei montaa kertaa päivässä eikä koko ajan, mutta vituttaa niin tuo kun hermot menee kun kukaan ei kuuntele... Toistat nätisti jotain asiaa sata kertaa päivästä toiseen, ja 2min päästä taas helvetti irti.

Äsken juuri revin pelihousut kun toinen satuttaa toista! Se on asia mitä en vaan pysty käsittelemään rauhallisesti. Lohdullista tietää että on kohtalotovereita, vaikka ei se oikein ole..

Ap

Vierailija
6/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usein, silloinkin, kun huudan, on se kausiluonteista tavallaan, eli silloin, kun MINÄ itse en ole hyvässä vedossa, ja sitten lapset kärsii. Onneksi tämän tiedostettuani elämämme on muutanut muotoaan, turhia huutoja ei enää ole.

Vierailija
7/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös että kun stressaan jotain, on huuto ja hermot herkemmässä, mutta minkäs teet.. Stressille ei loppua tule ainakaan vuoteen.. :(

Ap

Vierailija
8/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:46"]

Tiedän myös että kun stressaan jotain, on huuto ja hermot herkemmässä, mutta minkäs teet.. Stressille ei loppua tule ainakaan vuoteen.. :(

Ap

[/quote]

Ai, että minkäs teet??? No, ajattelun muutos, stressin sietämisen opettelua jne jne vai miksi sinä et tee yhtään mitään vaan annat lastesi kuulla huutoa, siis turhaan??? Kuinka noloa, kun ei edes yritä kasvaa ...

Vierailija
9/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:46"]

Ap

[/quote]

Ai, että minkäs teet??? No, ajattelun muutos, stressin sietämisen opettelua jne jne vai miksi sinä et tee yhtään mitään vaan annat lastesi kuulla huutoa, siis turhaan??? Kuinka noloa, kun ei edes yritä kasvaa ...

[/quote]

Hah hah. En lähde tähän provoon mukaan :D Sanoinko jossain etten yritä? Jos en yrittäisi ja miettisi käytöstäni, en varmaan kirjottaisi tänne :D Haluaisin eroon huutamisesta kokonaan. Sen sijaan että yrität mollata muita,kannattaisi panostaa hyvään. Se kun tulee joskus takaisinpäin :) Mutta kiitos kovasti vastauksesta :) Haleja sinulle täydellinen!

Ap

Vierailija
10/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä valitettavasti. Yleensä, kun isompi satuttaa pientä tai kun leikki menee vaarallisen oloiseksi. Asutaan paritalossa ja joskus oma huutaminen hävettää niin, ettei seuraavana päivänä kehtaa katsoa naapureita silmiin.

Vierailija
11/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mikä on huutamista. En nyt sentään karju. Tiukkaan äänen sävyä käytän usein ja se on jo joidenkin mielestä huutamista, vaikka ei edes ääntä korottaisi. Jos on meteliä on pakko korottaa ääntä, että saa äänensä kuuluville eli n. pari kertaa viikossa.

Vierailija
12/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:04"]Joka päivä valitettavasti. Yleensä, kun isompi satuttaa pientä tai kun leikki menee vaarallisen oloiseksi. Asutaan paritalossa ja joskus oma huutaminen hävettää niin, ettei seuraavana päivänä kehtaa katsoa naapureita silmiin.

[/quote]

Juuri näin täälläkin.. :(

Ap

Vierailija
13/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaa koskaan. Minä huudan ainoastaan meidän kanille, kun se käy kusemassa olohuoneen matolle. Sitten kun lapset tekevät saman, niin sitten näkyy äidilläkin kitarisat....

en siis yleensäkään huuda kellekään. 

Vierailija
14/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:49"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 18:46"]

Ap

[/quote]

[/quote]

Hah hah. En lähde tähän provoon mukaan :D Sanoinko jossain etten yritä? Jos en yrittäisi ja miettisi käytöstäni, en varmaan kirjottaisi tänne :D Haluaisin eroon huutamisesta kokonaan. Sen sijaan että yrität mollata muita,kannattaisi panostaa hyvään. Se kun tulee joskus takaisinpäin :) Mutta kiitos kovasti vastauksesta :) Haleja sinulle täydellinen!

Ap

[/quote] Ok, luulet, että jos olen oppinut, etten enää turhista huuda, olen täydellinen??? Kerroin, että siitä voi oppia pois, mutta hyvä, jos opettelet, toivottavasti tulee myös tulosta, sillä siitä voi oppia pois, kuten monesta muustakin... Anteeksi, että vastasin.

Vierailija
15/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan päivittäin. Just äsken huusin kun toinen poika heitti ison pehmolelun mua kohti, vaikka juuri pari minuuttia sitten olin kieltänyt riehumisen, heittelyn ja varsinkin mun päälle heittelyn kun multa menee silmälasit rikki, niin ollaan kusessa. Pojat katsoi just turtlesia, ei olis pitänyt antaa katsoa.

Huusin että enkö mä just kieltäny heittelemästä mun päälle. Varmaan traumatisoitui nyt loppuiäksi...

Vierailija
16/16 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 19:31"]Varmaan päivittäin. Just äsken huusin kun toinen poika heitti ison pehmolelun mua kohti, vaikka juuri pari minuuttia sitten olin kieltänyt riehumisen, heittelyn ja varsinkin mun päälle heittelyn kun multa menee silmälasit rikki, niin ollaan kusessa. Pojat katsoi just turtlesia, ei olis pitänyt antaa katsoa.

Huusin että enkö mä just kieltäny heittelemästä mun päälle. Varmaan traumatisoitui nyt loppuiäksi...

[/quote]

No just tämmösistä sitä tulee huudettua.. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi