Onko sukunimihullu mies vai nainen?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Naisoletettu.
Näin mäkin olen ajatellut, mutta kun aloin miettiin niin ei oikeastaan ole mitään syytä miksi ei voisi olla mieskin.
Hyvä kysymys. Ehkä niitä on jopa yksi molempia.
Misantrooppi. Vihaa sekä miehiä että naisia. Mutta nainen se on itse, monet naiset opetetaan vihaamaan naisia ja elämä opettaa vihaamaan miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisoletettu.
Näin mäkin olen ajatellut, mutta kun aloin miettiin niin ei oikeastaan ole mitään syytä miksi ei voisi olla mieskin.
Voi toki olla, hullu ainakin, oli kumpi tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Misantrooppi. Vihaa sekä miehiä että naisia. Mutta nainen se on itse, monet naiset opetetaan vihaamaan naisia ja elämä opettaa vihaamaan miehiä.
Ei minua ole kyllä elämä opettanut noin. Enemmänkin on tullut sellaista oppia että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huutelen mukavia asioita metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minua ole kyllä elämä opettanut noin. Enemmänkin on tullut sellaista oppia että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Huutelen mukavia asioita metsään.
Onneksi olkoon. Olet keskiluokkainen, tavallisennäköinen keskivertonainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Olet keskiluokkainen, tavallisennäköinen keskivertonainen.
Olen minä ollut välillä vähän muutakin. Nuorena olin masentunut ja alkoholisoitunut. Silloinkin ympärilläni pyöri paljon ihmisiä, miehiä ja naisia, jotka halusivat vain auttaa. Nyt olen nelikymppinen. Edelleen vastaan tulee ihmisiä jotka toivoo kaikille hyvää.
Naisoletettu.