Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sisaruksen häihin pakko mennä?

Vierailija
14.11.2020 |

Onko pakko mennä sisaruksen häihin, jos kutsutaan? Itse olen ajatellut, etten mene siskoni häihin. Olen hyvin yksinäinen, erakkoluonteinen mies, jonka kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen on elämän aikana ollut lähestulkoot 0. Jossain häissä vain masentuis entisestään siitä, että joku alfamies saa naisen kuin naisen milloin tahansa. En ole koskaan onnitellut ketään enkä ole koskaan ostanut kenellekään minkäänlaista lahjaa. Jos esim. omat vanhempani pakottaisivat tulemaan, niin sulkeutuisin johonkin nurkkaan kännykkäni kanssa enkä tod.näk esittäisi mitään mielenkiintoa enkä onnitteluja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä varmemmin on yksin aina , jos ei edes halua hakea apua. Etkö voisi alottaa ihmisten tapaamista jostai pienemmästä juhlasta. Mene nyt sinne päätohtorille, on teille muillekin löytynyt apua miedoista lääkkeistä.

Vierailija
22/25 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ei ole kuin kuolla.

Tee kantasolu- ja telomeeritutkimusta ni ei oo pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin B-naisena, B-miehen kanssa 20 vuotta naimisissa olleena tympii nää "alfamiehet vie kaikki naiset" -jutut. Kyse on vain siitä (kuten aloituksestakin huomaa) että pitäisi saada top kolmosesta se nainen, muita ei edes pidetä naisina. 

Vierailija
24/25 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin B-naisena, B-miehen kanssa 20 vuotta naimisissa olleena tympii nää "alfamiehet vie kaikki naiset" -jutut. Kyse on vain siitä (kuten aloituksestakin huomaa) että pitäisi saada top kolmosesta se nainen, muita ei edes pidetä naisina. 

Olisipa se b-nainen edes kouluttautunut ja älykäs ihminen, että olisi joku yhteinen mielenkiinnon kohde. Mutta eihän se koskaan niin mene. Vai miten ajattelit, että diplomi-insinöörillä ja parturi-kampaajalla/siivoojalla olisi samanlainen maailmankuva? 

Vierailija
25/25 |
14.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin aloituksesta ainakin selvisi se, miksei naisia kiinnosta. Itse en ole tippaakaan kiinnostunut mistään alfauroista, vaan viihdyn esim. lukutoukkien, scifinörttien ja luontoharrastajien kanssa. Mutta en kyllä ikinä huolisi kumppanikseni (tai edes kaverikseni) tyyppiä, joka ei halua edes siskoaan juhlapäivänä onnitella, olla missään kontaktissa keneenkään tai toivo ylipäätään kenellekään hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän