Millä tahdilla olette esitelleet uuden mies/naisystävän lapsillenne?
Tarkoitan onko hän tullut teille heti asumaan vai pikkuhiljaa tunti kerrallaan? Mitä siitä seurasi, miten lapset suhtautui, entäs uusi puoliso?
Kommentit (5)
No itse en ole esitellyt, vasta olen juuri eronnut. Tuo 6 kk on jo varmaan sellainen aika, että itse voisin miehen omille lapsilleni esitellä.
Se, miten en tekisi, olisi kuten eksäni teki. Kahden viikon jälkeen lähdöstään yhteisestä kodistamme nainen oli lapsineen esitelty lapsillemme, kun viettivät kaikki viikonlopun yhdessä.
Kolmonen lisää, siis ei ole tällä hetkellä edes miestä, mitä esitellä lapsille, esitin vain oman ajatuksen
Heti kun tiedettiin sen olevan vakavaa. Kuukausi pari siinä meni ensitreffeistä. Mentiin lapsen suosikkipaikkaan, kaikki sujui hyvin. Muutama kuukausi siitä muutettiin yhteen.
Muutama kerta oli ensin sellaisia tapaamisia että käytiin lapsen kanssa jossain, ja sitten mies lähti kotiinsa. Vasta myöhemmin tultiin meille viettämään aikaa.
Olen seurustellut 10 vuotta enkä ole vieläkää esitellyt. Tämä on kahden itsenäisen aikuisen suhde ja sellaisena pysyy.
Eikö kukaan oo esitellyt? Ollaan oltu mihenei kanssa 6kk yhdessä ja nyt olen miettinyt, että voisivat tavata lasten kanssa. Olisiko se järkevintä tehdä ensin jossain ulkopuolisella kentällä? Ei varmaan ainakaan heti kannata pyytää miestä yökylään? Vaikka eri paikkakunnilla asutaan.