neuvoja vauva asiassa!
mieheni haluaa kokeilla olla vauvanani..pitkän keskustelun ja mietinnän tulos et annan mahdollisuuden..tartteisin ideoita mitä asia sisältäisi sovimme eka kerraksi vuorokauden alkaa klo:12 ja seuraavana päivänä lopetus samaan aikaan!haluaa ehdottomasti samoja asioita kun oikeat vauvat
Kommentit (52)
muista jutella paljon ja lauleskella. kurkistusleikit on myos hyvia. kai teilla on pukluratteja?
Vinkkei päivärytmii lisää viel...kiitos
No tottakai se on mielenkiintoista tietää, miten ap:n mies loppujen lopuksi suoriutui vauvan roolistaan ja miten ap itse äidin roolistaan. ;-)
Mä en ainakaa pystyis ton meiän parimetrisen karvakollin kaa samaan, pokka pettäis samantien. :`D Möreällä äänellä:" ääääääyäääääh, titiititii..." :`D :`D
Minkäikäinen vauva? Kuukauden vanha on aika eri juttu kuin vuoden vanha.
olemme puhuneet että hän ois noin 4-6kk ikäinen:-)
olemme puhuneet että hän ois noin 4-6kk ikäinen:-)
Vaipanvaihto (pepunpesu jos kakat), kylvetys, imetys/tuttipullo ja vähän voi jo maistella soseitakin :) Kärrylenkkejä ulkona tai päikkärit vaunuissa parvekkeella/pihalla... mitäs muuta...
Mun mielestä voisit mitata kuumeen pyllystä.
ihan sisäl ollaan koko ajan ja vaunuihin ei miestaida mahtua:-)ideoita aikojen suhteen kiitos ja mitä syöttää ja juottaa milloinkin ja kui usein yms ...
Herää yöllä tunnin välein imemään rintojasi.
Tissiä/pullomaitoa aina ku sil on nälkä (varmaan päivällä n. 5-6 kertaa ja lisäks yöllä pari kertaa), lisäksi soseiden maistelua (hedelmä-/kasvissoseita) 1-2 kertaa päivässä. Ton ikänen ei vielä juuri kiinteitä syö...
soseita hankittu paljon jo,lisäksi nan maitoa ja vellejä!mitä kaikkea tarvikkeita pitäis olla?yms?
hedelmä soseita en anna:-)ne liian hyvää herkkua miehelleni eli vauvalleni:-)
kuinka nii vaati huomenna yleisö päivitystä vauvavuorokauden kulusta?