Miksi Hjallis on saanut ne miljoonansa?
Miksi sellaset saa ja monet muut ei? Se sanoo että on painanut ihan pirusti duunia. No perhana, kyllä minäkin voisin tehdä aamusta myöhään iltaan, jos sellainen mahdollisuus olisi? Mutta mitä minä tekisin? Sanokaa, mitä? M I T Ä ? Ei se tuota mitään että minä hiki hatussa väännän jotain mikä ei kuitenkaan tuota mitään. Ei se vaivannäkö automaattisesti tuota mitään. Hjallis sanoo että pitää vaan tehdä.
Kommentit (32)
Mikset rakennuta jääkiekkoareenaa tai osta lätkäjoukkuetta? Laiskuusko vaivaa?
En olisi itse edes valmis painamaan mitään duunia hiki päässä aamusta iltaan vaikka tietäisinkin että voisin saada siitä joskus miljoonia.
Ne miljoonat ei tunnu minusta niin tärkeältä.
Toki jos olisin tosi kiinnostunut jostain duunista muuten ja miljoonat tulisivat siinä sivussa, niin sitten kyllä...
Pelkkä työn tekeminen ei riitä. Pitää olla myös älyä.
Ollaan Hjalliksesta mitä mieltä tahansa, Eurot tilillä kertovat tarpeeksi.
Onko se jo valmiiksi rikkaasta suvusta?
Vierailija kirjoitti:
Mikset rakennuta jääkiekkoareenaa tai osta lätkäjoukkuetta? Laiskuusko vaivaa?
Tuo on just tuota nykyajan laiskuutta, että vaan ostetaan joukkue. Parempina aikoina joukkueet kasattiin ja siitä ap:n pitäisi aloittaa.
On siis kierrettävä ympäri Suomea ja vähän ulkomaita ja etsittävä seurojen ulkopuoliset nuoret lahjakkuudet ja näistä koottava täysin uusi ja puhdas joukkue.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jo valmiiksi rikkaasta suvusta?
Äitinsä puolelta Hackmanneja.
Entä jos on sellainen mokamagneetti, että tietää jo valmiiksi ettei onnistu? Ei kannata edes ajatella mitään liikeideoita, koska ne kuitenkin epäonnistuisivat. Ei kannata sijoittaa mihinkään, koska kävisi kuitenkin huono tuuri. Mitä sitten voi tehdä, kun tietää jo että kaikki epäonnistuu? Älkääkä puhuko mistään asenteesta, kyse on historiallisesta evidenssistä.
Ei hänellä verotietojen mukaan mitään miljoonia ole?!?
Ja sitten vielä se itsetunto. Miten pystyy päivittäin elämään itsensä kanssa? Ihan sama vaikkei saisi mitään uraa tms. aikaan mutta kun tietää olevansa pelkkä mitätön epäonnistuja?
Ei pelkkä tekeminen riitä, tarvitaan älyä, ideoita, rohkeutta, riskinottokykyä.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä tekeminen riitä, tarvitaan älyä, ideoita, rohkeutta, riskinottokykyä.
No miksi Hjallis sanoi että pitää vaan tehdä?
Vähän suvun rahaa pohjalla ja sitten loput lainaksi sellaisilta jotka itse sitä eivät voi länsimaissa käyttää?
Onnistuuhan tuo toki sinultakin?
Ns. vanhaa rahaa, kuten itsellänikin. Mitään n ole tehnyt rahojeni eteen.
Se on vaan helppo osoittaa sormella että sinulla on asenteessa vikaa, manifestoi parempi todellisuus itsellesi. Tajuatteko akat että ei sa vaan käy niin että naps, olen menestyjä, kappas, sitten siitä tulee totta! Ei se mene niin! Eikö muka olosuhteilla ole mitään merkitystä? JA SE ETTÄ IHMISET ON NIIN HEMMETIN RASITTAVIA, JOKA PAIKASSA"!"!!!#
Hhallis ei ainakaan kysele "mitä minä tekisin", vaaan hänellä on visio(ita), näkemyksiä.
Se yhdistettynä määrätietoisuuteen ja korkeaan riskinottokykyyn.
Vierailija kirjoitti:
Hhallis ei ainakaan kysele "mitä minä tekisin", vaaan hänellä on visio(ita), näkemyksiä.
Mitä v'ttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v'ttua?
Sinä et ainakaan ole rikas vaan kyttäät allakan kanssa, milloin maksetaan kaikille kakruille (eri isistä) lapsilisät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v'ttua?
Sinä et ainakaan ole rikas vaan kyttäät allakan kanssa, milloin maksetaan kaikille kakruille (eri isistä) lapsilisät.
Sinulla ei ole älyä senkään vertaa kun et näköjään osaa edes vastata kysymykseen.
Hjallis löysi purjehdusreissullaan 80-luvulla Amerikan.