Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitkät alushousut (legginssit)

Vierailija
11.03.2014 |

Onko mielestänne tyttöhen ja naisten soveliasta kulkea ulkona pelkissä pitkissä kalsareissa eli legginsseissä ?

Kommentit (239)

Vierailija
221/239 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä sitten ????

Vierailija
222/239 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no legginssit vittu !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/239 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 14:29"]

no legginssit vittu !

[/quote]jaa legginssit vittuun :) :)

Vierailija
224/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei ihan sananmukaisesti ?

Vierailija
225/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:34"]

Onko mielestänne tyttöhen ja naisten soveliasta kulkea ulkona pelkissä pitkissä kalsareissa eli legginsseissä ?

[/quote]Kyllä, jos on paita pepun päällä ikäänkuin hameena...

Vierailija
226/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:34"]

[/quote]Kyllä, jos on paita pepun päällä ikäänkuin hameena...

[/quote]  JEP :)

Vierailija
227/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:13"]

miksei kiltissä voisi mennä..siellähän ei ole alla mitään

Herra40+

[/quote]Senkin mie haluisin nähdä :)

[/quote] Heh ja Hih, oletpa sinä aika utelias tai onko se tiedon halua? ;)  / vilivallaton

Vierailija
228/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 14:13"]

miksei kiltissä voisi mennä..siellähän ei ole alla mitään

Herra40+

[/quote]Senkin mie haluisin nähdä :)

[/quote] Heh ja Hih, oletpa sinä aika utelias tai onko se tiedon halua? ;)  / vilivallaton

[/quote]Kyllähän miua on aina kiinnostanut miehet sillee nakuna :)

Vierailija
229/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä legginsit ei näytä kovinkaan monella hyvältä, joko yhdistelty epäsopivien vaatteiden pariksi tai sitten kroppaan ei sovi. Lähes poikkeuksetta näyttää typerältä jos leggaripeppu näkyy takaa...tai sit jos muuten oiskin hyvä kroppa, niin sit tulee semmonen olo että henkilö yrittää liikaa tyrkyttää sitä persettään. "kattokaa ny kaikki tätä mun perää!!!!1111" Nykyään tosi monet pitää urheillessaankin vastaavia ja sitten kaiken kukkuraksi näkee kun treenin jälkeen pistäydytään kaupassa näyttäytymässä kaikkine varusteineen ja haetaan joku prodepirtelö tai -patukka XD.

Tosin tätäkin karumpi trendi oli viimekesänä ne puoli pakaraa paljastavat shortsit...tiedä sitten ovatko tänäkin vuonna suosiossa? toivon että trendi olisi mennyt jo koska on todella kiusallista katsoa hyllyviä pakarapareja jos joudut sellaisten takana kävelemään. Ei vaan näytä kovin esteettiseltä tuollaiset itsensäpaljastelut ja usein syntyykin mielikuva henkilöstä, jonka luulot itsestään ovat totuutta ihmeellisempiä. Eikai kukaan oikeesti fiksu tollaisia pokkana julkisille paikoille laita...joku ranta sit erikseen (lue: ei edes piknik) ja leggareiden kanssa kannattaa varmistella miten ne reagoi eri valaistuksissa (näkyykö läpi) ja kannattaa muistaa että on olemassa oikeitakin housuja. Ja mun mielestä ongelma ei oo toi legginsejen malli, vaan enemmänkin se kankaan ohuus ja olemattomuus, mikä tekee niiden käytön jotenkin halpamaiseksi...en tiedä tajuaako niiden käyttäjätkään miten käytännössä muiden silmissä he ovat ilman housuja. Jegginsit yms. paksummista kanskaista tehdyt housut on sitten monellakin tapaa asia erikseen, ne jopa ehkä lämmittää ja näyttää housuilta.

Vierailija
230/239 |
31.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

< pahoittelen että meni yhteen pötköön kaikki..

Vierailija
231/239 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:28"]No mun mielestä legginsit ei näytä kovinkaan monella hyvältä, joko yhdistelty epäsopivien vaatteiden pariksi tai sitten kroppaan ei sovi. Lähes poikkeuksetta näyttää typerältä jos leggaripeppu näkyy takaa...tai sit jos muuten oiskin hyvä kroppa, niin sit tulee semmonen olo että henkilö yrittää liikaa tyrkyttää sitä persettään. "kattokaa ny kaikki tätä mun perää!!!!1111" Nykyään tosi monet pitää urheillessaankin vastaavia ja sitten kaiken kukkuraksi näkee kun treenin jälkeen pistäydytään kaupassa näyttäytymässä kaikkine varusteineen ja haetaan joku prodepirtelö tai -patukka XD. Tosin tätäkin karumpi trendi oli viimekesänä ne puoli pakaraa paljastavat shortsit...tiedä sitten ovatko tänäkin vuonna suosiossa? toivon että trendi olisi mennyt jo koska on todella kiusallista katsoa hyllyviä pakarapareja jos joudut sellaisten takana kävelemään. Ei vaan näytä kovin esteettiseltä tuollaiset itsensäpaljastelut ja usein syntyykin mielikuva henkilöstä, jonka luulot itsestään ovat totuutta ihmeellisempiä. Eikai kukaan oikeesti fiksu tollaisia pokkana julkisille paikoille laita...joku ranta sit erikseen (lue: ei edes piknik) ja leggareiden kanssa kannattaa varmistella miten ne reagoi eri valaistuksissa (näkyykö läpi) ja kannattaa muistaa että on olemassa oikeitakin housuja. Ja mun mielestä ongelma ei oo toi legginsejen malli, vaan enemmänkin se kankaan ohuus ja olemattomuus, mikä tekee niiden käytön jotenkin halpamaiseksi...en tiedä tajuaako niiden käyttäjätkään miten käytännössä muiden silmissä he ovat ilman housuja. Jegginsit yms. paksummista kanskaista tehdyt housut on sitten monellakin tapaa asia erikseen, ne jopa ehkä lämmittää ja näyttää housuilta.[/quote]olen täysin samaa mieltä. Noissa legginsseissä nainen on käytännöllisesti katsoen täysin alasti, eli peppu paljaana...mitä te sillä haette, miesten ahneita katseita vai ? Ja sitten nuo juoksuhousut....kireät ja paljastavat....on niitä löysempiäkin housuja. Tuleeko teille ikinä mieleen, että joku seksuaalisesti häiriintynyt urospuolinen henkilö voi käsittää tuon pepun näytille panon kutsuksi seksiin...älkää siis ihmetelkö jos joku saattaa käydä käsiksi jossain metsätaipaleella

Vierailija
232/239 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 09:00"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 12:28"]No mun mielestä legginsit ei näytä kovinkaan monella hyvältä, joko yhdistelty epäsopivien vaatteiden pariksi tai sitten kroppaan ei sovi. Lähes poikkeuksetta näyttää typerältä jos leggaripeppu näkyy takaa...tai sit jos muuten oiskin hyvä kroppa, niin sit tulee semmonen olo että henkilö yrittää liikaa tyrkyttää sitä persettään. "kattokaa ny kaikki tätä mun perää!!!!1111" Nykyään tosi monet pitää urheillessaankin vastaavia ja sitten kaiken kukkuraksi näkee kun treenin jälkeen pistäydytään kaupassa näyttäytymässä kaikkine varusteineen ja haetaan joku prodepirtelö tai -patukka XD. Tosin tätäkin karumpi trendi oli viimekesänä ne puoli pakaraa paljastavat shortsit...tiedä sitten ovatko tänäkin vuonna suosiossa? toivon että trendi olisi mennyt jo koska on todella kiusallista katsoa hyllyviä pakarapareja jos joudut sellaisten takana kävelemään. Ei vaan näytä kovin esteettiseltä tuollaiset itsensäpaljastelut ja usein syntyykin mielikuva henkilöstä, jonka luulot itsestään ovat totuutta ihmeellisempiä. Eikai kukaan oikeesti fiksu tollaisia pokkana julkisille paikoille laita...joku ranta sit erikseen (lue: ei edes piknik) ja leggareiden kanssa kannattaa varmistella miten ne reagoi eri valaistuksissa (näkyykö läpi) ja kannattaa muistaa että on olemassa oikeitakin housuja. Ja mun mielestä ongelma ei oo toi legginsejen malli, vaan enemmänkin se kankaan ohuus ja olemattomuus, mikä tekee niiden käytön jotenkin halpamaiseksi...en tiedä tajuaako niiden käyttäjätkään miten käytännössä muiden silmissä he ovat ilman housuja. Jegginsit yms. paksummista kanskaista tehdyt housut on sitten monellakin tapaa asia erikseen, ne jopa ehkä lämmittää ja näyttää housuilta.[/quote]olen täysin samaa mieltä. Noissa legginsseissä nainen on käytännöllisesti katsoen täysin alasti, eli peppu paljaana...mitä te sillä haette, miesten ahneita katseita vai ? Ja sitten nuo juoksuhousut....kireät ja paljastavat....on niitä löysempiäkin housuja. Tuleeko teille ikinä mieleen, että joku seksuaalisesti häiriintynyt urospuolinen henkilö voi käsittää tuon pepun näytille panon kutsuksi seksiin...älkää siis ihmetelkö jos joku saattaa käydä käsiksi jossain metsätaipaleella

[/quote]ei kai seksikäs pukeutuminen oikeuta ketään raiskaan ??

Vierailija
233/239 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ulkoillessa käyttää sen värisiä legginsejä, joista vämän kuulottaa läpi esim peppuvako jos on ilman stringejä?

Vierailija
234/239 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 12:53"]

Entä jos ulkoillessa käyttää sen värisiä legginsejä, joista vämän kuulottaa läpi esim peppuvako jos on ilman stringejä?

[/quote]Näkyyks kasvatussu kans ?

Vierailija
235/239 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis KARVAtussu

Vierailija
236/239 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peilistä katellut pepaani, kun mulla on legginsit yllä ja täytyy sanoa, et näky on sellainen, että miehenä  kulli seisoisi taatusti heti. Naurattaa vieläkin, kun lähin käymään kävellen tuossa lähellä olevassa citimarketissa ja matkalla tuli yksi vanha mies kepin kanssa vastaan. Tapitti niin mahottomasti, kun menin ohi.

Vähän matkaa käveltyäni katsoin taakseni ja pappa tapitti perääni edelleen kuin haukka ja yritti kävellä samalla eteenpäin. Hetken kuluttua keppi viuhahti ilmassa ja pappa kaatui. Menin nopesti katsomaan, kuinka kävi. Ei onneksi käynyt pahasti. Pappa oli vain iloinen, kun menin nostamaan häntä ylös. Lupasi tarjota kahvitkin. Jatkoin matkaa ja mietin legginsipeppuni pyörryttävää vaikutusta miehiin.

Vierailija
237/239 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:22"]

Olen peilistä katellut pepaani, kun mulla on legginsit yllä ja täytyy sanoa, et näky on sellainen, että miehenä  kulli seisoisi taatusti heti. Naurattaa vieläkin, kun lähin käymään kävellen tuossa lähellä olevassa citimarketissa ja matkalla tuli yksi vanha mies kepin kanssa vastaan. Tapitti niin mahottomasti, kun menin ohi.

Vähän matkaa käveltyäni katsoin taakseni ja pappa tapitti perääni edelleen kuin haukka ja yritti kävellä samalla eteenpäin. Hetken kuluttua keppi viuhahti ilmassa ja pappa kaatui. Menin nopesti katsomaan, kuinka kävi. Ei onneksi käynyt pahasti. Pappa oli vain iloinen, kun menin nostamaan häntä ylös. Lupasi tarjota kahvitkin. Jatkoin matkaa ja mietin legginsipeppuni pyörryttävää vaikutusta miehiin.

[/quote]et oo tosissas ?

Vierailija
238/239 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on taas kesä, eikä tytöt tartte legginssejä :)

Vierailija
239/239 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pojat, hehe

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi