Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salkkarien Idan isä!

Vierailija
11.03.2014 |

Onko teillä muilla sellainen tunne, että siinä ukossa on jotain outoa? Katsoin eilen ennakkoon Tuubista tämän päivän jakson ja siinä tuli taas sellainen tunne...

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt muutkin, että Iida ja se isä vaikuttavat välillä ihan kun joltain pariskunnalta? Mua jotenkin oksettaa se...

Vierailija
2/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Orimattila pullollaan syrjäisiä metsäpirttejä, joista naapurit ei tiedä mitään. Ja matka-aika täältä Helsinkiin on noin tunti, joten aina siellä pääkaupungissa käydessä pitää yöpyä hotellissa :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Iida!!!! Ei Ida vittu saatana!!

Musta tuntuu että se Pekka ei oikeasti ole Iidan isä. Koska sehän sano Jannelle eka puhelimessa ettei oo (ok, no se ei kerro mitään vielä) ehkä on joku juoppo pedari joka tuli toisiin aatoksiin ja sitte päätti ottaa Iidaan yhteyttä. Ne villasukatki on varmaan ostanut kaupasta.

Vierailija
4/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 08:29"]Sillä miehellä ja sen vanhemmilla (sanoi Idalle, että haluaa tämän tapaavan isovanhempansa) on mt-ongelmia ja he kaappaavat Idan yhdessä jonnekkin maalaistaloon. :D

[/quote]

Niin ja jos se on joku Marian entinen potilas

Vierailija
5/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella on pakko sanoa, että voi kun Salkkareiden käsikirjoitus ulkoistettaisiin av-mammoille! Joka ilta vaan peukuttamalla äänestettäisiin seuraavat juonenkäänteet. Kyllä kalpenisivat Eero-Aaro-Paula- kuviot...

Vierailija
6/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten mummo ja vaari paljastuukin kuninkaallisiksi ja Iidastakin tulee prinsessa ja se muuttaa jonnekin Baldoviaan ihan muina tuhkimoina.

Vierailija
7/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia kutsutaan mummoksi ja vaariksi vasta kun on lapsia,onko tuolla isällä muitakin lapsia? Taitaa olla vain satuilua...

Vierailija
8/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia kutsutaan mummoksi ja vaariksi vasta kun on lapsia,onko tuolla isällä muitakin lapsia? Taitaa olla vain satuilua...

Vierailija
9/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dailymotion.com/video/k2W9kXvS5vEhID5Wmmr <<< tässä huomisen jakso btw,linkki toimii. ei huijausta!

Vierailija
10/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä oonko tyhmä kun en tajunnut sitä mitä se Iidan isä sanoi Jannelle, siis että tarkoittiko se sillä "Sä ootkin terävä jätkä, mukava että Iidan on löytänyt tuollaisen poikakaverin" lauseella sitä että Janne on oikeasti terävä, koska on huomannut että isässä on jotain mätää ja sarkastisisesti ettei se oo mukavaa, vai että Janne ei oo ihan terävä, koska  ei oo tajunnut jättää niitä kahden ja se on mukavaa (myöhempiä hytyjä ajatellen) tai sarkastisesti ettei se oo mukavaa, vai vielä jotain muuta. Siis että oliko se sarkasmia vai ei ja ja mitä kaikkia merkityksiä sillä lausahduksella oli.

Miten te tajusitte sen?

Vierailija
11/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedo se on

Vierailija
12/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:20"]

Mä en tiedä oonko tyhmä kun en tajunnut sitä mitä se Iidan isä sanoi Jannelle, siis että tarkoittiko se sillä "Sä ootkin terävä jätkä, mukava että Iidan on löytänyt tuollaisen poikakaverin" lauseella sitä että Janne on oikeasti terävä, koska on huomannut että isässä on jotain mätää ja sarkastisisesti ettei se oo mukavaa, vai että Janne ei oo ihan terävä, koska  ei oo tajunnut jättää niitä kahden ja se on mukavaa (myöhempiä hytyjä ajatellen) tai sarkastisesti ettei se oo mukavaa, vai vielä jotain muuta. Siis että oliko se sarkasmia vai ei ja ja mitä kaikkia merkityksiä sillä lausahduksella oli.

Miten te tajusitte sen?

[/quote]

Mä käsitin, että se tarkotti että Janne ei oo sen mielestä terävä, koska ei oo tajunnut jättää niitä rauhaan.

Vierailija
13/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 20:25"]

Tai sitten mummo ja vaari paljastuukin kuninkaallisiksi ja Iidastakin tulee prinsessa ja se muuttaa jonnekin Baldoviaan ihan muina tuhkimoina.

[/quote]

Ei, tää oli se Prinsessapäiväkirjat-leffa... mutta toi ois kyllä jo vähän yliampuvaa jopa Salkkareihin.

Vierailija
14/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä seuraava sisältää juonipaljastuksen....

Janne ja Tale on huomisen jakossa torilla ja löytää yhdestä pöydästä just samanlaiset sukat kuin Iidan mummo on muka kutonut sille, eli ne on ostettu torilta. (tai sitten Iidan mummo myy niitä siellä)

Vierailija
15/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:20"]

Miten te tajusitte sen?

[/quote]

Mä käsitin, että se tarkotti että Janne ei oo sen mielestä terävä, koska ei oo tajunnut jättää niitä rauhaan.

[/quote]

Ei, vaan ku Janne sano siihen et ai haluisittekste olla sit kaksin, niin sitten se Iidan isä sanoi että sä oletkin terävä jätkä blaablaa

Vierailija
16/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä, ukossa on outoa...taitaa olla pedo...

Vierailija
17/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:20"]Mä en tiedä oonko tyhmä kun en tajunnut sitä mitä se Iidan isä sanoi Jannelle, siis että tarkoittiko se sillä "Sä ootkin terävä jätkä, mukava että Iidan on löytänyt tuollaisen poikakaverin" lauseella sitä että Janne on oikeasti terävä, koska on huomannut että isässä on jotain mätää ja sarkastisisesti ettei se oo mukavaa, vai että Janne ei oo ihan terävä, koska  ei oo tajunnut jättää niitä kahden ja se on mukavaa (myöhempiä hytyjä ajatellen) tai sarkastisesti ettei se oo mukavaa, vai vielä jotain muuta. Siis että oliko se sarkasmia vai ei ja ja mitä kaikkia merkityksiä sillä lausahduksella oli.

Miten te tajusitte sen?

[/quote]

Mun mielestä se oli niin että se mies vihjailu jannelle että se ei ole hyvissä aikeissa oikeasti

Vierailija
18/58 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiili ei ole kiinnostunut teineistä

Vierailija
19/58 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 22:20"]Mä en tiedä oonko tyhmä kun en tajunnut sitä mitä se Iidan isä sanoi Jannelle, siis että tarkoittiko se sillä "Sä ootkin terävä jätkä, mukava että Iidan on löytänyt tuollaisen poikakaverin" lauseella sitä että Janne on oikeasti terävä, koska on huomannut että isässä on jotain mätää ja sarkastisisesti ettei se oo mukavaa, vai että Janne ei oo ihan terävä, koska  ei oo tajunnut jättää niitä kahden ja se on mukavaa (myöhempiä hytyjä ajatellen) tai sarkastisesti ettei se oo mukavaa, vai vielä jotain muuta. Siis että oliko se sarkasmia vai ei ja ja mitä kaikkia merkityksiä sillä lausahduksella oli.

Miten te tajusitte sen?

[/quote]

Mun mielestä se oli niin että se mies vihjailu jannelle että se ei ole hyvissä aikeissa oikeasti

[/quote]

Oikeasti.

Janne:"Ai haluatteko olla kaksin/pitäskö mun häipyy"

Pekka:"Sä ootki terävä jätkä ym ym"

Eli piti Jannea terävänä kun Janne älysi että ne haluaa olla kaksin.

Miten ette tajua tuota apinat

Vierailija
20/58 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin jo huomisen jakson ja siinä Pekasta paljastuu ainakin yksi valhe.

heh, en ihmettelis jos P olis vaikka Mariannan isä, kun ovat molemmat tämän hetken creepyimmät salkkarihahmot. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi