Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lääkärit tai muut terv. yrittäneet tartuttaa sinua?

Vierailija
11.03.2014 |

Täällä eilen kerrottiin yhdessä ketjussa gynekogista joka hypisteli herpestään ja kätteli potilastaan.

Minulla on myös kokemus ihotautilääkäristä jolla oli jotain rupia suun ympärillä. Kun istuttiin siinä ja kerroin oireistani, niin lääkäri ensin lääppi omaan naamaansa ja sitten ojensi saman kätensä ja lääppi minun naamaani. Hänellä ei ollut mitään syytä koskea naamaani. Muutenkin luulisi, että olisi itsestäänselvyys ettei potilaisiin kosketa ilman käsineitä.

Yhden kerran sairaanhoitajan piti ottaa minulta verikoe ja hänellä oli kädessä valtava, verinen syylä. Vaadin häntä laittamaan käsineet mutta pari viikkoa sen jälkeen huomasin kädessäni syylän. Että kiitoksia vaan.

Kerran sairaanhoitajalla oli sormessa jotain mikä näytti aivan herpekseltä. Laittoi onneksi käsineet käteen mutta kuten tiedetään, niin herpesvirusta saattaa erittyä iholle myös silloin kun mitään oireita ei ole joten toivottavasti se sairaanhoitaja käyttää jatkossa aina työssään käsineitä. Koski kuitenkin ovenkahvoihin ilman käsineitä :(

Onhan näitä jotka tahallaan levittävät vaikkapa HIViä kuten se yksi rovaniemeläinen tyyppi joka tuomittiin muistaakseni raiskauksista ja pahoinpitelyistä. Tiedä sitten kuinka paljon lääkäreissä on näitä jotka tahallaan tartuttavat tautejaan eteenpäin. Se on tietysti vaikea sanoa, että onko kysymys tahallisuudesta vai huolimattomuudesta mutta en ymmärrä miksei niitä käsineitä voisi käyttää aivan oletusarvoisesti. Nythän se menee niin, että jos ei potilas itse huomaa vaatia käsineitä, niin ne ei niitä laita.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Meneppä tekemään jotain hyödyllistä.

Vai, että pitäisi käsineitä käyttää aina ja kaiken aikaa, voi näitä tietämättömiä järjen jättiläisiä...

Vierailija
2/2 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap on saastuttanut palstaa jo vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän