25v, kaunis ja ilman seksiä jo melkein vuosi. Kysyttävää?
Kommentit (53)
Paistaako siellä aurinko? Mee ulos äläkä tee tälläisiä typeriä itsensäkorostusaloituksia av-palstalle.
No niin, ap taitaa olla vaan itsestään liikoja luuleva nirsoilija. Ennuste on, että jäät melko pitkäksikin aikaa ilman seksiä... ehkä jopa hautaan asti.
Suomalainen mies on menettänyt miehisyytensä,täten siis myös ison osan seksuaalisesta haluttavuudestaan. En siis ihmettele, että et tunne halua.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:11"]Suomalainen mies on menettänyt miehisyytensä,täten siis myös ison osan seksuaalisesta haluttavuudestaan. En siis ihmettele, että et tunne halua.
[/quote]
Aivan, nyt olet asian ytimessä. Siksi onkin Kiku-Nicki, todellinen tykki naisten pelastus.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:11"]
Suomalainen mies on menettänyt miehisyytensä,täten siis myös ison osan seksuaalisesta haluttavuudestaan. En siis ihmettele, että et tunne halua.
[/quote]
Mitä se "miehisyys" todellisuudessa on? Perinteisiä stereotyyppisiä öykkärin ja omistajan merkkejäkö, niin kuin yleensä tietynlaiseen miespohjasakkaan toistuvasti sotkeutuvien persoonallisuushäiriöisten naisten puheissa yleensä "miehekkyydellä" viitataan? Kai suomalaismiehillä vieläkin on XY-kromosomisto, joka perinteisesti on miehen mitta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:58"]
Ei minuskaan kiinnosta harastaa seksiä kenen tahansa kanssa, ei se minusta halutonta tee. Mutta nykyajan naisethan, etenkin AV-mammat, pitävät sellaista naista frigidinä ja haluttomana jota ei kiinnostaa antaa kelle tahansa joka tajuaa pyytää.
[/quote]
Höpö höpö, ei kai missään niin ole väitetty? Kyllä ne frigidit on niitä, jotka on parisuhteessa ovat. Siis ei tietty kaikki, mutta kyllä noita aika paljon taitaa olla. Frigidiys toki katoaa aina, kun tulee lapsihaave tai kun pitää saattaa lapsi alulle "vahingossa".
Minulla miehenä melkein vastaava tilanne. Baarissa käydessäni saisin "aina" naisen mukaani eikä edes tarvitse tyytyä mihinkään kapakanrumimpaan mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. En ikinä halua seksiä seksin vuoksi. Varmaan joku hormoonivaje tjtn. Suhteessa ollessani olen todella aktiivinen seksinsuhteen mutta minä aina tarvitsen jotain "päänsisäistä" yhteyttä eli pelkästään ulkonäkö ei riitä. Ihmettelen aina kun kaverit kertoo että kylläpä taas panettaa jne. Minua ei koskaan ellei minulla ole suhdetta. Olen kaiketi outokummajainen muiden miesten joukossa.
Onko vuosi sinusta lyhyt aika ilman seksiä?
No ap, mitäs tuumaisit miehestä joka on reilu 180cm, n 86kg, urheileva, tummat tosi lyhyet hiukset ja sänkiparta? Hyvässä työssä, jonka takia viihtyy yhtä hyvin farkuissa, verkkareissa tai puvussa. Puhuu ja pussaa. Ja haeskelee vähitellen uutta parisuhdetta :)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:32"]
No ap, mitäs tuumaisit miehestä joka on reilu 180cm, n 86kg, urheileva, tummat tosi lyhyet hiukset ja sänkiparta? Hyvässä työssä, jonka takia viihtyy yhtä hyvin farkuissa, verkkareissa tai puvussa. Puhuu ja pussaa. Ja haeskelee vähitellen uutta parisuhdetta :)
[/quote]
Ikäsi ja veitikan koko?
Kuulostaa vallan kamalalta kohtalolta. Tässä tapauksessa kyse on omasta valinnasta, eli turhaan siitä ruikuttaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:32"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 06:55"]
Mä voisin tulla päästämään sut pinteestä olettaen että olet oikeasti kaunis;)
[/quote]
Olen erittäin kaunis. Sinä taas tuskin kovinkaan viehättävä. Viestisi paljastaa henkisen ja älyllisen tasosi. Ei painita samassa luokassa. Mut kiitos sulle. ;-)
[/quote]Ehkä sun pitäis hetkeksi laskeutua sieltä kauneutesi norsunluutornista ja tajuta olevasi ihan tavallinen kuolevainen sittenkin joka piereskelee ja käy paskalla kuten muutkin. Kauneus on katsojan silmässä. Ehkä oletkin susiruma muiden mielestä?? Nirsot jää aina ilman...
[/quote]
Kiitos nyt tästä kauniista viestistä. Mun mielestä kukaan ihminen ei ole susiruma, ellei käytöksellään sitä illuusiota luo. Ensinnäkään sillä ei ole periaatteessa mitään väliä olenko susiruma vai kaunis, se ei muuta mun omia tänhetkisiä mieltymyksiä miesten suhteen. Myös rumalla ihmisellä on kriteerit, tuskin kukaan haluaa olla intiimi henkilön kanssa, joka ei miellytä. Tässähän ei ole kyse fyysisestä ulkonäöstä vaan viehättävyydestä, johon kuuluu ulkonäön lisäksi mm. älykkyys ja henkinen kypsyys. Kommenttini kyseiseen viestiin viittasi lähinnä henkiseen kypsyyteen ja älykkyyteen. En osaa kuvitella, että olisin henkisesti ja älyllisesti samalla tasolla ihmisen kanssa, joka tulee vauvapalstalle iskemään silmää ja "päästämään pinteestä" ohittaen keskustelun koko pointin. Minulle se viestii siitä, että henkilö ei pysty asettumaan toisen ihmisen asemaan tai ole kiinnostunut muusta, kuin itsestään.
ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:11"]
[/quote]
Mitä se "miehisyys" todellisuudessa on? Perinteisiä stereotyyppisiä öykkärin ja omistajan merkkejäkö, niin kuin yleensä tietynlaiseen miespohjasakkaan toistuvasti sotkeutuvien persoonallisuushäiriöisten naisten puheissa yleensä "miehekkyydellä" viitataan? Kai suomalaismiehillä vieläkin on XY-kromosomisto, joka perinteisesti on miehen mitta.
[/quote]
Mulle mieleinen mies on sellainen, joka kunnioittaa itseään ja lähimmäisiään. Rakastaa ja pitää huolta. Tarjoaa, kun ollaan treffeillä. Reilu. Tuntee ihmisiä ja pitää seurasta, sosiaalisesti lahjakas. Kuuntelee ja on halukas ja ennen kaikkea kykeneväinen ymmärtämään asioita, jotka ovat hänen maailmassaan vieraita.
ap
onko tää huono juttu ?
ilman seksiä vuosi- olet siis aivan normaali suomalainen naimisissa oleva nainen, miksi siinä olisi mitään kysyttävää tai huonoa ?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 11:32"]
[/quote]
Ikäsi ja veitikan koko?
[/quote]
En ajattele yhtään mitään. Ensinnäkin mä en ole puhunut itsestäni noin pinnalliseen ja lapselliseen tyyliin yläasteen jälkeen. Ihanko totta sulla on sänkiparta ja viihdyt verkkareissa? Jos näillä mennään, niin tässä erinomainen esimerkki siitä mitä en hae. Mun maailmassa olisi ideaalia, jos ihmisessä ne hienoimmat piirteet ei olisi juurikaan niitä fyysisiä, vain jotain joka iskee jollain eri tasolla.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 15:28"]
onko tää huono juttu ?
ilman seksiä vuosi- olet siis aivan normaali suomalainen naimisissa oleva nainen, miksi siinä olisi mitään kysyttävää tai huonoa ?
[/quote]
Mutta kun en ole naimisissa. Sinkku ja nuori! :-) ap
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:54"]
Minulla miehenä melkein vastaava tilanne. Baarissa käydessäni saisin "aina" naisen mukaani eikä edes tarvitse tyytyä mihinkään kapakanrumimpaan mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. En ikinä halua seksiä seksin vuoksi. Varmaan joku hormoonivaje tjtn. Suhteessa ollessani olen todella aktiivinen seksinsuhteen mutta minä aina tarvitsen jotain "päänsisäistä" yhteyttä eli pelkästään ulkonäkö ei riitä. Ihmettelen aina kun kaverit kertoo että kylläpä taas panettaa jne. Minua ei koskaan ellei minulla ole suhdetta. Olen kaiketi outokummajainen muiden miesten joukossa.
[/quote]
No niin. Löytyihän täältä jopa yksi ihminen, joka pystyy samaistumaan. Mulla sama, parisuhteessa todella aktiivinen, mutta ei sitten kyllä yhtään nappaa oikeastaan ketään. Ja muutaman parisuhteen jälkeen, joista olen oppinut läksyni, seula on entistäkin tarkempi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 07:26"]
Tiesitkö, että "25 vuotta" lyhennetään 25 v?
[/quote]
Tiesitkö sinä, että olet todella ärsyttävä? Tiesitkö myös sen, että jos löytäisit itsessäsi sisäisen rauhan ja arvostuksen itseäsi kohtaa, sinua kiinnostaisi paljon vähemmän päteä vähäpätöisissä asioissa.
Puhut kauniisti, suorastaan ylevästi, melkein jonkun parisuhdeoppaan sanoin, mutta en ole ihan vakuuttunut, etteikö egosi olisi lievästi ylikorostunut. Tai sitten olet sisäistänyt, ettei pinnallisuudessa tarvitse olla pinnallinen vain massan vuoksi, sanokoon kuka hyvänsä tykönänsä mitä haluaa.
Jos täytyy kysyä, se ei ole huono juttu. Se ei siis häiritse. Naisilla on mitättömän vähän testosteronia ja ajoittainen siitetyksi tulemisen halu. Naiset miettivät vauvoja ja miehet seksiä. Muistan kun vasta istuin koulun luokassa ja pari nuorta naista tuli sisään ja menivät istumaan. Kohta alkoivat puhumaan miten on vauvakuume. Kiinnostukseni hävisi nopeasti.
-Mies 28v-